• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2024 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.05.2024 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.05.2024 10:55

Detail zákazky Z20243189

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2024 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.05.2024 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.05.2024 10:55

Základné údaje

Z20243189

OF-287045

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9239875

Objednávateľ

00607266

Psychiatrická nemocnica Hronovce

Dr. J. Zelenyáka 65 , Hronovce, 93561, SVK

Dodávateľ

53294912

Tom Tech SK s. r. o.

Nižná Voľa 46, Nižná Voľa, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Repasované počítače a tlačiarne

počítač, monitor, tlačiareň

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Repasované kancelárske počítače s monitormi a tlačiarne
Funkcia
Repasované počítače a monitory vrátane operačného systému (monitory s uhlopriečkou minimálne 22") a multifunkčné čiernobiele laserové tlačiarne pre potreby nemocničnej počítačovej siete.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Repasované PC v minimálnej konfigurácií. Procesor: Intel Core i5 alebo výkonnejší, Operačná pamäť: minimálne 8GB DDR4, SSD disk: minimálne 256GB (M.2) SSD, Grafická karta: integrovaná, digitálny výstup HDMI, USB 2.0 + USB 3.0, Sieťová karta s RJ45, Audio výstup zvukovej karty, prevedenie UFF, Rok výroby 2019 a vyššie, Operačný systém: Windows 11 Pro 64bit ks 10
Repasované monitory, full HD, s uhlopriečkou minimálne 22" ks 10
Multifunkčná laserová čiernobiela tlačiareň (duplex) so scanerom, formát A4. Funkcie: tlač, kopírovanie, skenovanie. Rozlíšenie tlače: min 1200 x 1200 DPI, Procesor: min 800 MHz, Pripojenie: USB, LAN, WiFi, Rýchlosť tlače: 38 str./min (A4), Rozlíšenie skenera: min 600 x 600 DPI, Rýchlosť skenovania: 70 obr./min, Vstupný zásobník: min 350 listov, Výstupný zásobník: min 150 listov. Formáty papiera: A4, A5, A6 (Canon i-Sensys X 1238i alebo ekvivalent) ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uviesť za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Do 3 dní po uzatvorení zmluvy sa požaduje predložiť podrobný technický opis predmetu zmluvy s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi objednávateľom požadované parametre v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávané osobné počítače repasované musia byť po dôkladnej hardvérovej i softvérovej obnove, čím vzniká opätovne produkt 100%-tného technického stavu.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 3 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru sú 3 pracovné dni od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, spĺňať deklarované technické parametre v predloženom certifikáte.
Z dodaných dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností objednávateľ má právo vyžiadať bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod...
Jednorázové plnenie - Termín dodania tovaru je v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. Každý kus/položka predmetu obstarávania bude zabalený/á samostatne v krabici.
Dodávateľ na základe objednávky doručí objednávateľovi tovar spolu s faktúrou. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. Odberateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky odberateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluva sa uzatvára na dobu 2 mesiacov.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena ( ďalej tiež ako“ nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nesmie postúpiť pohľadávky podľa § 524 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým budú pohľadávky predávajúceho postúpené v rozpore s vyššie uvedeným ustanovením bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas kupujúceho je platný len vtedy, keď bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dr. Jána Zelenyáka 65, Hronovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

15.05.2024 09:00 — 14.07.2024 09:00

1,00 celok

7 611,00

6 342,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.04.2024 09:32

03.05.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.05.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 396
 41
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.04.2024 09:58 - Vstupná ponuka 7 611,00 € Cena s DPH
02.05.2024 10:40 - Najvýhodnejšia ponuka 6 900,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS