37801279
Katolícka univerzita v Ružomberku
Hrabovská cesta 1A, Ružomberok, 03401, SVK
31628605
Xepap, spol. s r. o.
Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK
Kopírovací papier (1-2024)
papier na fotokopírovanie, xerografický papier
Tovar, Služba
1. Kopírovací papier A4 80g 500ks/bal.
|
|
---|---|
Funkcia |
xerografický papier určený do atramentových, laserových tlačiarní a kopírovacích zariadení |
bezdrevný kopírovací papier určený na bežné použitie, na čiernobielu laserovú tlač a čiernobiele kopírovanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kopírovací papier, A4, 80g (balík = 500 hárkov) | balík | 850 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát | A4 |
Plošná hmotnosť | min. 80 ± 3.0 g/m² metodika ISO 536 |
Hrúbka | min. 100 µm metodika ISO 534 |
Opacita | min. 91 - 92 % metodika ISO 2471 |
Belosť CIE | min. 146 ± 3.0 CIE metodika ISO 11475 |
2. Papier kopírovací A4, 160g, 250 hárkov
|
|
---|---|
Funkcia |
kancelársky papier pre digitálnu tlač,laserové tlačiarne a farebné kopírovacie stroje |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Papier kopírovací A4, 160g, ( balík=250 hárkov) | balík | 6 |
3. Papier kopírovací A4, 200g, 250 hárkov
|
|
---|---|
Funkcia |
kancelársky papier pre digitálnu tlač,laserové tlačiarne a farebné kopírovacie stroje |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Papier kopírovací A4, 200g, 250 hárkov | balík | 1 |
4. Kopírovací papier prémium A4, 80g, 500 ks/bal.
|
|
---|---|
Funkcia |
Papier kopírovací xerografický pre farebnú digitálnu tlač; technológia výroby TRIOTEC, (balík = 500 hárkov) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Papier kopírovací xerografický pre farebnú digitálnu tlač | balík | 41 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát | A4 |
Plošná hmotnosť | min. 80 (+/- 3.0) g/m2, metodika ISO 536 |
Hrúbka | min. 111 (+/-3.0) μm, metodika ISO 534 |
Drsnosť podľa Bendtsena | min. 200 (+/-50) ml/min. metodika ISO 8791-2; |
Belosť CIE | min. 166 (+/-3) CIE metodika ISO 11475 |
Opacita (nepriehľadnosť) | min. 91,5 % metodika ISO 2471 |
5. Kancelársky kopírovací papier A5, 80 g, 500 ks/bal.
|
|
---|---|
Funkcia |
Štandardný xerografický papier narezaný do formátu A5 na bežné použitie • je určený predovšetkým na čiernobielu laserovú tlač a čiernobiele kopírovanie • jeho použitie má význam všade tam, kde sú požadované tlačové výstupy formátu A5, plošná hmotnosť: 80 g/m2 •, (balík 500 hárkov) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Štandardný xerografický papier narezaný do formátu A5 | balík | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát | A5 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto dodanie / odberné miesto. |
Miesto dodania je na odberných miestach: Košice, Spišská Kapitula a na štyroch odberných miestach v meste Ružomberok |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Odberateľ si vyhradzuje odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nesplnenia vlastností, parametrov, akosti, alebo po zistení poškodenia, ktoré vzniklo pri prevoze tovaru. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v pôvodnom mieste dodania tovaru na vlastné náklady. |
Všetky ostatné súvisiace náklady s realizáciu zákazky zahrnuté v cene |
Dodávateľ je povinný na položky č. 1, č. 4 do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, predložiť objednávateľovi certifikáty s presným obchodným názvom a požadovanými technickými vlastnosťami tovaru, formát (pdf.) Dodanie certifikátov slúži na to, aby objednávateľ mohol posúdiť, či ponúkaný tovar spĺňa parametre uvedené v technickej špecifikácii |
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, predložiť podrobný rozpis cien (bez DPH, s DPH) na všetky položky tovarov vo formáte (pdf.). |
Objednávateľ bude požadovať od dodávateľa vystavenie min. 7 faktúr v členení podľa jednotlivých odberných miest a zdrojov financovania. |
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to v čase od 07:00 h do 15:00 h. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Ak sa v opisom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným parametrami. |
Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa povinnosť podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) alebo u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nesplnenie podmienok uvedených v opisnom /objednávkovom formulári je podstatným porušením zmluvy a má za následok o d s t ú p e n i e od zmluvy a udelenie n e g a t í v n e j referencie |
Hrabovská cesta 1A, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
03.05.2024 07:00 — 13.05.2024 14:00
1,00 súbor definovaných tovarov
2 804,40
2 804,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.04.2024 08:46
29.04.2024 09:00
30.04.2024 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.04.2024 14:41 - Vstupná ponuka | 2 804,40 | € | Cena bez DPH |
29.04.2024 08:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 804,39 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: