• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.05.2024 12:35
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2024 09:23
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2024 10:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2024 10:15

Detail zákazky Z20243284

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.05.2024 12:35
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2024 09:23
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2024 10:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2024 10:15

Základné údaje

Z20243284

OF-288039

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9254618

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

37277197

Marián Matúšek

Suchá nad Parnou 439, Suchá nad Parnou, 91901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie prepravy osôb autobusom 2 x

preprava, autobus

  • 60100000-9 - Služby cestnej dopravy

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie prepravy osôb klimatizovaným autobusom
Funkcia
autobusová preprava
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Preprava osôb  klimatizovaným autobusom ks 1
Počet prepravovaných osôb osoba 26
Počet dní dni 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pristavenie autobusu - parkovisko Ekonomickej univerzity v Bratislave podľa denného harmonogramu, ktorý je prílohou zadania zákazky
Začiatok cesty podľa denného harmonogramu, ktorý je prílohou zadania zákazky
Koniec cesty podľa denného harmonogramu, ktorý je prílohou zadania zákazky
Trasa podľa denného harmonogramu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s cestou tam a späť, t.j. dopravné náklady, náklady na pohonné hmoty, mzdové náklady vodiča,  náklady za mýto na spoplatnené úseky ciest, parkovné a ostatné náklady potrebné pre riadne poskytnutie služby.
Stravu vodiča verejný obstarávateľ nezabezpečuje.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Verejný obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené na predmet zákazky. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení prepravy, objednávateľ preddavky neposkytuje.
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

25.05.2024 09:00 — 31.05.2024 08:30

1,00 kpl

1 540,00

1 283,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.05.2024 12:35

09.05.2024 09:23

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.05.2024 09:38

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 346
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.05.2024 06:30 - Vstupná ponuka 1 540,00 € Cena bez DPH
09.05.2024 06:30 - Najvýhodnejšia ponuka 1 540,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS