• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.04.2024 12:45
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2024 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2024 11:05

Detail zákazky Z20243208

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.04.2024 12:45
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2024 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2024 11:05

Základné údaje

Z20243208

OF-287813

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9244733

Objednávateľ

738425

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Námestie Štefana Kluberta 7, Levoča, 05428, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletné a hygienické prostriedky

papier toaletný, papierové uteráky na ruky, vložky hygienické, mydlo toaletné, tekuté mydlo čistiaca pasta na ruky, krém na ruky

  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33763000-6 - Papierové uteráky na ruky
  • 33700000-7 - Predmety osobnej starostlivosti
  • 33771100-6 - Hygienické vložky alebo tampóny
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 33741200-8 - Krémy na ruky alebo telové mlieka
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papier toaletný Tork SmartOne / alebo ekvivalent/, počet vrstiev: 2, farba: biela, potlač: NIE, rezba: ÁNO, dĺžka rolky: 207.0 m, počet útržkov: 1150, priemer rolky: 19.9 cm, vnútorný priemer jadra: 4.4 cm, 6ks/balenie balenie 10
Papier toaletný Jumbo 19, farba: biela, počet vrstiev: 2, priemer rolky: 19 cm, návin: 118m, 100% celulóza, 6ks/balenie balenie 10
Papierové utierky Maxi Pull /alebo ekvivalent/,  farba: biela, počet vrstiev: 2, typ odvinu: vnútorný, priemer rolky: 19 cm, výška rolky: 19 cm, počet útržkov: 450, 100% celulóza,  dĺžka návinu 135 m, 6 ks/balenie balenie 50
INDULONA /alebo ekvivalent/, regeneračný, ochranný a premasťujúci krém na ruky, univerzálny, 100 gr. ks 40
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia  a vyloženia. (Predmet zákazky  bude dodaný jednorazovo)
Objednávateľ požaduje dodanie nového, doposiaľ nepoužívaného tovaru.
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch mimo sviatkov /pondelok až piatok/ v čase od 07:00 do 14:00 hod. /.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní predmetu zákazy na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH.
Tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa návrhu plnenia "Objednávkového formulára" v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, nebude verejným obstarávateľom odobratý.
Objednávateľ si vyhradzuje právo žiadať certifikáty a technické listy na vybrané položky, z dôvodu kontroly technickej špecifikácie produktov, dodaných výrobkov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v objednávkovom resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie Objednávateľa od kúpnej zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Ak sa v opisom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným parametrami.
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Milana Rastislava Štefánika č. 10, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika

15.05.2024 07:00 — 31.05.2024 14:00

1,00 predmet zákazky

954,00

795,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.04.2024 12:45

06.05.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.05.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 347
 56
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.05.2024 09:46 - Vstupná ponuka 954,00 € Cena s DPH
05.05.2024 16:25 - Najvýhodnejšia ponuka 938,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS