• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2024 14:38
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2024 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2024 14:10

Detail zákazky Z20243219

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2024 14:38
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2024 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2024 14:10

Základné údaje

Z20243219

OF-287948

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9244711

Objednávateľ

37922467

Stredná priemyselná škola stavebná Emila Belluša, Staničná 4, Trenčín

Staničná 4, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické potreby - sáčky do košov

sáčky do košov

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické potreby - sáčky do košov
Funkcia
predmetom zákazky je dodávka čistiacich a leštiacich prostriedkov na toalety, okná a podlahu za účelom upratovania. Prípravok na podlahu by mal spĺňať vysokú kvalitu položka č. 24
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zaťahovacie sáčky 70 l (25ks/rolka), LDPE vrecia biele 630x850/typ40  70 L  vrecia biele na odpad o hrúbke 30μm. Ekonomický variant, hrúbka dostatočná na ľahší odpad. POUŽITIE: vrecia do košov, komunálny odpad balené 25 ks v rolke ROZMER 630x850mm TVAR - rolované TYP: LDPE vrecia FARBA : biela HRÚBKA:  MM/MY0,030mm/30my rolka 400
Zaťahovacie sáčky LDPE vrecia modré 600x700/25mic 60 L  vrecia modré na odpad o hrúbke 25μm. POUŽITIE: vrecia do košov, komunálny odpad balené 25 ks v rolke ROZMER 600x700mm TVAR - rolované TYP: LDPE vrecia FARBA : modrá HRÚBKA:  MM/MY0,025mm/25my rolka 200
Chemicky odolné pracovné rukavice zo zeleného 0,38 mm silného nitrilu s velúrovou vnútornou úpravou a Textúrované na dlaňovej časti v tvare kosoštvorcov proti šmýkaniu, lepší úchop predmetov. Rukavice s maximálnou mechanickou odolnosťou voči oderu tr.4 a bezpečne zadržia široké spektrum nebezpečných chemických látok a vírusov. Čistiace a upratovacie práce. Každý pár balený v samostatnom vrecku. Veľkosť M- 100 ks, Veľkosť L 100 ks. ks 200
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa dovoz a naskladnenie u objednávateľa do určenej miestnosti na prízemí školy.
Dodávateľ je povinný do 3 prac.dní od uzatvorenia zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien bez DPH a s DPH.
V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok so zložením a vlastnosťami jednotlivých zložiek ako má požadovaný tovar v rovnakej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie.
Ekvivalenty môžu byť dodané až po ich odskúšaní a odsúhlasení objednávateľom.
Požaduje sa, aby dodávateľ do 3 prac.dní po uzavretí zmluvy doručil (e-mailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telef.kontakt.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy.
Dodanie tovaru prebehne v pracovných dňoch v čase od 8.00 - 13.00 hod., dovoz tovaru dodávateľ oznámi objednávateľovi deň vopred.
Objednávateľ je oprávnený neprevziať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo a druh tovaru a so súhlasom dodávateľa objednať aj druhy tovaru v zmluve priamo neurčené pri dodržaní celkovej ceny predmetu zmluvy.
Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek uvedených v zmluve bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staničná 4, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

13.05.2024 14:35 — 14.05.2024 14:35

1,00 celok

1 720,00

1 433,33

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.04.2024 14:38

06.05.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.05.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 264
 25
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.05.2024 11:02 - Vstupná ponuka 1 720,00 € Cena s DPH
05.05.2024 16:27 - Najvýhodnejšia ponuka 1 700,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS