• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.04.2024 08:26
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2024 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2024 12:50

Detail zákazky Z20243207

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.04.2024 08:26
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2024 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2024 12:50

Základné údaje

Z20243207

OF-287821

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9244717

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

50419439

DataSquare s.r.o.

Matúškovo 103, Matúškovo, 92501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sada pera a mechanickej ceruzky v kovovej krabičke s potlačou pre projekt EverGreen

propagačný tovar, logo, tlač, pero

  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. nákup propagačného tovaru s potlačou loga projektu a EÚ v počte 50 ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hliníkové alebo kovové guľôčkové pero s modrou náplňou a mechanická ceruzka s 0,7 mm tuhou v kovovej krabičke ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hliníkové pero s modrou náplňou - modrá náplň - hliníkový alebo kovový obal v zelenej farby (farebné telo a strieborné doplnky) - biela potlač loga projektu a EÚ
Mechanická ceruzka s 0,7 mm tuhou - hliníkový alebo kovový obal v zelenej farby (farebné telo a strieborné doplnky) - biela potlač loga projektu a EÚ
Kovové puzdro - kovové puzdro zelenej farby - s výplňou z EVA materiálu - veľkosť boxu cca 16x5,5x1,5 cm - biela potlač loga projektu a EÚ
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predmetom zákazky je zabezpečenie propagačnej sady pera a mechanickej ceruzky v kovovom puzdre pre potreby projektu „Including EVERyone in GREEN Data Analysis“ (EVERGREEN) číslo zmluvy 2022-1-SK01-KA220-HED-000089149.
Všetky perá, mechanické ceruzky a kovové puzdrá musia byť potlačené logom projektu a EÚ. Objednávateľ požaduje vidieť vizualizáciu pred samotnou tlačou.
Prevedenie potlače jednotlivých predmetov bude dohodnutá s úspešným dodávateľom.
V prípade, že sa na propagačný tovar nezmestia obe logá je potrebné to prekonzultovať s objednávateľom a dohodnúť sa na úprave.
Objednávateľ požaduje predložiť spracovanú grafickú vizualizáciu pred zahájením potlače jednotlivých predmetov.
Objednávateľ poskytne logo, resp. spracované podklady na potlač v elektronickej podobe e-mailom iba úspešnému dodávateľovi.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa preruší a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Žilina 010 26, Fakulta riadenia a informatiky, Dekanát, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

13.05.2024 08:00 — 07.06.2024 14:00

1,00 celok

300,00

300,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.04.2024 08:26

06.05.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.05.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 172
 26
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.04.2024 09:24 - Vstupná ponuka 300,00 € Cena bez DPH
06.05.2024 10:57 - Najvýhodnejšia ponuka 250,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS