• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2024 13:13
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2024 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    03.05.2024 16:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.05.2024 16:55

Detail zákazky Z20243215

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2024 13:13
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2024 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    03.05.2024 16:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.05.2024 16:55

Základné údaje

Z20243215

OF-287931

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9239901

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok

jedálenské stoličky, jedálenské stoly, sedenie do jedálne

  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky
  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. jedálenské stoličky, sedenie do jedálne v zmontovanom stave
Funkcia
Nábytok určený na sedenie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Jedálenské stoličky ks 20
- celková výška cm 85
- výška sedadla cm 45
- šírka sedadla cm 46
- hĺbka sedadla cm 55
- nosnosť kg 120
2. Sedenie do jedálne ks 6
- výška sedáku mm 440
- výška mm 720
- priemer mm 1870
- hmotnosť kg 71,3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia položky č.1: referenčný produkt napr. SCANDI
Jedálenská stolička navrhnutá v jednoduchom škandinávskom štýle bez opierok rúk. Stoličky sú vyrobené z odolného polypropylénu. Ergonomické tvarované čierne sedadlo v kombinácii s mäkkým vankúšom z ekologickej kože. Nohy stoličiek sú z masívneho bukového dreva. 6 ks
Špecifikácia položky č.2 referenčný produkt napr. OCTO
Zostava okrúhleho stola a pevných lavíc ideálna na stretávanie na chodbách a spoločných priestoroch. Lavice aj stolová doska majú odolný laminátový povrch. Stolová doska a lavice sú vyrobené zo silnej MDF dosky potiahnuté vysokotlakovým laminátom.  Vďaka tomu je povrch odolný proti poškriabaniu a prakticky bezúdržbový, odoláva vode a rozliatym tekutinám. Farba podstavca : čierna . Kód farby podstavca RAL9005. Materiál konštrukcie: oceľ. Farba stolovej dosky: antracit. Materiál stolovej dosky: HPL. 2 ks
Miesto dodania: Bratislava
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia nábytku do priestorov určených objednávateľom a jeho následnej montáže.
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie, vynesenie a montáž na mieste dodania. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Obaly po montáži nábytku na mieste dodania odstráni dodávateľ na vlastné náklady.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť faktúry.
Tovar musí byť nový (nie renovovaný, testovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží podrobný aktualizovaný rozpočet a  záväznú ponuku s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou,  preukazujúcich splnenie požadovaných parametrov (fotografie aj s rozmermi) predmetu zákazky uvedenej kontaktnej osobe.
Objednávateľ – kontaktná osoba do 2 dní odo dňa obdržania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne (pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky).
Na tovar sa požaduje záruka 24 mesiacov-od dodania tovaru, ak nie je uvedené inak výrobcom.
V prípade potreby odstránenia vady/poškodenia/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zákazky.
Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

01.07.2024 13:03 — 26.07.2024 13:05

1,00 celý predmet zákazky (kpl.)

6 000,00

5 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.04.2024 13:13

03.05.2024 13:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.05.2024 13:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 241
 236
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.04.2024 14:21 - Vstupná ponuka 5 998,80 € Cena s DPH
03.05.2024 11:47 - Najvýhodnejšia ponuka 5 928,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS