• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.05.2024 12:29
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.05.2024 08:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.05.2024 08:45

Detail zákazky Z20243287

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.05.2024 12:29
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.05.2024 08:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.05.2024 08:45

Základné údaje

Z20243287

OF-288003

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9250014

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36597767

eSOLUTIONS s.r.o.

Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zaobstaranie Office365

Softvér, Microsoft Office 365, Microsoft Office 365 Business Basic, Microsoft 365 Business Standard

  • 72513000-4 - Automatizácia kancelárskych prác
  • 72512000-7 - Správa dokumentov

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý licenčný softvér, zakúpený cez oficiálny distribučný kanál spoločnosti Microsoft.
Funkcia
Predmetom verejného obstarávania je obstaranie obnovy a rozšírenia platformy Microsoft 365 pozostávajúcej z licencií Microsoft 365 Business Basic v rozsahu 230 ks a Microsoft 365 Business Standard v rozsahu 20 ks s dĺžkou predplatného každej licencie 8 mesiacov od 09.05.2024 (platnosť aktuálnych licencií vyprší dňa 08.05.2024), resp. odo dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti Zmluvy a to podľa požiadaviek a špecifík uvedených nižšie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft 365 Business Basic ks 230
Microsoft 365 Business Standard ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dĺžka predplatného obdobia každej licencie je 8 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý licenčný softvér, zakúpený cez oficiálny distribučný kanál spoločnosti Microsoft.
I.PLNENIE
Objednávateľ požaduje poskytovanie predmetu Zmluvy v rámci celej Slovenskej republiky (ďalej len „SR“).
Po nadobudnutí platnosti a účinnosti Zmluvy, bude Poskytovateľovi zaslané ID účtu organizácie, kde budú licencie prevedené.
Tovar musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v bode 1.2 Opisného formuláru, resp. Zmluve. Poskytovateľ poskytne predmet Zmluvy Objednávateľovi v zmysle týchto požiadaviek.
Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v bode 1.2 Opisného formuláru, resp. Zmluve.
Poskytovateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Poskytovateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné plnenie predmetu Zmluvy v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail,
b) doklad o tom, že Poskytovateľ je oficiálnym distribučným partnerom výrobcu poskytovaného plnenia,
c) vlastný Návrh plnenia s uvedením jednotkových cien, vychádzajúci z celkovej ceny predmetu Zmluvy, podľa funkčnej a technickej špecifikácie. Poskytovateľ zodpovedá za to, že ním predložený Návrh plnenia je totožný ním ponúkanou celkovou cenou z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“).
Poskytovateľ je povinný poskytnúť plnenie, t. j. predmet zákazky od 09.05.2024 (vrátane). V prípade, že bude Zmluva uzatvorená po 09.05.2024, Poskytovateľ je povinný poskytnúť plnenie odo dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti Zmluvy.
II. CENA
Cena za poskytnuté plnenie podľa tejto Zmluvy musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách.
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím predmetu Zmluvy, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s poskytnutím v rámci predmetu Zmluvy, ako aj primeraného zisku.
Celková cena v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne poskytnutého plnenia.
Jednotkové ceny sú rovnaké pre všetky miesta poskytnutia predmetu zákazky. Miesto plnenia predmetu zákazky nemá vplyv na jednotkové ceny.
K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia.
Cena za poskytnutie plnenia je konečná.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
Poskytovateľ vystaví faktúru za poskytnutie predmetu Zmluvy do 15 (pätnástich) pracovných dní odo dňa začatia poskytovania predmetu Zmluvy a doručí ju vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa bezodkladne po jej vyhotovení. Na účely fakturácie sa za deň poskytnutia predmetu Zmluvy považuje deň podpísania Preberacieho protokolu Objednávateľom.
Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o DPH“).Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo Zmluvy, dodatku, referenčné číslo u Objednávateľa, popis plnenia v zmysle predmetu Zmluvy, bankové spojenie v zmysle Zmluvy a musí k nej byť pripojený Preberací protokol podpísaný Objednávateľom.
Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry bez nedostatkov na adresu sídla Objednávateľa.
Poskytovateľ je oprávnený fakturovať len skutočne poskytnutý predmet Zmluvy.
Objednávateľ uhradí cenu za plnenie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre.
V prípade, ak je Poskytovateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2024 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY/ PORUŠENIE ZMLUVY
V prípade nedodržania funkčných/technických parametrov tovaru uvedených v technickej špecifikácii/opisnom formulári/v Zmluve a podľa požiadaviek Objednávateľa alebo v prípade akéhokoľvek porušenia Zmluvy, bude toto konanie Poskytovateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Poskytovateľa. Oneskorenie poskytnutia predmetu Zmluvy o viac ako 15 (pätnásť) kalendárnych dní sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy,
na základe ktorého má Objednávateľ možnosť okamžite jednostranne odstúpiť od Zmluvy.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
Poskytovateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v Zmluve sa spravujú 2. časťou „ VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

08.05.2024 23:59 — 08.01.2025 23:59

250,00 ks

13 799,46

13 799,46

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.05.2024 12:29

06.05.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.05.2024 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 429
 47
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.05.2024 12:02 - Vstupná ponuka 13 750,00 € Cena bez DPH
03.05.2024 12:02 - Najvýhodnejšia ponuka 13 750,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS