35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
36597767
eSOLUTIONS s.r.o.
Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK
Zaobstaranie Office365
Softvér, Microsoft Office 365, Microsoft Office 365 Business Basic, Microsoft 365 Business Standard
Služba, Tovar
1. Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý licenčný softvér, zakúpený cez oficiálny distribučný kanál spoločnosti Microsoft.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom verejného obstarávania je obstaranie obnovy a rozšírenia platformy Microsoft 365 pozostávajúcej z licencií Microsoft 365 Business Basic v rozsahu 230 ks a Microsoft 365 Business Standard v rozsahu 20 ks s dĺžkou predplatného každej licencie 8 mesiacov od 09.05.2024 (platnosť aktuálnych licencií vyprší dňa 08.05.2024), resp. odo dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti Zmluvy a to podľa požiadaviek a špecifík uvedených nižšie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Microsoft 365 Business Basic | ks | 230 | ||
Microsoft 365 Business Standard | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dĺžka predplatného obdobia každej licencie je 8 mesiacov |
Názov |
Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý licenčný softvér, zakúpený cez oficiálny distribučný kanál spoločnosti Microsoft. |
I.PLNENIE |
Objednávateľ požaduje poskytovanie predmetu Zmluvy v rámci celej Slovenskej republiky (ďalej len „SR“). |
Po nadobudnutí platnosti a účinnosti Zmluvy, bude Poskytovateľovi zaslané ID účtu organizácie, kde budú licencie prevedené. |
Tovar musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v bode 1.2 Opisného formuláru, resp. Zmluve. Poskytovateľ poskytne predmet Zmluvy Objednávateľovi v zmysle týchto požiadaviek. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v bode 1.2 Opisného formuláru, resp. Zmluve. |
Poskytovateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty: |
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Poskytovateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné plnenie predmetu Zmluvy v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail, |
b) doklad o tom, že Poskytovateľ je oficiálnym distribučným partnerom výrobcu poskytovaného plnenia, |
c) vlastný Návrh plnenia s uvedením jednotkových cien, vychádzajúci z celkovej ceny predmetu Zmluvy, podľa funkčnej a technickej špecifikácie. Poskytovateľ zodpovedá za to, že ním predložený Návrh plnenia je totožný ním ponúkanou celkovou cenou z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“). |
Poskytovateľ je povinný poskytnúť plnenie, t. j. predmet zákazky od 09.05.2024 (vrátane). V prípade, že bude Zmluva uzatvorená po 09.05.2024, Poskytovateľ je povinný poskytnúť plnenie odo dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti Zmluvy. |
II. CENA |
Cena za poskytnuté plnenie podľa tejto Zmluvy musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách. |
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím predmetu Zmluvy, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s poskytnutím v rámci predmetu Zmluvy, ako aj primeraného zisku. |
Celková cena v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne poskytnutého plnenia. |
Jednotkové ceny sú rovnaké pre všetky miesta poskytnutia predmetu zákazky. Miesto plnenia predmetu zákazky nemá vplyv na jednotkové ceny. |
K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia. |
Cena za poskytnutie plnenia je konečná. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
Poskytovateľ vystaví faktúru za poskytnutie predmetu Zmluvy do 15 (pätnástich) pracovných dní odo dňa začatia poskytovania predmetu Zmluvy a doručí ju vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa bezodkladne po jej vyhotovení. Na účely fakturácie sa za deň poskytnutia predmetu Zmluvy považuje deň podpísania Preberacieho protokolu Objednávateľom. |
Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o DPH“).Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo Zmluvy, dodatku, referenčné číslo u Objednávateľa, popis plnenia v zmysle predmetu Zmluvy, bankové spojenie v zmysle Zmluvy a musí k nej byť pripojený Preberací protokol podpísaný Objednávateľom. |
Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry bez nedostatkov na adresu sídla Objednávateľa. |
Poskytovateľ je oprávnený fakturovať len skutočne poskytnutý predmet Zmluvy. |
Objednávateľ uhradí cenu za plnenie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre. |
V prípade, ak je Poskytovateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2024 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY/ PORUŠENIE ZMLUVY |
V prípade nedodržania funkčných/technických parametrov tovaru uvedených v technickej špecifikácii/opisnom formulári/v Zmluve a podľa požiadaviek Objednávateľa alebo v prípade akéhokoľvek porušenia Zmluvy, bude toto konanie Poskytovateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Poskytovateľa. Oneskorenie poskytnutia predmetu Zmluvy o viac ako 15 (pätnásť) kalendárnych dní sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy, |
na základe ktorého má Objednávateľ možnosť okamžite jednostranne odstúpiť od Zmluvy. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
Poskytovateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v Zmluve sa spravujú 2. časťou „ VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP. |
Slovenská republika
08.05.2024 23:59 — 08.01.2025 23:59
250,00 ks
13 799,46
13 799,46
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.05.2024 12:29
06.05.2024 14:00
07.05.2024 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.05.2024 12:02 - Vstupná ponuka | 13 750,00 | € | Cena bez DPH |
03.05.2024 12:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 750,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: