• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.04.2024 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    14.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.05.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.05.2024 10:50

Detail zákazky Z20243227

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.04.2024 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    14.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.05.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.05.2024 10:50

Základné údaje

Z20243227

OF-287889

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9270332

Objednávateľ

00151491

Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky

Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK

Dodávateľ

31359183

B.P.A. spol. s r.o.

Rádiová 49, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bazénová chémia

Bazénová chémia

  • 24962000-5 - Chemikálie na úpravu vody
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bazénová chémia
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
chlóran sodný stabilizovaný 13,0%, 35 kg/bal., kvapalina 150 bal
Kyselina sírová AKU techn. 37% (pH mínus), 40 kg/bal., kvapalina 40 bal
Hydroxid sodný 5% (pH plus), 30 kg/bal., kvapalina 5 bal
Koncentrát na vyvločkovanie bazénovej vody od zakalujúcich častíc na báze chloridu hlinitého 2%, 23 kg/bal. kvapalina 30 bal
algicid (proti riasam) s obsahom polymérneho kvartérneho chloridu amónneho 99 g/kg, 23 kg/bal., kvapalina 25 bal
prípravok pre zvýšenie alkality v bazénovej vode, 5 kg/bal, sypký 6 bal
Koncentrovaný dez. Čistič bazénov bez obsahu alkoholu, chlóru, pH 11 v koncentráte, 1 l/bal. 5 bal
Kyslý čistič, 10 l/bal. 1 bal
Alkalický čistič, 10l/bal 1 bal
Stabilizátor chlóru do vírivých vaní 1 kg/bal. 10 bal
Odpeňovač do vírivých vaní, 1 l/bal. 5 bal
pH mínus do vírivých vaní, 1,2 kg/bal. 5 bal
Calcinex, prípravok proti vodnému kameňu, 1 l/bal. 12 bal
Čistič stien bazénov / vírivých vaní, 1 kg/bal. 5 bal
Vonná essencia do parnej sauny - eucalyptus 1l/bal 5 bal
Vonná essencia do suchej sauny - eucalyptus 250ml/bal 3 bal
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dovoz tovaru dodávateľom (nie prepravnou alebo kuriérskou službou) a vyloženie tovaru na určené miesto v mieste plnenia
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú v trvaní najviac 12 kalendárnych mesiacov od momentu jej uzatvorenia, alebo do vyčerpania finančného limitu celkovej maximálnej zmluvnej ceny a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy ocenenie jednotlivých položiek s presnou špecifikáciou ponúkaného tovaru. Cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy, balenia a pod., predložené jednotkové ceny sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. Nepredloženie ocenenia jednotlivých položiek v stanovenom termíne bude považované za podstatné porušenie zmluvy
Uvedené množstvá sú predpokladané na obdobie 12 mesiacov a nie sú záväzné, objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu (zníženie, prípadne neodobratie) jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien
V prípade že v popise je uvedený konkrétny typ tovaru, pripúšťa sa ekvivalentné plnenie pričom dodávateľ je povinný dodržať rovnaké alebo vyššie technické parametre ako má uvedený referenčný typ, nedodržanie týchto parametrov bude považované za podstatné porušenie zmluvy
Zmluva bude plnená na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa počas platnosti zmluvy alebo do vyčerpania vysúťaženej ceny. Čiastkové objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky (e-mailom)
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť tovar do 5 prac. dní od doručenia objednávky, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. Každá čiastková objednávka bude fakturovaná osobitne bezprostredne po dodaní tovaru, splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi
Dovoz tovaru je možný v pracovné dni, v čase 7,00 - 15,00 hod., mimo tohto času nie je objednávateľ povinný tovar prebrať a všetky náklady na opätovné doručenie znáša v plnej výške dodávateľ. Dodávateľ je povinný oznámiť a dohodnúť doručenie tovaru min. 24 hod. vopred
Dodávateľ pri dodaní tovaru predloží dodací list alebo faktúru ktorá musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH, dodací list bude tvoriť prílohu faktúry
Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy nový, nepoužívaný a nepoškodený. Objednávateľ požaduje na dodaný tovar minimálnu záruku 24 mesiacov ak výrobca neuvádza inak
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu, tovar doručený ako ucelené balíky (kuriér, pošta, atď.) bez možnosti rozbalenia a skontrolovania priamo pri dodaní nebude prevzatý a bude vrátený späť dodávateľovi
V prípade zistenia vád tovaru priamo pri dodaní je objednávateľ oprávnený neprevziať celú čiastkovú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 48 hod
V prípade neskoršieho zistenia vád tovaru bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať odstránenie vád alebo náhradné plnenie do 5 prac. dní, dodávateľ je povinný znášať všetky náklady spojené s odstránením vád alebo náhradného plnenia
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa. Prekročenie 10 tovarových položiek reklamovaného tovaru alebo nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne bude považované za hrubé porušenie zmluvy a je to dôvod na okamžité odstúpenie od zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Častá - Papiernička, 900 89 Častá, Častá, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

12

308,00 Predpokl. množstvo na rok podľa technickej špec.

11 988,00

9 990,00

Dodávateľ uvedie vlastný návrh na plnenie predmetu zákazky tak, aby verejný obstarávateľ vedel posúdiť splnenie technických parametrov. Verejný obstarávateľ posúdi vlastný návrh na plnenie v súlade s OPET.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.04.2024 08:00

14.05.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.05.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 172
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.05.2024 08:30 - Vstupná ponuka 10 483,62 € Cena s DPH
13.05.2024 08:30 - Najvýhodnejšia ponuka 10 483,62 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS