• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2024 12:52
  •    Predkladanie ponúk
    07.05.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2024 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2024 08:35

Detail zákazky Z20243333

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2024 12:52
  •    Predkladanie ponúk
    07.05.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2024 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2024 08:35

Základné údaje

Z20243333

OF-288096

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9254674

Objednávateľ

31118259

Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne

Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK

Dodávateľ

17327547

MERCATOR DMS, spol. s r.o.

Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórny vozík na prepravu zariadenia pre mikrovlnný rozklad

Laboratórny vozík

  • 34911100-7 - Vozíky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórny vozík na prepravu zariadenia pre mikrovlnný rozklad
Funkcia
Vozík na prepravu zariadenia pre mikrovlnný rozklad bude použitý v laboratóriu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vozík ks 1
pracovná doska - šírka (mm) mm 900 1000
pracovná doska - hĺbka (mm) mm 600 700
celková výška vozíka (mm) mm 800 850
nosnosť (kg) kg 150
uzatvárateľná skrinka s policou ks 1
šírka skrinky (mm) mm 430 470
extra polica ks 1
hrúbka pracovnej dosky mm 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál oceľový plech
otočné kolieska s možnosťou aretácie 4
farba sivá
materiál pracovnej dosky drevo/oceľový plech
madlo na manipuláciu s vozíkom áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Obstarávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý tovar v originálnom balení, v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov.
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo e-mailom obstarávateľom.
Obstarávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený tovar a pod.).
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru, vrátane technických parametrov a vyobrazenia, kontaktnej osobe obstarávateľa na odsúhlasenie.
Do 3 dní od odsúhlasenia ponuky, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet jednotlivých cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta s uvedením ich obchodného názvu.
Obstarávateľ zálohu neposkytuje.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia obstarávateľovi.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov obstarávateľa a dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20% DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Obstarávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Študentská 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

13.05.2024 12:49 — 28.06.2024 12:50

1,00 ks

525,00

525,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.05.2024 12:52

07.05.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.05.2024 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 201
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.05.2024 09:39 - Vstupná ponuka 525,00 € Cena bez DPH
06.05.2024 09:39 - Najvýhodnejšia ponuka 525,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS