• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.04.2024 10:22
  •    Predkladanie ponúk
    30.04.2024 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.04.2024 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2024 11:40

Detail zákazky Z20243136

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.04.2024 10:22
  •    Predkladanie ponúk
    30.04.2024 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.04.2024 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2024 11:40

Základné údaje

Z20243136

OF-287636

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9228707

Objednávateľ

00738280

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK

Dodávateľ

31350658

KEMA SK, s.r.o.

Kopčianska 37, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba veľkokuchynských zariadení

servis, pozáručné opravy veľkokuchynských strojov a zariadení, gastro zariadenie

  • 50883000-8 - Opravy a údržba zariadenia pre verejné stravovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis a pozáručné opravy veľkokuchynských strojov a zariadení, vrátane diagnostiky závad, dodávky a montáže originálnych náhradných dielov.
Funkcia
Servisné prehliadky, opravy a údržba kuchynských zariadení a spotrebičov, vrátane diagnostiky závad, dodávky a montáže k tomu potrebných výrobcom odporúčaných originálnych náhradných dielov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednotková cena práce (normohodina) za servis, údržbu a opravy, vrátane dopravy na miesto poskytovania služby bez DPH eur 50,40
Počet normohodín normohodina 250
Rezerva na náhradné diely bez DPH eur 15000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
HODNOTA PONUKY SA BUDE RÁTAŤ NASLEDOVNE: (cena 1 normohodiny * počet normohodín) + 18 000,00 € s DPH (fixná, nemenná hodnota)
Údržba zahŕňa: diagnostiku, čistenie, nastavenie, výmenu opotrebovaných súčiastok
Oprava zahŕňa: výkony podľa potreby na základe diagnostiky vzniknutej poruchy, vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov
 2. Veľkokuchynské stroje a zariadenia - súpis
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Fritéza 2x10l FE-1010T (obstaraná r. 2019)
Krájač na chlieb VSZ500 (obstaraný r. 2020)
Krájač zeleniny CL-50E (obstaraný r. 2020)
Krájač zeleniny - stolový (obstaraný r. 2014)
Kotol plynový 300l so zmäkčovačom vody – Gastro Hall KG 300 (obstaraný r. 2018)
Kotol varný elektrický 150l ZANUSSI (obstaraný r. 2002)
Kotol plynový 150L BI 150-98G so zmäkčovačom vody (obstaraný r. 2021)
Kotol 150L LOTUS (obstaraný r. 2018)
Mikrovlnná rúra RCS511DSE (obstaraná r. 2020)
Nárezový stroj (obstaraný r. 2017)
Konvektomat plynový (Fagor) iKORE Concept CPW-201-G NG R SW S T s prísl. (obstaraný r. 2024)
Panva elek. smažiaca 120L BR120-912 ET (obstaraná r. 2023)
Ponorný mixér MMP 240 VV (obstaraný r. 2020)
Pec elektrická TPE 3 (obstaraná r. 2012)
Robot RM - 60 H (obstaraný r. 2012)
Sporák plynový 6 horákový (obstaraný r. 2004)
Konvektomat elektrický (Fagor) iKORE Concept CPW-061-E R SW S s prísl. (obstaraný r. 2023)
Stroj univ. kuch. s prid. str. – RE 22 (obstaraný r. 2017)
Škrabka zemiakov a koreňovej zel. (obstaraný r. 2014)
Tyčový mixér Robot Coupe MP 450 (obstaraný r. 2021)
Umývačka riadu FI 200 (obstaraná r. 2013)
Panvica smažiaca elektrická BR 90/120E/N nerez dno (obstaraná r. 2022)
Kotol varný plynový GLR152/150l s automatickým zmäkčovačom vody (obstaraný r. 2022)
Brúska na nože CC-2100 (obstaraná r. 2021)
Fritéza 2x10l  (obstaraná r. 2019)
Chladič nápojov (obstaraný r. 2017)
Indukčný varič 2x (obstarané r. 2015)
Kotol varný plynový 150L (obstaraný r. 2019)
Kotol plynový 150L (obstaraný r. 2020)
Konvektomat elektrický RETIGO Orange vision + zmäkčovač vody (obstaraný r. 2020)
Krájač TRK-45 (obstaraný r. 2021)
Krájač na chlieb (obstaraný r. 2020)
Krájač zeleniny (obstaraný r. 2014)
Mikrovlnná rúra RCS -511 DSE (obstaraná r. 2019)
Nárezový stroj (obstaraný r. 2017)
Panva na smaženie el. 60l (obstaraná r. 2001)
Panva smažiaca elektrická 80l (obstaraná r. 2000)
Pec elektrická 3dielna (obstaraná r. 2017)
Ponorný mixér MMP 240VV (obstaraný r. 2020)
Ponorný mixér MP 450 V.V. Ultra (obstaraný r. 2020)
Stroj univ. kuch. s príd. str. R22 (obstaraný r. 1995)
Robot RM 100-H (obstaraný r. 2008)
Stroj umývací NHT s dávkovačom (obstaraný r. 2012)
Stroj nárezový (obstaraný r. 2014)
Sporák plynový - 6 horákový (obstaraný r. 2004)
Stolica plynová ohrievacia (obstaraná r. 2004)
Stolica elektrická ohrievacia (obstaraná r. 2001)
Sporák kombinovaný 4 hor.+ el. rúra (obstaraný r. 2017)
Výhrevný pult 3dielny (obstaraný r. 2019)
Výhrevný pult (obstaraný r. 2009)
Varič na vodu (obstaraný r. 2017)
Zásobník na taniere (obstaraný r. 2023)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmet zmluvy a rozsah služieb
Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa vykonávať pre objednávateľa servis, opravy, úradné skúšky, odborné prehliadky, odborné skúšky kuchynských zariadení a spotrebičov v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z. v správe objednávateľa (ďalej len „predmet zákazky“).
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi poskytovať služby podľa predmetu svojej činnosti, najmä v týchto oblastiach svojej činnosti:
a) servis, údržba a oprava kuchynských zariadení a spotrebičov,
b) pravidelné odborné prehliadky, odborné skúšky, úradné skúšky zariadení a vystavenie dokladu o výsledku kontroly stavu bezpečnosti technického zariadenia (revízna správa) v zmysle vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými, ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia,
c) zabezpečenie nástupu na odstránenie poruchy do 24 h od nahlásenia poruchy telefonicky alebo e-mailom.
d) vykonanie preškolenia obsluhy s vyhotovením záznamu o preškolení
Dodávateľ poskytne službu na základe objednávky objednávateľa. Neplánované opravy ako napr. úpravy potrebné pre zvýšenie bezpečnosti v zmysle platnej legislatívy a nariadení príslušných orgánov štátnej správy, opravy porúch, ktoré boli spôsobené nesprávnou prevádzkou kuchynských zariadení a spotrebičov alebo v dôsledku vyššej moci, musia byť vopred prerokované s objednávateľom a dodávateľ je povinný predložiť na odsúhlasenie objednávateľovi podrobnú špecifikáciu celkovej ceny za vykonanie takejto opravy. Dodávateľ je oprávnený takúto opravu vykonať len na základe písomnej objednávky.
Trvanie zmluvy
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, maximálne však do vyčerpania finančného limitu určeného pre predmet tejto zmluvy, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Cena a platobné podmienky
Cena za poskytnuté služby je dohodnutá zmluvnými stranami ako cena konečná a platná pre dohodnutý rozsah poskytovaných služieb počas celej doby trvania tejto zmluvy, pričom zahŕňa aj cenu náhradných dielov a náklady dodávateľa súvisiace s poskytovaním služieb a s cestovnými nákladmi.
Cena 1 Nh je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. Obstarávateľ nepripúšťa v priebehu platnosti zmluvy navýšenie ceny.
Cena náhradných dielov potrebných pre vykonanie servisu, opráv a úprav kuchynských zariadení a spotrebičov bude účtovaná podľa aktuálneho cenníka dodávateľa. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo preveriť aktuálnu výšku ceny príslušného náhradného dielu a materiálu prieskumom trhu. V prípade zistenia neprimeranej ceny originálnych/neoriginálnych náhradných dielov a materiálu verejný obstarávateľ na uvedené upozorní zhotoviteľa a prerokuje s ním prieskum trhu a nápravu.
Zmluvné strany sa dohodli, že cenu dodávateľ vyúčtuje objednávateľovi faktúrou. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dodávateľ bude vystavovať faktúru ku každej samostatnej objednávke (nie je povolené vystavovanie súhrnných faktúr).
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne vykonané práce, služby a skutočne použité náhradné diely, náplne a materiál.
Faktúra musí obsahovať: rozpis prác s uvedením počtu normohodín, rozpis náhradných dielov s uvedením názvu náhradného dielu, ceny náhradného dielu, materiálu, komponentov a celkového servisného výkonu bez DPH a s DPH a musí byť v súlade  s § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Ku každej faktúre musia byť priložené písomná objednávka, obojstranne podpísaný zákazkový list, zvlášť uvedený rozpis položiek za poskytnuté služby a zvlášť uvedený rozpis položiek za materiál a náhradné diely a podľa druhu vykonávanej služby, inak je objednávateľ oprávnený faktúru v lehote splatnosti zhotoviteľovi vrátiť. Lehota splatnosti začne v takomto prípade plynúť od doručenia novej, správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný z dôvodu efektívnosti a hospodárnosti zabezpečiť servis do vzdialenosti maximálne 100 km od prevádzky objednávateľa /Nitra/ kedy je oprávnený účtovať si poplatok za dopravu maximálne 70,00 Eur bez DPH. V prípade prekročenia tejto vzdialenosti je dodávateľ oprávnený si účtovať  celkové náklady na dopravu maximálne do výšky 140,00 EUR bez DPH (v prepočte najviac 0,70 Eur bez DPH za kilometer).
Zmluvné sankcie
Ak dodávateľ nedodrží dohodnutý termín ukončenia objednanej opravy, úpravy alebo služby, objednávateľ je oprávnený vystaviť faktúru na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z ceny objednanej opravy, úpravy alebo služby za každý, aj začatý kalendárny deň omeškania.
Ak bude objednávateľ v omeškaní so zaplatením riadne doručenej faktúry dodávateľa, je dodávateľ oprávnený účtovať zmluvne dohodnutý úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý deň omeškania.
Záručná doba a reklamačné konanie
Dodávateľ poskytne objednávateľovi na vykonanú opravu, úpravu kuchynského zariadenia a spotrebičov šesťmesačnú záručnú lehotu. Na dodané náhradné diely a materiál poskytuje 12 mesačnú záručnú lehotu.
Reklamačné konanie medzi zmluvnými stranami nastáva i v prípadoch, ak objednávateľ zistí v rámci plynutia záručnej doby poruchu kuchynského zariadenia a spotrebičov, ktoré bolo dodávateľom opravované alebo poruchy, ktoré súvisia s poskytnutím inej dohodnutej služby. Pri zistenej poruche objednávateľ bezodkladne písomne oznámi vadu dodávateľovi.
V prípade oprávnenej reklamácie dodávateľ bezodkladne a urýchlene zabezpečí bezplatnú opravu v rámci reklamačného konania. Zmluvné strany dohodnú čas, v ktorom sa v záručnej dobe vykoná oprava vyskytnutej poruchy na kuchynskom zariadení a spotrebičoch. Oprava zistenej poruchy môže trvať viac ako 30 kalendárnych dní len v tom prípade, ak ide o poruchu, ktorá je spôsobená náhradným dielom použitým pri oprave kuchynského zariadenia a spotrebiča a dodanie náhradného dielu trvá preukázateľne dlhšie. Počas reklamačného konania oprávnenej reklamácie neplynie záručná doba.
Spoločné a záverečné ustanovenia
Pri výpovedi je výpovedná lehota jeden mesiac. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Jedna normohodina bude účtovaná bez ohľadu na počet osôb, ktoré budú realizovať predmet zákazky.
Stroje, prístroje a zariadenia sú používané v stravovacom zariadení kde sa v priemere zvarí 550 obedov. Prístroje sú využívané na maximum, z časti opotrebované, funkčné.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

06.05.2024 07:00 — 05.05.2026 14:00

1,00 kompletná služba podľa opisného formulára

33 120,00

27 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.04.2024 10:22

30.04.2024 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.04.2024 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 376
 24
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.04.2024 12:52 - Vstupná ponuka 33 108,00 € Cena s DPH
30.04.2024 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka 29 760,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS