• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2024 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2024 10:41
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2024 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2024 11:35

Detail zákazky Z20243320

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2024 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2024 10:41
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2024 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2024 11:35

Základné údaje

Z20243320

OF-288057

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9254656

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

51712831

OPAlight.SK s.r.o.

Cintorínska 12, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odborné prehliadky a skúšky elektrických zariadení, elektrospotrebičov a elektrického ručného náradia

prehliadka, elektrické zariadania VN a NN, elektrospotrebiče odborná prehliadka, revízia, elektrické ručné náradie

  • 71300000-1 - Inžinierske služby
  • 71600000-4 - Služby v oblasti technického skúšania, technickej analýzy a technického poradenstva
  • 71621000-7 - Služby v oblasti technickej analýzy alebo technického poradenstva
  • 71631300-3 - Technická inšpekcia budov
  • 71632000-7 - Technické skúšky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení,  elektrospotrebičov a elektrického ručného náradia
Funkcia
Vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky a revízie v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z., s odvolaním sa na STN 33 1500 a 33 2000-6. Jedná sa o jednorázové vykonanie OP a OS a revízie vrátane vypracovania odborných správ.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. časť - Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení NN.                                                         Kuchyňa - Požaduje sa ročná kontrola, napäť. sústava: TN-C-S, 3+PE+PEN, 230V/400V, 50 Hz. Jedná sa o dva rozvádzače. ks 2
2. časť - Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení NN.                                                  Trafostanica - Požaduje sa OPaOS 3 ročnú kontrolu a ročnú údržbu ks 1
3. časť - Odborné prehliadky elektrických spotrebičov a náradia. Požaduje sa 2 ročná kontrola ks 165
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. časť - Kuchyňa                                                                                                                                                            Rozvádzač RM 1 kuchyňa: 1x 3fázový istič BHD, 2x vývod istič LSN B25 A, 5x vývod istič LSN B16 A, 2x vývod istič LSN C16 A, 2x vývod prúdový chránič OFI 63/4/003A, 1x vývod, LSN B2A.                                                        Rozvádzač R2: 1x 3 fázový prúdov istič Mo B10A, 1x prúdový chránič 64/4/003 A.
2. časť - Trafostanica TS1296-000 22/0,4 kV, VN a NN sa nachádza v rovnakom priestore. V trafostanici sa nachádza VN rozvádzač – Merlin Gerin, RM6-NE-IDI, jeden olejový – hermetizovaný transformátor a NN časť TS. Skúška ochranných a pracovných pomôcok pre elektrotechniku. Napäťová sústava:-prívod z verejnej rozvodnej siete-VN 22kV IT, 22.000 V, 3 fáz.stried., 50Hz-NN 0,4 kV, TN-C, 400/230V – 50Hz-údržba TS a vybavenie ochrannými  a pracovnými pomôckami.  Správy  vykonaní kontroly a údržby TS, skúška ochranných a pracovných pomôcok pre elektrotechniku.
Pokračovanie časti 2:
Napäťová sústava: prívod z verejnej rozvodnej siete-VN 22kV IT, 22.000 V, 3 fáz.stried., 50Hz-NN 0,4 kV, TN-C, 400/230V – 50Hz-údržba TS a vybavenie ochrannými  a pracovnými pomôckami.  Správy  vykonaní kontroly a údržby TS, skúška ochranných a pracovných pomôcok pre elektrotechniku/galoše, dielektrické rukavice, skartovacia tyč, hasiaci prístroj.
3. časť - Študentský domov Ekonóm - 80 ks elektric. spotrebičov: chladničky, mikrovlné rúry, kopírovací stroj, PC zostavy, tlačiarne, vysávač, TV, rádia, ohrievače, rýchlovarné kanvice, stolné svietidlá, dvojplatničky, predlžovačky, laminovačka,  - 1 ks ručného  náradia: brúska.
pokračovanie časti 3
Študentský domov Starohájska 8 - 28 ks elektrických spotrebičov: chladničky, dvojplatničky, PC zostavy, tlačiareň, laminovačka, vysávače, predlžovačka- 1 ks ručného náradia: brúska
pokračovanie časti 3:
Študentský domov Vlčie hrdlo – 54 ks elektrických spotrebičov: chladničky, mikrovlnné rúry, PC zostava, tlačiareň, vysávače, dvojplatničky, laminovačka, sporák, písací elektrický stroj, lampa, predlžovačka - 3 ks ručného náradia: píla, búr.kladivo, skrutkovač.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požadujeme vyhotoviť  Správy z odbornej prehliadky spolu so zistenými nedostatkami v súlade so zákonom.
Súčasťou predloženej faktúry budú nasledujúce doklady: správa o odbornej prehliadke a odbornej skúške, revízne správy, súpis skutočne vykonaných prác. Všetky uvedené doklady budú odsúhlasené a podpísané zodpovednou kontaktnou osobou objednávateľa.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi
Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi  žiadne zálohy ani preddavky.
Celková cena predmetu zmluvy  obsahuje všetky náklady dodávateľa, dôsledná prehliadka vrátane merania a skúšania zariadení, demontáže, montáže, upratanie, likvidácia odpadu vzniknutého pri vykonaní revízie a OP a OS, vytlačenie a nalepenie štítkov potvrdzujúcich vykonanie revízie, drobný spotrebný materiál a pod.) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy (vypracovanie revíznych správ a dokladov o vykonaní revízie).
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prístavná ul. 8, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

23.05.2024 09:42 — 24.05.2024 09:42

1,00 kpl.

780,48

650,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.05.2024 09:42

09.05.2024 10:41

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.05.2024 10:56

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 400
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.05.2024 12:49 - Vstupná ponuka 650,40 € Cena s DPH
03.05.2024 12:49 - Najvýhodnejšia ponuka 650,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS