30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
47505214
OMES spol. s r.o.
Divina - Lúky 27, Divina, 01331, SVK
Opravy a údržba veľkokuchynských zariadení
Servis, oprava a údržba, plynový sporák, varný kotol, smažiaca panvica, konvektomat, umývačka riadu, stroj rezací, škrabka
Služba, Tovar
1. Opravy a údržba veľkokuchynských zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Servis, údržba a opravy veľkokuchynských zariadení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Konvektomat elektrický EGO-YEOG 11-11D-PRO | ks | 1 | ||
Sporák veľkokuchynský elektrický SE 94 | ks | 1 | ||
Pec cukrárenská elektrická TPE 30A | ks | 1 | ||
Panvica smažiaca elektrická 35L PE 12 | ks | 1 | ||
Panvica smažiaca elektrická 70L PE 970 | ks | 1 | ||
Škrabka na zemiaky a zeleninu SKBZ 20 | ks | 1 | ||
Stolička ohrievacia elektrická TYP VE 12 | ks | 1 | ||
Umývačka riadu veľkokapacitná PBWL 1000 | ks | 1 | ||
Panvica smažiaca plynová 80L | ks | 1 | ||
Sporák pre domácnosť plynový G4F8XL | ks | 1 | ||
Stroj univerzálny šľahací a miešací RE 22 | ks | 1 | ||
Stroj kuchynský univerzálny HU | ks | 1 | ||
Kotol plynový 150L | ks | 2 | ||
Cena práce za servis, údržbu a opravy vrátane dopravy na miesto poskytnutia služby | hodina | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
obsah údržbového servisu | diagnostika, čistenie, nastavenie, namazanie, strojárske opracovanie súčiastok, výmena oleja, opotrebovaných súčiastok, motorov, remeňov a vykonanie potrebných prác, ktoré zistí dodávateľ na mieste |
obsah opráv | podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov |
Názov |
Cena za jednu normohodinu práce je predmetom verejného obstarávania a musí byť stanovená vrátane dopravy na miesto plnenia a ďalších súvisiacich nákladov, okrem nákladov na náhradné diely. |
Maximálny finančný limit predmetnej zákazky je 4 000 eur s DPH vrátane nákladov za dopravu, diagnostiky závad, dodávky a montáže náhradných dielov. |
Miesta plnenia: Zemianske Kostoľany |
Celkové počty opravovaných veľkokuchynských zariadení, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané a nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať servis a opravy strojov a zariadení v závislosti od svojich potrieb. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do 30.11.2024, alebo do vyčerpania zazmluvneného finančného limitu zmluvy, podľa toho, čo nastane skôr. |
Pred vykonaním opravy objednávateľ zašle (alebo telefonicky oznámi) zhotoviteľovi požiadavku na požadované opravy, na základe ktorej zhotoviteľ vypracuje predbežnú cenovú a časovú kalkuláciu. Následne zhotoviteľ zašle objednávateľovi na odsúhlasenie predbežnú cenovú a časovú kalkuláciu. Opravy podľa tejto dohody bude možné realizovať len na základe objednávateľom písomne odsúhlasenej predbežnej cenovej a časovej kalkulácie po zaslaní objednávky. |
Opravy podľa tejto dohody budú vykonávané na základe písomných objednávok vystavených oprávnenou osobou objednávateľa až po odsúhlasení predbežnej cenovej a časovej kalkulácie. |
Poskytovanie služby bude prebiehať na základe písomných objednávok počas trvania platnosti zmluvy. Objednávky budú doručené dodávateľovi elektronicky. |
Všetky zmeny opráv nad rámec príslušnej objednávky sa môžu uskutočniť len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. |
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby. |
Požaduje sa predložiť zoznam kontaktných osôb do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ vykoná opravy zariadení na základe telefonickej, emailovej objednávky objednávateľa. Písomná objednávka bude dodávateľovi doručená prostredníctvom pracovníka odstraňujúceho nahlásenú poruchu. |
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín. Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež výrobné čísla opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín. |
Dodávateľ po dostavení sa na miesto poskytnutia služby a po vykonaní obhliadky takéhoto zariadenia predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného množstva normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu. |
Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa. |
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia." |
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách. |
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu. |
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa. |
Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ po dohode s dodávateľom môže zadať aj servis kuchynského zariadenia, ktoré nie je definované v tejto zmluve, ale v súlade s vyššie uvádzanými cenovými a fakturačnými podmienkami. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Nástup na odstránenie poruchy do 12 hod. od nahlásenia poruchy telefonicky alebo e-mailom |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Požaduje sa originál faktúra s pečiatkou a podpisom nie scan. |
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady. |
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy. |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa považuje, ako podstatné porušenie zmluvy/dohody. |
Zmluvné strany sa dohodli, že za porušenie podstatných povinností zmluvy/dohody sa okrem iného označuje aj a/ ak dodávateľ bude vykonávať služby v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve/dohode alebo technologickými postupmi určenými platnými normami, b/ ak dodávateľ opakovane nedodrží dohodnuté termíny vykonania opráv a údržby predmetu zmluvy/dohody, c/ ak v rámci záručnej doby bude z dôvodov nekvalitných služieb dochádzať k častým oprávneným reklamáciám zo strany objednávateľa. |
Názov | Upresnenie |
Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. | do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list |
Pracovník vykonávajúci opravy musí predložiť oprávnenie na prácu na elektrických alebo plynových zariadeniach v zmysle platných predpisov SR podľa charakteru opravy. | Vyhláška MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z |
Pod Horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
01.05.2024 13:36 — 30.11.2024 13:36
1,00 normohodina
55,99
46,66
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.04.2024 13:50
29.04.2024 09:00
29.04.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.04.2024 19:51 - Vstupná ponuka | 48,00 | € | Cena s DPH |
25.04.2024 15:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 47,28 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: