36644331
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK
44783892
Trend Hygiena, s.r.o.
Višňová ulica 463/23 , Ohrady, 93012, SVK
Hygienické potreby pre pacientov a zamestnancov
mydlo, tekuté mydlo, toaletný papier, papierové utierky, papierové utierky malé, utierky, hygiena, čistiace prostriedky na ruky, hygienické prostriedky
Tovar, Služba
1. Hygienické potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Hygienické potreby pre pacientov a zamestnancov do zabudovateľných dávkovačov. |
Kompatibilné so systémom Kimberly Clark |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A: Tekuté mydlo 1 liter | ks | 1800 | ||
- veľkosť náplne | liter | 1 | ||
- rozmer obalu: výška | cm | 14,5 | ||
- rozmer obalu: šírka | cm | 8,5 | ||
- rozmer obalu: hĺbka | cm | 8,5 | ||
B: Toaletný papier | ks | 12000 | ||
- minimálny návin | meter | 150 | ||
- rozmer útržku: šírka | cm | 9 | ||
- priemer kotúča | cm | 19 | ||
- priemer vnútorného otvoru | cm | 6 | ||
- počet vrstiev | vrstvy | 2 | ||
C: Papierové utierky | bal | 5500 | ||
- počet utierok v jednom balení | ks | 1000 | 1240 | |
- rozmer útržku | cm | 20x29 | ||
- hmotnosť útržku | g/m2 | 30 | ||
- priemer kotúča | cm | 20 | ||
- priemer vnútorného otvoru | cm | 3,7 | ||
D: Papierové utierky malé | bal | 1200 | ||
- počet utierok v jednom balení | ks | 520 | 660 | |
- rozmer útržku | cm | 20x25 | ||
- priemer kotúča | cm | 15 | ||
- priemer vnútorného otvoru | cm | 3,7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A: Tekuté mydlo | uzavretý systém /kartušový systém/, dávkovací ventil umiestnený na kartuši |
A: Tekuté mydlo | neparfumované mydlo, na časté umývanie rúk |
A: Tekuté mydlo | nevysušujúce pokožku rúk (náhrada soli) |
B: Toaletný papier | biely recyklát, rozpustný, rozložiteľný v odpadovom potrubí |
B: Toaletný papier | perforovaný |
B: Toaletný papier | farba biela |
C: Papierové utierky | kotúčový systém utierok |
C: Papierové utierky | neperforovaný kotúč |
C: Papierové utierky | celulóza |
C: Papierové utierky | farba biela |
D: Papierové utierky malé | kotúčový systém utierok |
D: Papierové utierky malé | neperforovaný kotúč |
D: Papierové utierky malé | celulóza |
D: Papierové utierky malé | farba biela |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy |
4. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy |
5. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
- plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej alebo telefonickej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb, |
- súčasťou dodávky je povinne aj dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, číslo objednávky a rozpis ceny bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH |
- termín dodania tovaru je do 7 pracovných dní od doručenia objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod do 14:00 hod. |
6. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dohodnuté zmluvné obdobie 24 kalendárnych mesiacov. |
7. V prípade nedodržania dohodnutého termínu dodania tovarov predávajúcim, je kupujúci oprávnený účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu v zmysle OPEP. |
8. Ak je kupujúci v omeškaní so splnením svojho peňažného záväzku podľa tejto zmluvy, je predávajúci oprávnený účtovať kupujúcemu úrok z omeškania v zmysle OPEP. |
9. Kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky požiadavky uvedené v tomto opisnom formulári. |
10. Požaduje sa predložiť v lehote najneskôr do 3 dní od účinnosti zmluvy: doklady, ktorými dodávateľ preukáže splnenie požiadaviek kupujúceho na tovar: |
a) prospektový materiál ponúkaných tovarov, ktorý musí obsahovať popis technických vlastností, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol kupujúci jednoznačne posúdiť splnenie všetkých ním požadovaných technických vlastností |
b) katalógové čísla ponúkaného tovaru, názvy ponúkaného tovaru, merné jednotky ponúkaného tovaru, jednotkové ceny v Eur bez DPH ponúkaného tovaru, sadzbu DPH, jednotkové ceny v Eur s DPH ponúkaného tovaru. |
11. Požaduje sa v prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, je objednávateľ oprávnený v lehote do 48 hodín od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. |
12. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety |
13. Všetky vzniknuté náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ (napr. doprava). |
14. Objednávateľ požaduje predloženie bezplatných vzoriek (1 ks ) a predloženie technického listu v slovenskom jazyku a ďalšie súvisiace zákonné dokumenty týkajúce sa tovaru (ďalej len „doklady“), ktorými preukáže splnenie technických požiadaviek uvedených v zadanej technickej špecifikácii predmetu zmluvy. Termín dodania dokladov a vzoriek je do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy. Predloženie technického listu a vzoriek požaduje Objednávateľ na každú položku, ktorá je predmetom zmluvy. |
15. Platba za plnenie bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe dodávateľom vystavenej faktúry, a to vždy za riadne a včas prevzatú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj dodací list a fotokópia objednávky. |
16. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi, ak nie je dohodnuté inak. |
17. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp.ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
18. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
03.05.2024 00:00 — 03.05.2026 00:00
1,00 celok
115 710,50
115 710,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.04.2024 09:33
30.04.2024 08:05
30.04.2024 08:20
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.04.2024 08:17 - Vstupná ponuka | 115 710,50 | € | Cena bez DPH |
29.04.2024 15:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 106 267,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: