• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.04.2024 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2024 09:50

Detail zákazky Z20243223

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.04.2024 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2024 09:50

Základné údaje

Z20243223

OF-287956

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9259752

Objednávateľ

53857097

Kancelária Najvyššieho správneho súdu Slovenskej republiky

Trenčianska 56/A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spotrebný materiál pre tlačové zariadenia

tonerové náplne

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 30124100-5 - Zapekacie jednotky
  • 30124200-6 - Súpravy zapekacích jednotiek
  • 30124300-7 - Valce pre kancelárske stroje
  • 30124000-4 - Časti a príslušenstvo kancelárskych strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný materiál pre tlačiarenské zariadenia: OKI MC883 MFP
Funkcia
Spotrebný materiál pre tlačiarenské zariadenia pre zabezpečenie prevádzky organizácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner Čierny – 45862818 ks 30
Toner Žltý – 45862814 ks 20
Toner Modrý – 45862816 ks 20
Toner Purpurový – 45862815 ks 20
Obr. Valec Čierny – 44844472 ks 20
Obr. Valec Žltý – 44844469 ks 12
Obr. Valec Modrý – 44844471 ks 12
Obr. Valec Purpurový – 44844470 ks 12
Zapek. Jed. – 44848805 ks 6
Pás. Jed. – 44846204 ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požaduje sa originálny, nový a nerepasovaný spotrebný materiál v originálnom balení od výrobcu zariadení OKI: áno
 2. Spotrebný materiál pre tlačiarenské zariadenia: OKI ES5473 MFP
Funkcia
Spotrebný materiál pre tlačiarenské zariadenia pre zabezpečenie prevádzky organizácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner Čierny – 46490624 ks 20
Toner Žltý – 46490621 ks 2
Toner Modrý – 46490623 ks 2
Toner Purpurový – 46490622 ks 2
Obr. Valec Čierny – 46484124 ks 2
Obr. Valec Žltý – 46484121 ks 2
Obr. Valec Modrý – 46484123 ks 2
Obr. Valec Purpurový – 46484122 ks 2
Zapek. Jed. – 46358502 ks 2
Pás. Jed. – 46394902 ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požaduje sa originálny, nový a nerepasovaný spotrebný materiál v originálnom balení od výrobcu zariadení OKI: áno
 3. Spotrebný materiál pre tlačiarenské zariadenia: OKI ES4192 MFP
Funkcia
Spotrebný materiál pre tlačiarenské zariadenia pre zabezpečenie prevádzky organizácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner Čierny – 45807116 ks 40
Obr. Valec Čierny – 1283601 ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požaduje sa originálny, nový a nerepasovaný spotrebný materiál v originálnom balení od výrobcu zariadení OKI: áno
 4. Spotrebný materiál pre tlačiarenské zariadenia: OKI ES9476 MFP
Funkcia
Spotrebný materiál pre tlačiarenské zariadenia pre zabezpečenie prevádzky organizácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner Čierny – 46564704 ks 2
Toner Žltý – 46564701 ks 2
Toner Modrý – 46564703 ks 2
Toner Purpurový – 46564702 ks 2
Waste Box – 45639502 ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požaduje sa originálny, nový a nerepasovaný spotrebný materiál v originálnom balení od výrobcu zariadení OKI: áno
 5. Spotrebný materiál pre tlačiarenské zariadenia: Xerox B230
Funkcia
Spotrebný materiál pre tlačiarenské zariadenia pre zabezpečenie prevádzky organizácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner Čierny – 006R04403 ks 6
Obr. Valec Čierny – 013R00691 ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požaduje sa originálny, nový a nerepasovaný spotrebný materiál v originálnom balení od výrobcu zariadení XEROX: áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa originálny, nový a nerepasovaný spotrebný materiál v originálnom balení.
Uvedené množstvá sú orientačné a objednávateľ nemá povinnosť ich odobrať.
Lehota dodania tovaru je do 20 dní od doručenia záväznej objednávky.
Dodávateľ zabezpečí vyzdvihnutie, prevzatie, odvoz a ekologické zneškodnenie alebo zhodnotenie použitých (prázdnych) tonerových náplní, atramentov a iných dielov v zmysle rámcovej dohody, a to priebežne, na základe požiadavky objednávateľa počas celej doby trvania rámcovej dohody.
Pre potvrdenie požadujeme, aby dodávateľ preukázal povolenie alebo platnú zmluvu s treťou stranou, ktorá má vydané platné „Potvrdenie o registrácii na obvodnom úrade životného prostredia na činnosti zberu alebo prepravy odpadov a povolenie na zriadenie, obstaranie alebo vykonávanie pre tretiu osobu alebo na jej účet zneškodnenie odpadov alebo zhodnotenie odpadov“ podľa príslušných ustanovení zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch pre katalógové číslo 08 03 ODPADY Z VÝROBY, SPRACOVANIA, DISTRIBÚCIE A POUŽÍVANIA TLAČIARENSKÝCH FARIEB.
Požadovaný/é doklad/y dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní od účinnosti rámcovej dohody – odkladacia podmienka účinnosti rámcovej dohody.
Záručná doba na predmet plnenia je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale predmetu plnenia nie je vyznačená dlhšia záručná doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu plnenia podľa objednávky na základe dodacieho listu.
Dodávateľ alebo rozvozná služba musí vytvoriť pri dodávke tovaru (rozvoze) dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru zamestnancami objednávateľa.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre zjavné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, množstvo, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.).
Prípadné sankcie budú uplatnené v zmysle OPEP Čl. XIII.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z.“) a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, ako aj číslo rámcovej dohody a číslo príslušnej objednávky. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje zálohy, ani preddavky na dodanie predmetu rámcovej dohody.
Dodací list je súčasťou faktúry a predstavuje samostatne doložený doklad, ktorý potvrdzuje, že došlo k odovzdaniu predmetu objednávky v dohodnutom množstve a požadovaného typu; prevzatie potvrdzuje oprávnený zástupca objednávateľa svojím podpisom.
Cena je stanovená v súlade so zákonom Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky č. 87/1996 Z. z. Ministerstva financií Slovenskej republiky, ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách. Cena je platná ako maximálna a zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním tovaru (balné, doprava, vyloženie tovaru v sídle objednávateľa, odvoz a ekologickú likvidáciu použitých (prázdnych) tonerových náplní, atramentov a iných dielov).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčianska 56/A, 821 09 Bratislava 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor položiek zákazky

37 974,60

31 645,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.04.2024 08:12

10.05.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.05.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 326
 8
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.04.2024 09:13 - Vstupná ponuka 37 974,00 € Cena s DPH
30.04.2024 11:27 - Najvýhodnejšia ponuka 30 480,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS