• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2024 15:27
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2024 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2024 11:20

Detail zákazky Z20243174

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2024 15:27
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2024 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2024 11:20

Základné údaje

Z20243174

OF-287882

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9259748

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok – s montážou

nábytok, nadstavba, skriňa, kancelársky stôl, kontajnér, skrinka, montáž

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39151100-6 - Regály
  • 39122000-3 - Skrine a knižnice
  • 39120000-9 - Stoly, skrine, písacie stoly a knižnice
  • 45255400-3 - Montážne práce
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Nadstavba – kancelárska skrinka s dvierkami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nadstavba – kancelárska skrinka s dvierkami ks 6
Rozmery mm 600x800x400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2-dverová, s jednou policou
 2. 2. Nadstavba – bez dvierok skrinka otvorená
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nadstavba – bez dvierok skrinka otvorená ks 5
Rozmery mm 600x800x400
 3. 3. Nadstavba – bez dvierok, s jednou policou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nadstavba – bez dvierok, s jednou policou ks 4
Rozmery mm 400x800x400
 4. 4. Skriňa dvojdverová
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa dvojdverová ks 4
Rozmery mm 1800x800x400
 5. 5. Skriňa - hore otvorená policová, dole 2dverová, policová
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa hore otvorená policová, dole 2dverová, policová ks 1
Rozmery mm 1800x800x400
 6. 6. Kancelársky stôl
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky stôl ks 2
Rozmery mm 750x1600x800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
hrúbka pracovnej dosky od 16 do 20 mm
 7. 7. Pojazdný kontajner 4 zásuvky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pojazdný kontajner 4 zásuvky ks 4
 8. 8. Kancelársky stôl rovný
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky stôl rovný ks 1
Rozmery mm 750x1000x800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
hrúbka pracovnej dosky od 16 do 20 mm
 9. 9. Kancelársky stôl rovný
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky stôl rovný ks 1
Rozmery mm 750x1400x800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
hrúbka pracovnej dosky od 16 do 20 mm
 10. 10. Skriňa otvorená - policová
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa otvorená - policová ks 3
Rozmery mm 1800x800x400
 11. 11. Skriňa zasúvacia, s posuvnými dverami, policová
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa zasúvacia, s posuvnými dverami, policová ks 1
Rozmery mm 1800x800x400
 12. 12. Skriňa zasúvacia – horná polovica otvorená s policami, dolná časť s posuvnými dvierka s policami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa zasúvacia – horná polovica otvorená s policami, dolná časť s posuvnými dvierka s policami ks 1
Rozmery mm 1800x800x400
 13. 13. Skrinka pod stôl
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skrinka pod stôl ks 1
Rozmery mm 40x160x cca 50
 14. Prevedenie
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Všetok nábytok: rovnaká farba – dub Sonoma, ABS páska v danom dekore, rovnaké úchytky v striebornej farbe
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia,  vynesenia na miesto určenom objednávateľom a montáže podľa pokynov objednávateľa - v cene zákazky (v cene zákazky je aj všetok materiál potrebný na montovanie). Cena je konečná vrátane všetkých nákladov.
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu.
Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou špecifikáciou konfigurácie jednotlivých produktov a obrazovou prílohou. Objednávateľ do 3 pracovných dní odo dňa obdŕžania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje kancelársky nábytok dodať v presnom vyhotovení podľa presných špecifikácií a obrazovej prílohy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia zmluvy.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EP/EKS. Požaduje sa minimálne 30 dňová splatnosť na faktúru.
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku.
Na tovar sa požaduje minimálne záruka 24 mesiacov (odo dňa prevzatia namontovaného tovaru objednávateľom tejto zmluvy).
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Ak sa v opisnom formulári (špecifikácii) uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. 17.novembra č.1, 2. poschodie, ÚRJK , Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

12.07.2024 14:00

1,00 celá sada

6 682,50

5 568,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.04.2024 15:27

10.05.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.05.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 896
 47
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.04.2024 16:21 - Vstupná ponuka 6 681,60 € Cena s DPH
09.05.2024 08:37 - Najvýhodnejšia ponuka 5 678,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS