• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.05.2024 12:06
  •    Predkladanie ponúk
    14.05.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.05.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.05.2024 11:50

Detail zákazky Z20243309

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.05.2024 12:06
  •    Predkladanie ponúk
    14.05.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.05.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.05.2024 11:50

Základné údaje

Z20243309

OF-287983

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9270346

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

31642331

Prírodné jódové kúpele Číž, a.s.

Číž , Číž, 98043, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Preventívne rehabilitácie formou liečebno-preventívnej starostlivosti príslušníkom finančnej správy - indikácia chorôb VI., nervové choroby.

preventívna rehabilitácia, liečebno-preventívna starostlivosť

  • 85312500-4 - Rehabilitačné služby
  • 98332000-9 - Kúpeľné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Preventívne rehabilitácie - indikácia chorôb VI., nervové choroby.
Funkcia
Predmetom zákazky je poskytnutie služby, konkrétne poskytovanie preventívnej rehabilitácie formou liečebno-preventívnej starostlivosti, ktorej účelom je posilnenie a upevnenie telesného a duševného zdravia príslušníka finančnej správy (ďalej len "príslušník FS") so zhoršeným zdravotným stavom prostredníctvom poskytovania kúpeľno-liečebných procedúr, preventívno-liečebných procedúr alebo rehabilitačných procedúr v kúpeľno-rehabilitačných zariadeniach kvalifikovaným zdravotníckym personálom.
Verejný obstarávateľ požaduje poskytovať predmet zákazky v trvaní 7 po sebe nasledujúcich kalendárnych dní, ktorá začína obedom a končí raňajkami v deň odchodu z pobytu v kúpeľno-rehabilitačnom zariadení.
Súčasťou predmetu zákazky, preventívnej rehabilitácie formou liečebno-preventívnej starostlivosti poskytnutej  jednému (1) príslušníkovi FS musí/ia byť:
- vstupné odborné lekárske vyšetrenie vykonané najneskôr do 24 hodín odo dňa nástupu na liečebno-preventívnu starostlivosť  v kúpeľno-rehabilitačnom zariadení,
- ubytovanie v dvojlôžkových izbách v rozsahu zariadenia min. sprcha, WC, telefón, TV, rádio, chladnička, a to v trvaní 7 dní a 6 nocí, resp. 7 liečebných dní,
- celodenná strava počas trvania pobytu v rozsahu raňajky, obed, večera a režimové nápoje vrátane diétnej stravy, ktorá bude poskytnutá bez príplatku podľa stanovenej diagnózy príslušníka FS,
- základné liečebné procedúry predpísané na základe vstupnej lekárskej prehliadky na celý pobyt v rozsahu 18 liečebných procedúr, t. j. 3 liečebné procedúry denne.
Verejný obstarávateľ nepožaduje poskytovať predmet zákazky príslušníkom FS v kalendárnych mesiacoch júl a august.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Liečebno-preventívna starostlivosť pre 1 osobu (príslušníka FS) na 6 nocí osoba 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.3.1 PREDMET RÁMCOVEJ DOHODY
1.3.1.1 Predmetom zákazky je poskytnutie služby, konkrétne poskytovanie preventívnej rehabilitácie formou liečebno-preventívnej starostlivosti (ďalej aj ako "liečebno-preventívna starostlivosť"), ktorej účelom je posilnenie a upevnenie telesného a duševného zdravia príslušníka finančnej správy (ďalej len "účastník liečebno-preventívnej starostlivosti") so zhoršeným zdravotným stavom prostredníctvom poskytovania kúpeľno-liečebných procedúr, preventívno-liečebných procedúr alebo rehabilitačných procedúr v kúpeľno-rehabilitačných zariadeniach kvalifikovaným zdravotníckym personálom
na základe čiastkových objednávok a záväzok objednávateľa za poskytnuté služby zaplatiť časť ceny zodpovedajúcej čiastkovému plneniu.
1.3.1.2 Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať predmet rámcovej dohody, liečebno-preventívnu starostlivosť nepretržite, v trvaní 7 po sebe nasledujúcich kalendárnych dní, pričom liečebno-preventívna starostlivosť  začína obedom v deň nástupu na liečebno-preventívnu starostlivosť a končí raňajkami v deň odchodu z pobytu v kúpeľno-rehabilitačnom zariadení.
1.3.1.3 Poskytovateľ je povinný ako súčasť predmetu rámcovej dohody, a to liečebno-preventívnej starostlivosti poskytnutej jednému (1) účastníkovi poskytnúť liečebno-preventívnu starostlivosť  v nasledovnom rozsahu:
- vstupné odborné lekárske vyšetrenie vykonané najneskôr do 24 hodín odo dňa nástupu na liečebno-preventívnu starostlivosť v kúpeľno-rehabilitačnom zariadení,
- ubytovanie v dvojlôžkových izbách v rozsahu zariadenia min. sprcha, WC, telefón, televízor, rádio, chladnička, a to v trvaní 7 dní a 6 nocí, resp. 7 liečebných dní,
- celodenná strava počas trvania pobytu v rozsahu raňajky, obed, večera a režimové nápoje s možnosťou výberu troch druhov jedál vrátane diétnej stravy, ktorá bude poskytnutá bez príplatku podľa stanovenej diagnózy účastníka v liečebno-preventívnej starostlivosti,
- základné liečebné procedúry predpísané na základe vstupnej lekárskej prehliadky na celý pobyt v rozsahu 18 liečebných procedúr, t. j. 3 liečebné procedúry denne.
1.3.2 PODMIENKY PLNENIA PREDMETU RÁMCOVEJ DOHODY A JEJ TRVANIE
1.3.2.1 Plnenie predmetu rámcovej dohody sa uskutoční na základe písomných objednávok vystavených objednávateľom podľa jeho potreby doručených poskytovateľovi  prostredníctvom e-mailu. Prílohou každej objednávky bude návrh na liečebno-preventívnu starostlivosť schválený a potvrdený posudkovým lekárom v zmysle zákona 328/2002 Z. z. o sociálnom zabezpečení policajtov a vojakov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona č. 577/2004 Z. z. o rozsahu zdravotnej starostlivosti uhrádzanej na základe verejného zdravotného poistenia.
a o úhradách za služby súvisiace s poskytovaním zdravotnej starostlivosti v znení neskorších predpisov.
1.3.2.2 Poskytovateľ je povinný do troch (3) pracovných dní odo dňa doručenia objednávky potvrdiť  objednávateľovi prostredníctvom e-mailu súhlas alebo nesúhlas s kúpeľnou starostlivosťou pre účastníka liečebno-preventívnej starostlivosti.
1.3.2.3 Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú  v trvaní do 10.12.2024.
1.3.2.4 V prípade, že na základe čiastkových objednávok dôjde k vyčerpaniu zazmluvneného rámca podľa tejto rámcovej dohody, objednávateľ už na základe tejto rámcovej dohody nebude oprávnený zaslať poskytovateľovi žiadnu ďalšiu čiastkovú objednávku.
1.3.3 OSOBITNÉ PODMIENKY
1.3.3.1 Poskytovateľ na základe vstupného lekárskeho vyšetrenia vypracuje pre účastníka liečebno-preventívnej starostlivosti individuálny kúpeľný program, pričom poskytovaná liečebno-preventívna starostlivosť bude komplexná, ale prísne individuálna.
1.3.3.2 Poskytovateľ poskytne liečebno-preventívnu starostlivosť prostredníctvom svojich zamestnancov a zodpovedá za to, že títo zamestnanci spĺňajú všetky požiadavky odbornej spôsobilosti na poskytnutie príslušného úkonu, stanoveného všeobecne záväznými právnymi predpismi.
1.3.3.3 Liečebno-preventívna starostlivosť musí byť poskytovaná v súlade s právnymi predpismi a touto rámcovou dohodou a musí zodpovedať aktuálnym a realizovateľným poznatkom lekárskej vedy dostupných na území Slovenskej republiky.
1.3.3.4 Poskytovateľ sa zaväzuje e-mailom nahlásiť kontaktnej osobe objednávateľa ihneď meno a priezvisko účastníka liečebno-preventívnej starostlivosti, ktorý u poskytovateľa nenastúpil v stanovenom termíne na liečebno-preventívnu starostlivosť bez predchádzajúceho ospravedlnenia na základe oprávneného dôvodu alebo mu bude skrátený liečebno-preventívna starostlivosť z dôvodu jeho hospitalizácie v nemocnici, v takýchto prípadoch je objednávateľ povinný uhradiť poskytovateľovi iba oprávnené a preukázateľne vynaložené náklady.
1.3.3.5 Poskytovateľ je oprávnený predčasne ukončiť poskytovanie liečebno-preventívnej starostlivosti účastníkovi liečebno-preventívnej starostlivosti v prípade, ak účastník liečebno-preventívnej starostlivosti poruší, resp. nerešpektuje lekárske pokyny alebo nedodržiava Ústavný poriadok kúpeľno-liečebného zariadenia, s ktorým bol preukázateľne oboznámený, v takýchto prípadoch je objednávateľ povinný uhradiť poskytovateľovi náklady za absolvované dni liečebno-preventívnej starostlivosti.
1.3.3.6  Poskytovateľ je povinný e-mailom nahlásiť kontaktnej osobe objednávateľa ihneď meno, priezvisko a číslo poukazu účastníka liečebno-preventívnej starostlivosti, ktorý bol predčasne prepustený z liečebno-preventívnej starostlivosti, alebo predčasne ukončil liečebno-preventívnu starostlivosť.
1.3.4 CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY
1.3.4.1 Cena za poskytnutú liečebno-preventívnu starostlivosť na jedného účastníka liečebno-preventívnej starostlivosti za jeden deň je uvedená vo Vlastnom návrhu plnenia predmetu zákazky v EUR bez DPH. Cena je konečná.
1.3.4.2 Objednávateľ neposkytuje poskytovateľovi preddavky. Liečebno-preventívna starostlivosť je oslobodená od DPH. V prípade, že poskytovateľ nie je platiteľom DPH a v priebehu zmluvného vzťahu sa ním stane, cena sa z tohto dôvodu nezvýši.
1.3.4.3 Objednávateľ uhradí poskytovateľovi cenu za poskytnutú liečebno-preventívnu starostlivosť  na základe  faktúry vystavenej poskytovateľom v lehote do 30 dní odo dňa jej doručenia.
1.3.4.4 Cenu liečebno-preventívnej starostlivosti poskytovateľ fakturuje objednávateľovi priebežne, pričom cena zodpovedá celkovému počtu dní a počtu účastníkov liečebno-preventívnej starostlivosti, ktorým bola liečebno-preventívna starostlivosť zo strany poskytovateľa v príslušnom zúčtovacom období riadne poskytnutá. Zúčtovacím obdobím je jeden kalendárny mesiac. Faktúru je poskytovateľ povinný predložiť objednávateľovi do 10 dní po ukončení zúčtovacieho obdobia.
1.3.4.5 Faktúra musí spĺňať všetky požiadavky stanovené platnými právnymi predpismi. Písomnú prílohu faktúry musí tvoriť menný zoznam účastníkov liečebno-preventívnej starostlivosti (titul, meno a priezvisko), ktorým poskytovateľ fakturovanú liečebno-preventívnu starostlivosť v zúčtovacom období poskytol, s uvedením konkrétnych dátumov (od - do) poskytnutia liečebno-preventívnej starostlivosti.
1.3.4.6 Ak je faktúra alebo jej príloha neúplná alebo nespĺňa požiadavky stanovené touto rámcovou dohodou, objednávateľ cenu neuhradí a faktúru vráti poskytovateľovi na prepracovanie, pričom lehota splatnosti vrátenej opravenej alebo doplnenej faktúry začína plynúť dňom jej opätovného doručenia objednávateľovi.
1.3.4.7 Poskytovateľ zodpovedá za správnosť, úplnosť a včasnosť vyúčtovania poskytnutej liečebno-preventívnej starostlivosti.
1.3.4.8 V prípade predčasného ukončenia poskytovania liečebno-preventívnej starostlivosti účastníkovi liečebno-preventívnej starostlivosti poskytovateľom je objednávateľ povinný uhradiť poskytovateľovi len náklady za tie dni, počas ktorých bola účastníkovi liečebno-preventívnej starostlivosti liečebno-preventívna starostlivosť poskytovateľom riadne poskytnutá.
1.3.4.9 Objednávateľ neuhradí poskytovateľovi cenu za tie dni, počas ktorých poskytovateľ účastníkovi liečebno-preventívnej starostlivosti, liečebno-preventívnu starostlivosť v súlade s touto rámcovou dohodou neposkytol.
1.3.4.10 Cestovné náklady na liečebno-preventívnu starostlivosť a späť si hradí účastník liečebno-preventívnej starostlivosti.
1.3.4.11 Miestna daň za ubytovanie a prípadný kúpeľný poplatok ako aj parkovné nie sú zahrnuté v cene za liečebno-preventívnu starostlivosť a hradí si ich účastník liečebno-preventívnej starostlivosti.
1.3.5 OSTATNÉ DOJEDNANIA
1.3.5.1 Poskytovateľ je povinný do ponuky predložiť riadne vyplnený Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky v zmysle prílohy č. 1 tohto formulára.
1.3.5.2 Poskytovateľ je povinný najneskôr do dvoch (2) dní odo dňa uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi aktualizovaný Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky, ktorý bude obsahovať ceny po uskutočnenej aukcii. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.5.3 Poskytovateľ sa zaväzuje najneskôr do troch (3) pracovných dní odo dňa uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi na kontaktný e-mail platné povolenie Štátnej kúpeľnej komisie Ministerstva zdravotníctva SR prevádzkovať prírodné liečebné kúpele s využívaním prírodnej liečivej vody podľa zákona č. 538/2005 Z. z. o prírodných liečivých vodách a prírodných liečivých kúpeľoch, kúpeľných miestach a prírodných minerálnych vodách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov s uvedeným indikačným zameraním kúpeľnej liečebne
na konkrétne indikácie chorôb z indikačného zoznamu pre kúpeľnú starostlivosť, ktorý tvorí prílohu č. 6 zákona č. 577/2004 Z. z. o rozsahu zdravotnej starostlivosti uhrádzanej na základe verejného zdravotného poistenia a o úhradách za služby súvisiace s poskytovaním zdravotnej starostlivosti. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.5.4 Objednávateľ bezodkladne po uzavretí rámcovej dohody, najneskôr však do troch (3) pracovných dní odo dňa jej uzavretia, posúdi Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky a povolenie podľa bodu 1.3.5.3 a  oznámi poskytovateľovi, či Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky a povolenie podľa bodu 1.3.5.3 akceptuje alebo či od zmluvy odstupuje. Ak objednávateľ v lehote podľa predchádzajúcej vety neoznámi poskytovateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky a povolenie podľa bodu 1.3.5.3 akceptuje,
považuje sa Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky a povolenie podľa bodu 1.3.5.3 márnym uplynutím tejto lehoty za neakceptované objednávateľom a márne uplynutie tejto lehoty má účinky odstúpenia od rámcovej dohody objednávateľom.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

8

2,00 osoba

768,00

768,00

Poskytovateľ je povinný do ponuky predložiť riadne vyplnený Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky v zmysle prílohy č. 1 tohto formulára. Poskytovateľ je povinný v lehote najneskôr do dvoch (2) dní odo dňa uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi aktualizovaný Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky, ktorý bude obsahovať ceny po uskutočnenej aukcii. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.05.2024 12:06

14.05.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.05.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 203
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.05.2024 10:20 - Vstupná ponuka 767,40 € Cena s DPH
14.05.2024 10:20 - Najvýhodnejšia ponuka 767,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS