• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2024 13:18
  •    Predkladanie ponúk
    13.05.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.05.2024 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.05.2024 10:55

Detail zákazky Z20243336

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2024 13:18
  •    Predkladanie ponúk
    13.05.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.05.2024 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.05.2024 10:55

Základné údaje

Z20243336

OF-288105

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9265066

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

53706587

LIsyst s.r.o.

Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika

notebook, tablet, púzdro na tablet

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30213200-7 - Tabletový počítač
  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 30237200-1 - Príslušenstvo počítačov
  • 30237270-2 - Puzdrá na prenosné počítače
  • 31710000-6 - Elektronické zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook 16,0“
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook 16,0“ ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ notebooku nový notebook označený výrobcom ako business model
Procesor Passmark V10 CPU skóre: min. 12000, single thread: min. 3450, min. 6 jadier, max. 15W typické TDP
Displej Veľkosť 16,0" 1920x1200px, matný, nedotykový, pozorovacie uhly min. 160 stupňov, technológia IPS, 180 stupňové otvorenie
Operačná pamäť kapacita pamäte min. 8GB DDR5, užívateľský rozšíriteľná
Pevný disk min. 256 GB, typ M.2 SSD PCIe NVMe
USB porty min. 2x USB 3.2 Typ-A, min. 1x USB 3.2 Typ-C, min. 1x Thunderbolt 4 spätne kompatibilné s USB 4.0 Typ-C
Klávesnica slovenská s podsvietením, vstavaná numerická klávesnica
Grafické výstupy min. 1x HDMI 2.1, podpora DisplayPort cez USB-C (podpora rozlíšenia min. 4K 60Hz)
Grafická karta integrovaná v CPU
Sieťové rozhrania min. 1x RJ-45 Gigabit ethernet - zabudovaný, zabudovaná Wi-Fi 6 podpora siete 802.11ax a Bluetooth 5.2
Ďalšie rozhrania integrovaná web kamera FullHD s infra, 1x rozhranie pre slúchadlá/mikrofón, podpora dockovacej stanice cez Thunderbolt 4 a USB-C
Bezpečnosť zabudovaný TPM 2.0 čip, vstavaná čítačka odtlačkov prstov, podpora bezpečnostného káblového zámku
Operačný systém Windows 11 Pro, výrobcom predinštalovaný, lokalizovaný SK, nový, nepoužitý, nerepasovaný. HW kompatibilný s Windows 11
Farba farba notebooku čierna alebo šedá
Váha maximálne 1.7 kg
Batéria kapacita min. 45Wh, napájací adaptér 65W USB-C s podporou Power Delivery
Záruka min. 36 mesiacov, typ Next Business Day On-Site NBD - poskytovaná výrobcom. Oprava na mieste u zákazníka
Enviro certifikát ENERGY STAR
Referenčný model Lenovo Thinkbook 16 G6, kód produktu: 21KH0066CK alebo ekvivalent
 2. Tablet 10,4”
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tablet 10,4” ks 13
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ tabletu dotykový tablet s podporou dotykového pera na písanie poznámok, výučbu, kreslenie, kovové unibody prevedenie
Display 10.4” display, rozlíšenie 2000 × 1200, dotykový, s podporou dotykového pera, svetelný senzor na automatickú úpravu jasu
Procesor 8 jadrový ARM procesor, Snapdragon 720G, výkon GeekBench5 min. 560 jednovláknovo, min. 1700 multivláknovo
Operačná pamäť kapacita pamäte min. 4GB RAM
Vstavaná pamäť užívateľská pamäť min. 64 GB
Konektivita Wifi 802.11ac s podporou 2.4GHz a 5GHz, USB-C, 3.5mm audio jack, Bluetooth 5, ANT+, GPS, Galileo
Operačný systém Android 14
Kamera predná kamera min. 5Mpx, zadná kamera min. 8Mpx s automatickým zaostrovaním
Batéria min. 7000 mAh, rýchlosť nabíjania min. 15W
Hmotnosť max. 470g
Farba šedá, alebo čierna
Ďalšie vlastnosti vstavané stereo reproduktory, podpora microSD kariet až 1TB, fotoaparát 8 Mpx
Príslušenstvo v balení dotykové pero S Pen s magnetickým držiakom, nabíjačka s USB káblom
Záruka 24 mesiacov
Enviro certifikát Energy Star
Referenčný model Samsung Galaxy Tab S6 Lite WiFi 2022, kód produktu: SM-P613 alebo ekvivalent
 3. Obal na tablet 10,4”
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obal na tablet 10,4” ks 13
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ obalu Obal na vysúťažený tablet, 100% kompatibilita s týmto tabletom, typ kniha, silikónové ochranné púzdro v celom obvode tabletu
Vlastnosti Zatváranie na magnet, integrovaný stojan
Záruka 24 mesiacov
Referenčný model Fixed Topic Tab obal pre tablet Samsung Galaxy Tab S6 Lite WiFi 2022, kód produktu: FIXTOT-732 alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou v požadovanom množstve na základe uzatvorenej zmluvy.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny s DPH a bez DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku.
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky objednávateľa v zmysle zmluvy. V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve je objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Tovar bude dodaný na základe písomnej výzvy Objednávateľa.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou  objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na  základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol/dodací list vypracuje dodávateľ.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

15.05.2024 08:00 — 31.05.2024 14:00

3,00 položky

7 274,70

6 062,19

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.05.2024 13:18

13.05.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.05.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 755
 153
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.05.2024 13:30 - Vstupná ponuka 7 274,70 € Cena s DPH
05.05.2024 22:47 - Najvýhodnejšia ponuka 7 260,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS