• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2024 10:32
  •    Predkladanie ponúk
    02.05.2024 13:06
  •    Ukončenie zákazky
    02.05.2024 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.05.2024 14:15

Detail zákazky Z20243161

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2024 10:32
  •    Predkladanie ponúk
    02.05.2024 13:06
  •    Ukončenie zákazky
    02.05.2024 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.05.2024 14:15

Základné údaje

Z20243161

OF-287831

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9234637

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

17692806

Štefan Remeň REMA

Nitrianska Streda 73, Nitrianska Streda, 95616, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zelenina

zelenina

  • 03221000-6 - Zelenina

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zelenina
Funkcia
1. Zabezpečenie dodávky  zeleniny v kvalite podľa platných noriem. 2. Dodávka vrátane dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa spĺňajúce podmienky stanovené v príslušnom zákone a  spôsobom v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobky musia byť: -          neporušené, -          zdravé; vylúčené sú výrobky napadnuté hnilobou alebo inak poškodené tak, že nie sú vhodné na spotrebu, -          čisté, prakticky bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, -          prakticky bez škodcov, -          prakticky bez poškodení spôsobených škodcami, ktorí ovplyvňujú dužinu, -          bez známok vysychania a dehydratácie, -          bez poškodení spôsobených nízkou teplotou alebo mrazom -          bez nadmernej povrchovej vlhkosti, -          bez cudzieho pachu a/alebo chuti.
2.Minimálne požiadavky na zrelosť Výrobky musia byť dostatočne vyvinuté, ale nie nadmerne. Zelenina musí vykazovať uspokojivú zrelosť a nesmie byť prezretá.
Baklažán dodávka v mesiaci V. - VIII. Kg 40,00Brokolica dodávka v mesiaci V. - VIII. Ks 400,00Cesnak dodávka v mesiaci V. - VIII. Kg 90,00Cibuľa dodávka v mesiaci V.-VIII. Kg 1 000,00Kaleráb dodávka v mesiaci V. - VIII. Kg 400,00Kapusta čínska dodávka v mesiaci V.-VIII. Kg 300,00Kapusta hlávková červená dodávka v mesiaci V. - VIII. Kg 300Kapusta hlávková biela dodávka v mesiaci V. - VIII. Kg 400,00Kapusta sudová dodávka v mesiaci V.-VIII.bez chemických konz.látok a umelých sladidiel kg100
Karfiol dodávka v mesiaci V. - VIII. ks600, kel dodávka v mesiaci VI.-VIII.kg 400, Mrkva dodávka v mesiaci V.-VIII.kg1600, paprika biela dodávka v mesiaci V.-VIII. 200kg, paprika červená dodávka v mesiaci V.-VIII.kg200, paprika žltá dodávka v mesiaci V.-VIII. kg 200, paradajky dodávka v mesiaci V.-VIII kg 1400
Petržlen dodávka v mesiaci V. - VIII. Kg 400,00Pór dodávka v mesiaci V. - VIII. Kg 250 Uhorka šalátová dodávka v mesiaci V. - VIII. Kg 900,00
Zeler dodávka v mesiaci V. - VIII. Kg 500,00 Šalát hlávkový dodávka v mesiaci V. - VIII. Ks 300,00 Šalát ľadový dodávka v mesiaci V. - VIII. Ks 300,00 Šampiňóny čerstvé dodávka v mesiaci V. - VIII. Kg 50,00
Cibuľka viazanička dodávka v mesiaci VI. - VIII. Ks 1200,00 Reďkovka červená  viazanička dodávka v mesiaci V. - VIII. Ks 1000 Reďkovka biela dodávka v mesiaci VI. - VIII. Kg 70,00 Kalerábik mladý dodávka v mesiaci VI. - VIII. Ks 400,00 Cvikla čerstvá Kg 200,00 Bazalka čerstvá - vňať Kg 35,00
Pažítka čerstvá - vňať Kg 41,00 Petržlenová vňať čerstvá Kg 480,00 Kôpor čerstvý Kg 50, 00 Cuketa čerstvá Kg 600,00 batáty kg 1000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Všetky potraviny musia byť bez chemických látok.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
- rozpis jednotkových cien za obsah balenia ponúkaných tovarov s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta jednotlivých položiek tovarov (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre)
Cena je stanovená v súlade so zákonom č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov Jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou dodávok vrátane dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa spôsobom v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyloženie tovaru do skladu na mieste dodania a všetky náklady spojené s realizáciou dodávok.
Jednotkové ceny sú dohodnuté ako maximálne a platné počas trvania zmluvného vzťahu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že výroba, balenie, skladovanie a všetka manipulácia vrátane prepravy dodávaného tovaru bude zodpovedať podmienkam a požiadavkám stanovených v zákone č. 152/1995 Z.Z. o potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných predpisov.
Obaly potravín musia byť v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách označené v štátnom jazyku údajmi: - názov výrobku, - obchodné meno výrobcu, - hmotnosť výrobku, - dátum spotreby, - spôsob skladovania, - zoznam zložiek vo výrobku.
Výrobky budú balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi.
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa kúpnej zmluvy objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu a vyhradzuje si odobrať niektoré druhy tovarov vo väčšom a niektoré v menšom rozsahu, ako je uvedené v tejto kúpnej zmluve. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
Dodávateľ preukáže do 3 pracovných dní : oprávnenosť a schopnosť realizovať plnenie predmetu predložením:- úradne overeného rozhodnutia o schválení prevádzky vydaného Štátnou veterinárnou   a potravinovou správou SR, - platného potvrdenia ŠVaPS SR (alebo RÚVZ), že uchádzač má motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky, alebo platnú dodávateľsko-odberateľskú   zmluvu s distribučnou firmou, ktorá toto potvrdenie predloží za uchádzača
Dodávateľ preukáže do 3 pracovných dní :  oprávnenosť a schopnosť realizovať plnenie predmetu predložením:- platného potvrdenia o evidencii v registri podnikateľov s ovocím a zeleninou vydaný Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR (ďalej len ŠV a PS SR) podľa čl. 10 nariadenia (EÚ) č. 543/2011 a výsledok z poslednej kontroly,
Dodávateľ predloží čestné vyhlásenie že pri sezónnych produktoch, konkrétne – mrkva, cibuľa, cesnak, kapusta, uhorka, paradajky, petržlen, zeler, kaleráb, karfiol, kel, šalát, cibuľka, reďkovka, kalerábik bude dodávateľ preferovať čerstvé produkty zo spádovej oblasti objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výrobky do 23 objektov. Dodávateľ sa zaväzuje doviesť kupujúcemu tovar minimálne 3x do týždňa, v deň na ktorý bol objednaný, na vyhradené miesto pre príjem tovaru.
Dodávateľ je povinný na požiadanie zrealizovať dodávky v jeden deň do 11:00 hod. na všetky miesta rozvozu v celkovom počte 23 odberových miest podľa zoznamu, ktorý dodávateľ obdrží po predložení dokladov uvedených v bode 11.Dodávateľ sa zaväzuje , že bude koordinovať dodávky tovaru tak, aby sa nerealizovali v čase podávania obedov a to od 11:15 hod. do 12:30 hod.
Dodávateľ je povinný dodržiavať ceny tovarov a zaručiť zodpovedajúcu kvalitu a jeho dostatočné množstvo podľa objednávok. Objednávky sa budú realizovať telefonicky alebo mailom, od jednotlivých zariadení školského stravovania.
Konkrétnu dodávku bude predávajúci realizovať tak, že predávajúci dodá objednaný tovar s dodacím listom, ktorý objednávateľ dodávateľovi po odkontrolovaní dodaného sortimentu ,množstva a kvality predmetu zmluvy potvrdí. Dodací list bude tvoriť súčasť faktúry. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v prvej tretine doby spotreby.
Závažným porušením tejto kúpnej zmluvy je nesplnenie nasledovných povinností dodávateľa: -neplnenie dohodnutých časových lehôt dodávok, neplnenie kvalitatívnych parametrov dodávaných potravín definovaných objednávateľom, opakované dodávky nekvalitného tovaru v prípade, že objednávateľ na nedostatky predávajúceho písomne upozornil.
Kontaktnou osobou na účely plnenia tejto zmluvy na strane kupujúceho je: tel. 037/6502256
O začiatku plnenia predmetu zákazky bude uchádzač vopred písomne upozornený.
Dodávateľ je oprávnený pripustiť dodatkom k tejto zmluve navýšenie jednotkových cien predávajúceho v priebehu doby platnosti tejto zmluvy maximálne o 10% v tom prípade, že sa zmenia oprávnené náklady vstupov predávajúceho v priamej závislosti od vývoja cien na trhu. Túto skutočnosť bude predávajúci povinný kupujúcemu písomne zdokumentovať, zdôvodniť a preukázať predložením hodnoverných dokladov.
Fakturácia bude vykonaná po dodaní a prevzatí predmetu zmluvy , max. 3x do mesiaca hromadne za všetkých 23 objektov.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi objednaný tovar v bezchybnom stave, v stanovenej lehote, na určené miesta dodania, označený v súlade s príslušnou legislatívou a na požiadanie predložiť kupujúcemu doklady o pôvode tovaru. Predávajúci je povinný uvádzať záručné lehoty pre každý dodaný tovar v dodacom liste .
V prípade nedodržania minimálnych požiadaviek na kvalitu stanovenú v opise ( technické vlastnosti), objednávateľ požaduje do dvoch hodín dodať náhradný tovar od predávajúceho v požadovanej kvalite.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

23 MŠ na území mesta Nitry, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

4

15 406,00 ks,kg

57 600,00

48 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.04.2024 10:32

02.05.2024 13:06

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.05.2024 13:21

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 165
 66
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.04.2024 08:31 - Vstupná ponuka 57 599,99 € Cena s DPH
30.04.2024 13:56 - Najvýhodnejšia ponuka 56 900,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS