• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2024 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2024 13:20
  •    Ukončenie zákazky
    03.05.2024 14:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.05.2024 14:20

Detail zákazky Z20243204

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2024 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2024 13:20
  •    Ukončenie zákazky
    03.05.2024 14:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.05.2024 14:20

Základné údaje

Z20243204

OF-287892

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9239903

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

53706587

LIsyst s.r.o.

Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Digitálny plnofarebný multifunkčný systém A3

multifunkčný systém, kopírka, tlačiareň, skener

  • 30210000-4 - Stroje na spracovanie údajov (hardvér)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Digitálny plnofarebný multifunkčný systém A3 (kopírka, tlačiareň, skener)
Funkcia
Digitálny plnofarebný multifunkčný systém A3 (kopírka, tlačiareň, skener)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Digitálny plnofarebný multifunkčný systém A3 (kopírka, tlačiareň, skener) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rýchlosť kopírovania a tlače 22/14 strán A4/A3 za minútu čiernobielo aj farebne
Prvá kópia / výtlačok 6,8 sekundy čiernobielo; 8,4 sekundy farebne
Čas zahrievania cca. 20 sekúnd
Formát originálu A5 - A3
Rozsah zmenšenia / zväčšenia 25 - 400% v krokoch po 0,1%
Predvoľba počtu kópií 1 - 9999
Rozlíšenie tlače 1.800 x 600 dpi
Tlačový jazyk PCL 6c, PostScript 3, XPS
Operačný systém Windows Vista, 7, 8; 8.1, 10; Windows Server 2008/2012; Macintosh 10.x; Linux/Citrix
Funkcie tlače priama tlač PCL, PS, TIFF, XPS, PDF, šifrovaných PDF a OOXML (docx, xlsx, pptx), mixmedia a mixplex, uloženie nastavení, sútlač, vodoznak, zabezpečená tlač
Rýchlosť skenovania až 45 strán za minútu (s DF-628)
Rozlíšenie skenovania maximálne 600 x 600 dpi
Režimy skenovania sieťový TWAIN; sken do eMail, FTP, SMB, HDD, WebDAV, DPWS, USB
Formáty súborov JPEG, TIFF, PDF, XPS; voliteľne:docx, xlsx, pptx, sPDF, PDF/A
Pamäť stroja štandardne HDD 250GB + RAM 2GB
Rozhranie 10/100/1000-BaseT, USB 2.0
Zásobníky papiera Zásobník 1: 500 listov; A5-A4; 60-220 g/m2 Zásobník 2: 500 listov; A5-A3; 60-220 g/m2 Ručný podávač: 100 listov; A6-A3; vlastné rozmery papiera; 60-220 g/m2
Gramáž papiera 60 - 256 g/m2
Veľkosť papiera A6 - A3, banner (297 x 1.200 mm)
Automatická obojstranná tlač áno (integrovaná duplexná jednotka)
Automatické obojstranné skenovanie áno
Funkcie skenovania Anotácia (text/čas/dátum) pre PDF, 400 preddefinovaných úloh
Mesačné využite - priemer / max. 10.000 / 19.000 výstupov
Stolík na kolieskach na odkladanie papiera a náhradného tonera
Špecifikáciám vyhovuje napr.: Konica Minolta Bizhub C227
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Uchádzač predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa.
Záručná doba na všetky dodávané tovary je min. 24 mesiacov a začína plynúť dňom dodania a prevzatia predmetu zákazky.
Splatnosť faktúry 30 dní.
V cene je navyše zahrnutá dodávka tonerov (K / 24.000 strán A4 a CMY / 21.000 strán A4), dovoz a základná inštalácia zariadenia priamo u zákazníka, ako aj zaškolenie obsluhy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ulica 1. mája 32, 010 26 Žilina, Dekanát FBI, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

07.05.2024 13:30 — 17.05.2024 16:00

1,00 celok

2 100,00

2 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.04.2024 13:15

03.05.2024 13:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.05.2024 13:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 352
 46
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.04.2024 13:30 - Vstupná ponuka 2 100,00 € Cena bez DPH
29.04.2024 15:11 - Najvýhodnejšia ponuka 2 050,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS