• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.04.2024 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    07.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.05.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.05.2024 10:50

Detail zákazky Z20243242

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.04.2024 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    07.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.05.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.05.2024 10:50

Základné údaje

Z20243242

OF-287312

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9249980

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

48146676

Siemens Healthcare s. r. o.

Lamačská cesta 3/B, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Doplnkový Upgrade /HeupgrMaRS/ zariadenia MAGNETOM Avanto Fit

MR, magnetická rezonancia, upgrade, MAGNETOM Avanto Fit, náhradný diel, PC vybavenie

  • 33124200-7 - Rádiodiagnostické prístroje
  • 72540000-2 - Služby pri zdokonaľovaní (upgrade) počítačov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Upgrade /HeupgrMaRS/ zariadenia MAGNETOM Avanto Fit v.č. 169798
Funkcia
Dodanie nového PC vybavenia originálnych náhradných dielov výrobcu SIEMENS vrátane aktualizácie softvéru kompatibilného s dodaným počítačovým vybavením.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hlavná ovládacia konzola (AWP) ks 1
Vyhodnocovacia konzola (MRWP) ks 1
Vysoko výkonné rekonštrukčné HW vybavenie (MaRS) ks 1
Aplikačné školenie hod. 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požiadavky na HW konfiguráciu: (najvyššie dostupné pre HW konfiguráciu Avanto fit Upgrade) áno
PC vybavenie plne kompatibilné s MR zariadením MAGNETOM Avanto Fit v.č. 169798 áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia, uvedenia do prevádzky a zaškolenia obsluhy.
Záruka na dodané komponenty je 12 mesiacov od dátumu protokolárneho prevzatia vybavenia.
Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, nastavením, preskúšaním a odovzdaním funkčného systému.
Dodaný HW má byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia.
Dodávateľ deklaruje, že predmet zákazky spĺňa technické požiadavky, ktoré sa na výrobok vzťahujú v súlade so Zákonom č. 56/2018 Z.z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Požaduje sa predložiť platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie) do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať odbornú spôsobilosť v zmysle príslušných právnych predpisov minimálne v rozsahu: certifikát servisného technika, odbornú spôsobilosť na prístroj a na revízie .
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
V rámci záručnej doby je dodávateľ povinný odstrániť vady tovaru formou opravy, alebo výmeny tovaru, a to: najneskôr do 48 hodín pri vade, ku ktorej nie je potrebná výmena dodaného komponentu, alebo najneskôr do 72 hodín pri vade, ku ktorej je potrebná výmena dodaného komponentu. Nahlásenie vady prístroja objednávateľom prebehne telefonicky alebo e-mailom s uvedením názvu objednávateľa, zodpovednej osoby, kontaktu, dátumu a času závady, typu prístroja a popisu závady.
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči Objednávateľovi, ktorá mu ako veriteľovi vznikne z tohto zmluvného vzťahu nepostúpi podľa § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky Dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa je neplatné podľa § 39 Občianskeho zákonníka. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky).
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu, dokumentu alebo nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v časti "osobitné požiadavky" tejto zmluvy, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

31.05.2024 00:00 — 31.05.2024 00:00

1,00 ks

24 600,00

24 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.04.2024 11:16

07.05.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.05.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 733
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.05.2024 06:48 - Vstupná ponuka 24 600,00 € Cena bez DPH
06.05.2024 06:48 - Najvýhodnejšia ponuka 24 600,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS