00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
50419439
DataSquare s.r.o.
Matúškovo 103, Matúškovo, 92501, SVK
Sada pera a mechanickej ceruzky v kovovej krabičke s potlačou pre projekt EverGreen
propagačný tovar, logo, tlač, pero
Tovar, Služba
|
1. nákup propagačného tovaru s potlačou loga projektu a EÚ v počte 50 ks
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Hliníkové alebo kovové guľôčkové pero s modrou náplňou a mechanická ceruzka s 0,7 mm tuhou v kovovej krabičke | ks | 50 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Hliníkové pero s modrou náplňou | - modrá náplň - hliníkový alebo kovový obal v zelenej farby (farebné telo a strieborné doplnky) - biela potlač loga projektu a EÚ |
| Mechanická ceruzka s 0,7 mm tuhou | - hliníkový alebo kovový obal v zelenej farby (farebné telo a strieborné doplnky) - biela potlač loga projektu a EÚ |
| Kovové puzdro | - kovové puzdro zelenej farby - s výplňou z EVA materiálu - veľkosť boxu cca 16x5,5x1,5 cm - biela potlač loga projektu a EÚ |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Predmetom zákazky je zabezpečenie propagačnej sady pera a mechanickej ceruzky v kovovom puzdre pre potreby projektu „Including EVERyone in GREEN Data Analysis“ (EVERGREEN) číslo zmluvy 2022-1-SK01-KA220-HED-000089149. |
| Všetky perá, mechanické ceruzky a kovové puzdrá musia byť potlačené logom projektu a EÚ. Objednávateľ požaduje vidieť vizualizáciu pred samotnou tlačou. |
| Prevedenie potlače jednotlivých predmetov bude dohodnutá s úspešným dodávateľom. |
| V prípade, že sa na propagačný tovar nezmestia obe logá je potrebné to prekonzultovať s objednávateľom a dohodnúť sa na úprave. |
| Objednávateľ požaduje predložiť spracovanú grafickú vizualizáciu pred zahájením potlače jednotlivých predmetov. |
| Objednávateľ poskytne logo, resp. spracované podklady na potlač v elektronickej podobe e-mailom iba úspešnému dodávateľovi. |
| Objednávateľ požaduje, aby faktúra obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
| Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky. |
| Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa preruší a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. |
| V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne. |
| Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť. |
| Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. |
| Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa. |
| Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru Objednávateľom. |
| Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Univerzitná 8215/1, Žilina 010 26, Fakulta riadenia a informatiky, Dekanát, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
13.05.2024 08:00 — 07.06.2024 14:00
1,00 celok
300,00
300,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.04.2024 08:26
06.05.2024 12:00
06.05.2024 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 30.04.2024 09:24 - Vstupná ponuka | 300,00 | € | Cena bez DPH |
| 06.05.2024 10:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 250,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: