00151491
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK
36426041
PC SEMA, s.r.o.
Bôrická cesta 103, Žilina, 01001, SVK
Nákup záhradníckych potrieb a postrekov
Nákup záhradníckych potrieb a postrekov, Hnojivo, Tráva, Postrek, Zemina
Tovar, Služba
1. Nákup záhradníckych potrieb a postrekov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Postrek proti burine l/bal | 10 l |
Postrek proti machu l/bal | 3 l |
Granulky proti mravcom Bros alebo ekvivalent 250g | 4 ks |
Postrek proti húseniciam, voškám a lezúcemu hmyzu na 10l | 3 ks |
Postrek proti plesni na kríky na 10l | 3 ks |
Hnojivo Cererit 10kg | 5 ks |
Hnojivo na izbové rastliny 1l/bal | 5 l |
Hnojivo na kyslozemne rastliny 1l/bal | 5 l |
Hnojivo na trávu 10kg/bal | 3 ks |
Hnojivo horká soľ | 3 kg |
hnojivo na hydroponické rastliny | 3 l |
Zemina Izbové kvety 50l | 3 ks |
Zemina palmy a zelené rastliny 20l | 3 ks |
Keramzit 8-16mm, 20l | 2 ks |
Mulčovacia kôra dekoratívna, 15-25mm, 70l | 2 ks |
Zemina záhradný substrát univerzálny 50l | 3 ks |
Sprej proti sršňom, dostrek 4-6m, 600ml | 10 ks |
Lapač na osy odolný plast vhodný do umývačky | 10 ks |
Tráva 6kg/bal | 3 ks |
Postrekovaš 12l+zvon na herbicíd | 1 ks |
Názov |
Objednávateľ požaduje dovoz tovaru dodávateľom (nie prepravnou alebo kuriérskou službou) a vyloženie tovaru na určené miesto v mieste plnenia |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú v trvaní najviac 12 kalendárnych mesiacov od momentu jej uzatvorenia, alebo do vyčerpania finančného limitu celkovej maximálnej zmluvnej ceny a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr |
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy ocenenie jednotlivých položiek s presnou špecifikáciou ponúkaného tovaru. Cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy, balenia a pod., predložené jednotkové ceny sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. Nepredloženie ocenenia jednotlivých položiek v stanovenom termíne bude považované za podstatné porušenie zmluvy |
Uvedené množstvá sú predpokladané na obdobie 12 mesiacov a nie sú záväzné, objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu (zníženie, prípadne neodobratie) jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien |
V prípade že v popise je uvedený konkrétny typ tovaru, pripúšťa sa ekvivalentné plnenie pričom dodávateľ je povinný dodržať rovnaké alebo vyššie technické parametre ako má uvedený referenčný typ, nedodržanie týchto parametrov bude považované za podstatné porušenie zmluvy |
Zmluva bude plnená na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa počas platnosti zmluvy alebo do vyčerpania vysúťaženej ceny. Čiastkové objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky (e-mailom) |
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť tovar do 5 prac. dní od doručenia objednávky, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. Každá čiastková objednávka bude fakturovaná osobitne bezprostredne po dodaní tovaru, splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi |
Dovoz tovaru je možný v pracovné dni, v čase 7,00 - 15,00 hod., mimo tohto času nie je objednávateľ povinný tovar prebrať a všetky náklady na opätovné doručenie znáša v plnej výške dodávateľ. Dodávateľ je povinný oznámiť a dohodnúť doručenie tovaru min. 24 hod. vopred |
Dodávateľ pri dodaní tovaru predloží dodací list alebo faktúru ktorá musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH, dodací list bude tvoriť prílohu faktúry |
Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy nový, nepoužívaný a nepoškodený. Objednávateľ požaduje na dodaný tovar minimálnu záruku 24 mesiacov ak výrobca neuvádza inak |
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami |
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu, tovar doručený ako ucelené balíky (kuriér, pošta, atď.) bez možnosti rozbalenia a skontrolovania priamo pri dodaní nebude prevzatý a bude vrátený späť dodávateľovi |
V prípade zistenia vád tovaru priamo pri dodaní je objednávateľ oprávnený neprevziať celú čiastkovú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 48 hod |
V prípade neskoršieho zistenia vád tovaru bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať odstránenie vád alebo náhradné plnenie do 5 prac. dní, dodávateľ je povinný znášať všetky náklady spojené s odstránením vád alebo náhradného plnenia |
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa. Prekročenie 10 tovarových položiek reklamovaného tovaru alebo nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne bude považované za hrubé porušenie zmluvy a je to dôvod na okamžité odstúpenie od zmluvy |
Častá - Papiernička, 900 89 Častá, Častá, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
12
84,00 Predpokl. množstvo na rok podľa technickej špec.
1 188,00
990,00
Dodávateľ uvedie vlastný návrh na plnenie predmetu zákazky tak, aby verejný obstarávateľ vedel posúdiť splnenie technických parametrov. Verejný obstarávateľ posúdi vlastný návrh na plnenie v súlade s OPET.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.04.2024 08:27
07.05.2024 10:00
07.05.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.04.2024 09:48 - Vstupná ponuka | 1 188,00 | € | Cena s DPH |
25.04.2024 17:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 186,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: