• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.04.2024 14:26
  •    Predkladanie ponúk
    02.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.05.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.05.2024 10:50

Detail zákazky Z20243107

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.04.2024 14:26
  •    Predkladanie ponúk
    02.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.05.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.05.2024 10:50

Základné údaje

Z20243107

OF-287771

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9234617

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44015682

Grex SK, s.r.o.

Pri smaltovni 3603/4, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva

Diagnostika, Fotokopírovacie zariadenie

  • 50313100-3 - Opravy fotokopírovacích strojov
  • 50313200-4 - Údržba fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostika poruchy fotokopírovacieho stroja TRIUMPH - ADLER  a nacenenie opravy
Funkcia
Diagnostika poruchy fotokopírovacieho stroja TRIUMPH - ADLER a nacenenie opravy s uvedením náhradných dielov a materiálu potrebného na odstránenie poruchy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
TRIUMPH - ADLER, TA 4006 CI, S/N VG68307286 ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia služby.
Požaduje sa diagnostika - špecifikovanie poruchy fotokopírovacieho stroja s rozpisom úkonov, originálnych náhradných dielov a materiálu potrebných na odstránenie poruchy.
Požaduje sa nacenenie opravy poruchy fotokopírovacieho stroja, cena originálnych náhradných dielov a materiálu musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase diagnostiky.
Protokol o diagnostike poruchy a nacenení opravy sa požaduje vyhotoviť a dodať objednávateľovi nasledujúci deň po realizácie diagnostiky.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu, alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že uchádzač je oprávnený / autorizovaný vykonávať údržbu, vykonávať záručný a mimozáručný servis fotokopírovacích strojov značky TRIUMP - ADLER.
Plnenie služby -  Regrútska 1, Bratislava - Vajnory.
Doba splatnosti faktúry min. 30 dní odo dňa prevzatia faktúry
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky, uvedených v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Regrútska 1, Bratislava - mestská časť Vajnory, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

06.05.2024 08:00 — 15.05.2024 14:00

1,00 ks

90,00

75,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.04.2024 14:26

02.05.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.05.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 396
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.05.2024 08:32 - Vstupná ponuka 90,00 € Cena s DPH
02.05.2024 08:32 - Najvýhodnejšia ponuka 90,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS