00151491
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK
50254081
Fidelity Trade s.r.o.
Kornela Mahra 3, Trnava, 91708, SVK
Čistenie odlučovačov jedlých tukov a olejov
Čistenie odlučovačov jedlých tukov a olejov
Služba
1. Čistenie odlučovačov jedlých tukov a olejov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je čistenie odlučovačov jedlých tukov a olejov vrátane odvozu a likvidácie odpadu a to v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z., o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, s Vyhláškou Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov v znení neskorších predpisov a v súlade s inými platnými právnymi predpismi upravujúcimi oblasť nakladania s odpadom |
Číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu - 19 08 09 |
Názov skupiny, podskupiny a druhu odpadu - Zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky |
Kategória odpadu - O (ostatné odpady) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný počet čistených lapačov za 12 mesiacov | ks | 25 | ||
Predpokladané množstvo odpadu | tony | 35 |
Názov |
Objednávateľ požaduje čistenie lapačov a odvoz odpadu č.19 08 09 zo šiestich lapačov tukov, ktoré sú súčasťou stavieb v objektoch v Bratislave a z dvoch malých reštauračných lapačov GM1E (objem 55 litrov) |
Pri čistení zabudovaných lapačov požaduje objednávateľ kompletné vyčerpanie tukov a vody, oškrabanie tukov zo stien zabudovaného lapača, vysokotlakové umytie lapača, prítoku a odtoku z lapača použitím príslušného čerpacieho zariadenia, odvoz a ekologické zhodnotenie odpadu. |
V prípade reštauračného odlučovača GM1E požaduje objednávateľ postupovať v zmysle návodu od výrobcu - po odstránení veka nádoby sa odoberie tuk, kaly a nečistoty do nádoby na odpad (bandasky), odlučovač vyčistiť, vydezinfikovať a doplniť čistou vodou. |
Rozsah plnenia bude záležať od aktuálnych potrieb Objednávateľa maximálne v rozsahu celkovej zmluvnej ceny |
Čistenie jednotlivých lapačov sa bude realizovať v nepravidelných intervaloch, podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa na základe telefonickej, resp.emailovej objednávky 3 pracovné dni vopred |
Plnenie predmetu zákazky požaduje Objednávateľ v pracovných dňoch spravidla od 6:00 hod. |
Fakturácia bude realizovaná vždy na konci kalendárneho mesiaca na základe skutočne realizovaných prác |
Na faktúre budú vyčíslené sumy za každý lapač samostatne, vrátane množstva odčerpaného odpadu v m/3 resp.tonách |
Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je doklad o množstve zhodnoteného odpadu, katalógovom čísle odpadu s dátumom, podpisom a pečiatkou ( Vážny lístok) |
Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi |
Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný rozpis cien: Cenu za 1 čistenie 1 ks lapača v EUR bez DPH a s DPH. Cenu za odvoz a likvidáciu 1 tony odpadu 19 08 09 v EUR bez DPH a s DPH |
Dodávateľ prehlasuje, že disponuje všetkými potrebnými zákonnými povoleniami a oprávneniami na realizáciu predmetu zákazky v súlade s platnou legislatívou a zaväzuje sa ich poskytnúť Objednávateľovi do 3 pracovných dní od písomného vyžiadania |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú v trvaní najviac 12 kalendárnych mesiacov od momentu jej uzatvorenia, alebo do vyčerpania finančného limitu celkovej maximálnej zmluvnej ceny a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr |
Umiestnenie lapačov: Bratislava Staré mesto na miestach podľa požiadaviek objednávateľa |
Námestie Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
35,00 Predpokladané množstvo (t/rok)
9 000,00
7 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.04.2024 08:01
14.05.2024 10:00
14.05.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.04.2024 10:31 - Vstupná ponuka | 9 000,00 | € | Cena s DPH |
07.05.2024 12:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 940,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: