00802603
Vojenský úrad sociálneho zabezpečenia Bratislava
Špitálska 22, Bratislava, 81274, SVK
50009508
PURITY of LIFE service s. r. o.
Šandorová 8, Bratislava, 82103, SVK
Upratovacie služby
upratovanie, čistenie
Služba
1. Upratovacie služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie upratovacích služieb prostriedkami dodávateľa |
Kancelárske a archívne priestory v Bratislave-Staré Mesto |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
SUTERÉN -archívne priestory-linoleum / dlažba - 380m2 - umývanie podláh | 1x mesačne |
KANCELÁRIE na I.,II. a III. POSCHODÍ | |
Umývanie podláh - linoleum/dlažba - chodby, soc. zariadenia, schody 382,91m2 | denne |
Vysávanie kobercov - 751m2 | 1x za mesiac |
Utieranie prachu na skriniach, parapetách | 1x za týždeň |
Dezinfekčné vyčistenie WC14, pisoárov 4, umývadiel 16,sprcha 2, dres 2 | denne |
Vyprázdnenie odpadkových košov vrátane výmeny odpadkového vrecka | denne |
Čistenie keramických obkladov stien; | 2x za mesiac |
Umytie a preleštenie zrkadiel; | 1x za týždeň |
Čistenie a dezinfekcia dverí v miestach častého dotyku, kľučiek a kovania dverí | denne |
Čistenie a dezinfekcia sklenených a drevených dverí v celom rozsahu vrátane zárubní; | 1 x za týždeň |
Čistenie držiakov, zásobníkov na toaletný papier, mydlo a papierové utierky, prístroja na sušenie rúk; | 1 x za týždeň |
Dopĺňanie hygienického materiálu (toaletný papier, mydlo, papierové utierky); | podľa potreby |
Odstránenie pavučín; | 1x za mesiac |
Obojstranné umytie okien vrátane rámov a parapetov - 520m2 | 1x za rok |
Tepovanie kobercov - 751 m2 | 1x za rok |
Názov |
Spôsob vykonávania čistenia a použité syntetické čistiace prípravky a prostriedky sa zvolia s prihliadnutím k fyzikálnym vlastnostiam čistených priestorov, povrchov a predmetov a zásadám bezpečnosti práce s nimi |
Čistenie a upratovanie všetkých priestorov je plánované a organizované podľa harmonogramu; |
Dodávateľ pri realizácii predmetu zákazky musí používať ekologicky nezávadné čistiace a dezinfekčné prostriedky, dodržiavať všeobecne platné záväzné predpisy a normy, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky platné normy v oblasti predmetu zákazky, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy v súlade s platnou legislatívou. |
Dodávateľ pri realizácii predmetu zákazky je povinný dodržiavať zodpovedajúce technologické postupy určené pre jednotlivé čistiace a dezinfekčné materiály. |
Dodávateľ bude viesť denník o činnosti priebehu služby na viditeľnom mieste. Tento denník bude prístupný pracovníkovi oprávnenému na kontrolu činnosti upratovania, ktorý ho následne potvrdí a odsúhlasí činnosť poskytovateľa. |
Objednávateľ služieb bude zabezpečovať toaletný papier, mydlo, utierky. Dodávateľ bude zabezpečovať čistiaci materiál a všetky potrebné prostriedky k výkonu činnosti, ochranné pracovné prostriedky podľa potreby na vlastné náklady, ktoré je potrebné premietnuť do ceny. |
V prípade, že dodávateľ nebude kvalitne a v požadovanom rozsahu realizovať plnenie predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený reklamovať príslušný nedostatok bez zbytočného odkladu po jeho zistení telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu. Dodávateľ je povinný reklamované nedostatky odstrániť bez zbytočného odkladu, inak v lehote stanovenej objednávateľom. |
V prípade, že objednávateľovi alebo jeho zamestnancom vznikne škoda v dôsledku zavineného konania dodávateľa, ktorého sa dopustil pri vykonávaní služieb, dodávateľ nesie zodpovednosť za takto spôsobenú škodu a je povinný ju objednávateľovi uhradiť v plnom rozsahu a bez zbytočného odkladu po doručení príslušnej výzvy. Toto ustanovenie sa netýka prípadu, keď dodávateľ nemohol vzniku škody zabrániť, alebo obmedziť výšku spôsobenej škody. |
V prípade riadneho neplnenia predmetu zmluvy dodávateľom je objednávateľ oprávnený postupovať v zmysle čl. XVIII. Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
Cena bude nemenná počas celého obdobia. Zmena ceny môže byť vykonaná len v prípadoch legislatívnych zmien. |
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady a výdavky poskytovateľa súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služieb, ktoré sú predmetom zákazky. |
Dodávateľ má právo len na úhradu za skutočne vykonané práce. V súlade s denným záznamom a po odsúhlasení rozsahu a kvality poskytnutých služieb v súpise vykonaných prác oprávnenou osobou objednávateľa, poskytovateľ vyhotoví do 10 dní po skončení príslušného kalendárneho mesiaca faktúru. |
Za dátum vzniku daňovej povinnosti sa považuje posledný deň v mesiaci, kedy boli služby poskytnuté. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, prílohu faktúry tvorí denný súpis vykonaných prác v danom kalendárnom mesiaci podpísaný objednávateľom a dodávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Za doručenie sa považuje deň doručenia faktúry a jej príloh na adresu objednávateľa. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov SR. |
Podmienky účasti: |
Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov - musí byť oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu alebo uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. |
Kritériom výberu úspešného uchádzača bude najnižšia cenová ponuka za celú zákazku na obdobie jedného roka bez DPH. |
Zmluvu môže vypovedať každá zo zmluvných strán bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je dva mesiace. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane. |
Špitálska 22, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
20.05.2024 00:00 — 19.05.2025 00:00
12,00 mesiac
9 000,00
9 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.05.2024 11:05
09.05.2024 08:17
09.05.2024 08:32
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.05.2024 11:25 - Vstupná ponuka | 8 998,80 | € | Cena s DPH |
09.05.2024 08:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 820,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: