30853915
Národná transfúzna služba SR
Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK
54323541
Super Box s.r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Bagety
Bagety
Tovar, Služba
1. Bageta šunková
|
|
---|---|
Funkcia |
Bageta so šunkou, so zeleninovou oblohou a maslom/nátierkou/dressingom balená individuálne vo fólií. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bageta šunková - počet | ks | 62000 | ||
Bageta šunková - hmotnosť | g | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Bageta šunková (zloženie) | 1.Pšeničná bageta/bagetka, 2.šunka bravčová/kuracia/morčacia, 3.čerstvé živočíšne maslo / nátierka /dressing, 4.čerstvý šalát / sterilizovaná uhorka / paradajka /iná zelenina podľa zloženia. |
Bageta šunková (balenie a skladovanie) | Balenie vo fólii individuálne každá bagetka. Distribúcia a skladovanie pri teplote +4 až +6 stupňov Celzia. Trvanlivosť minimálne 2 dní od dátumu dodania. Veľkosť balenia minimálne 100g. |
Balenie, označovanie, prepravu dodávaného tovaru do miest dodania zabezpečí Dodávateľ podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a hygienických noriem SR | Áno |
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodávaný predmet zákazky spĺňa najvyššie kvalitatívne parametre určené zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov. Trvanlivosť: minimálne 2 dni od dodania. | Áno |
2. Bageta syrová
|
|
---|---|
Funkcia |
Bageta so syrom, so zeleninovou oblohou a maslom/nátierkou/dressingom balená individuálne vo fólií. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bageta syrová - počet | ks | 35000 | ||
Bageta syrová - hmotnosť | g | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Bageta syrová (zloženie) | 1.Pšeničná bageta/bagetka, 2.syr (napr. plátkový), 3.čerstvé živočíšne maslo / nátierka /dressing, 4.čerstvý šalát / sterilizovaná uhorka / paradajka /iná zelenina podľa zloženia. |
Bageta syrová (balenie a skladovanie) | Balenie vo fólii individuálne každá bagetka. Distribúcia a skladovanie pri teplote +4 až +6 stupňov Celzia. Trvanlivosť minimálne 2 dni od dátumu dodania. Veľkosť balenia minimálne 100g. |
Balenie, označovanie, prepravu dodávaného tovaru do miest dodania zabezpečí Dodávateľ podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a hygienických noriem SR | Áno |
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodávaný predmet zákazky spĺňa najvyššie kvalitatívne parametre určené zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov. Trvanlivosť: minimálne 2 dni od dodania. | Áno |
Názov |
1.) Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "Zmluva") je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi bagety (ďalej len „tovar") v predpokladanom množstve, druhu a cene v súlade s Technickou špecifikáciou tovaru, tejto Zmluvy pre pracoviská Objednávateľa a previesť na Objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok Objednávateľa prevziať tovar a zaplatiť dojednanú kúpnu cenu, a to všetko za podmienok uvedených v tejto Zmluve. |
2.) Súčasťou predmetu Zmluvy je aj doprava tovaru na jednotlivé miesta plnenia. Miesta plnenia: Bratislava 2x, Banská Bystrica, Košice, Trnava, Trenčín, Nové Zámky, Nitra, Žilina, Martin, Prešov, Poprad. Objednávateľ upresní Dodávateľovi do 7 dní od uzatvorenia rámcovej dohody ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky miesta, adresy plnenia predmetu zákazky a kontaktné osoby Objednávateľa (Zoznam Pracovísk Objednávateľa - miesta plnenia). Konkrétne miesto dodania bude špecifikované v jednotlivých objednávkach Objednávateľa. |
3.) Objednávateľ doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín v zmysle OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa tejto zmluvy Tabuľku na nacenenie (ďalej len "Cenová tabuľka") tovaru. Cena uvedená v tabuľke zahŕňa okrem DPH aj prípadné clo, dopravné náklady a poplatky súvisiace s dodávkou predmetu zákazky počas 12 mesačnej doby, pričom Dodávateľ je ocenenú Cenovú tabuľku povinný zaslať Objednávateľovi do 24 hodín od jej doručenia. |
4.) Špecifikácia tovaru vrátane ceny a uvedenia obchodného názvu ponúkaného tovaru pri každej položke tvorí Cenovú tabuľku, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tejto Zmluvy. Predmet Zmluvy bude v priebehu platnosti Zmluvy realizovaný plneniami zmluvných strán v rozsahu podľa potrieb Objednávateľa pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto Zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané. |
5.) Dodávateľ sa zaväzuje dodávku tovaru realizovať v pondelok a v stredu a vo štvrtok do 07.00 hod. na základe objednávok Objednávateľa, pričom objednávky budú zaslané Dodávateľovi najneskôr 5 dní pred požadovanou dodávkou tovaru. Pri dodaní tovaru podpíšu zástupcovia zmluvných strán dodací list, v ktorom okrem špecifikácie tovaru uvedú aj presný dátum a čas dodania tovaru, čitateľné meno a priezvisko preberajúceho a odovzdávajúceho, ich podpisy a odtlačok pečiatky Dodávateľa a Objednávateľa. |
6.) Tovar podľa tejto rámcovej dohody bude dodávaný v súlade s bodom 4.) na základe priebežných písomných objednávok Objednávateľa, vrátane objednávok zaslaných e-mailom. Tovar bude v jednotlivých objednávkach špecifikovaný čo do množstva a druhu uvedením typu (názvu) tovaru a počtom kusov, ktoré majú byť dodané aj s požadovaným termínom dodania. V každej objednávke Objednávateľ uvedie aj označenie pracoviska alebo pracovísk Objednávateľa, na ktoré má byť tovar dodaný. Faktúry budú vystavené podľa uskutočnených dodávok. |
7.) Záväzok Dodávateľa dodať tovar sa považuje za splnený okamihom odovzdania objednaného a bezvadného tovaru dohodnutým spôsobom v mieste dodania uvedenom v objednávke Objednávateľa, pričom Dodávateľ je povinný dodať tovar v mieste plnenia až k dverám vedúcim bezprostredne na pracovisko Objednávateľa (t.j. nie k vstupným dverám do budovy alebo na parkovisko). |
8.) Balenie, označovanie, prepravu dodávaného tovaru zabezpečí Dodávateľ podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a hygienických noriem SR. Dodávateľ zodpovedá za to, že dodávaný predmet zákazky spĺňa najvyššie kvalitatívne parametre určené zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov. |
9.) Zjavné vady dodaného tovaru oznámi Objednávateľ Dodávateľovi čo najskôr po prevzatí tovaru a Dodávateľ je povinný vady dodaného predmetu zákazky odstrániť na svoje náklady a to najneskôr do 48 hodín od ich zistenia. |
10.) Dodávateľ berie na vedomie a súhlasí, že čas dodania je pre Objednávateľa podstatnou skutočnosťou. V prípade omeškania Dodávateľa s dodaním tovaru na základe objednávky (t.j. nedodržanie dňa alebo hodiny dodania tovaru podľa bodu 5. tejto Zmluvy) je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0.05% z ceny oneskorene dodaného alebo nedodaného tovaru bez DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
pokračovanie 10.) Objednávateľ na základe údajov z potvrdených dodacích listov poskytne Dodávateľovi informáciu o omeškaných dodávkach v predchádzajúcom kalendárnom mesiaci a o výške zmluvnej pokuty. |
11.) Dodávateľ je povinný uhradiť zmluvnú pokutu do 14 dní odo dňa jej doručenia penalizačnej faktúry Objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený jednostranne si započítať nárok na úhradu zmluvnej pokuty voči Dodávateľovi oproti nároku Dodávateľa na zaplatenie kúpnej ceny za tovar. |
12.) Opakované omeškanie Dodávateľa s riadnym dodaním tovaru sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je dôvodom na odstúpenie od rámcovej dohody. Pre odstúpenie od zmluvy platia ustanovenia §344 a nasl. Obchodného zákonníka. |
13.) V prípade nedodania celej dodávky, alebo konkrétneho tovaru je Objednávateľ oprávnený objednať tovar u iného dodávateľa a nevystaviť ďalšiu objednávku. Zároveň je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa úhradu vzniknutého rozdielu medzi vysúťaženou kúpnou cenou a cenou predmetu zákazky fakturovanou iným dodávateľom na základe vystavenej faktúry. |
14.) V prípade podozrenia na dodaný predmet zákazky inej (horšej) kvality ako uvádza Objednávateľ v opise a požiadavkách na predmet zákazky je Dodávateľ povinný znášať v plnej výške náklady na vykonaný odborný rozbor v prípade potvrdenia nevyhovujúcej potravinovej komodity. |
15.) Dopravu predmetu zákazky na určené miesto Objednávateľom zabezpečuje Dodávateľ na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením tovaru a jeho znehodnotením – (vozidlá s chladiarenskou úpravou). |
16.) Daňovým dokladom je pre zmluvné strany faktúra. |
17.) Originál zaslanej faktúry musí obsahovať potvrdený dodací list o prevzatí tovaru. |
18.) Dodávateľ sa zaväzuje vystaviť faktúry za dodaný Tovar týždenne, a to osobitne za každé miesto plnenia. Zmluvné strany sa dohodli, že faktúry za každé miesto plnenia budú vystavené a doručené v elektronickej forme vo formáte pdf na e-mailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulár, s čím Objednávateľ výslovne súhlasí. |
19.) Zmluvné strany sa dohodli, že elektronická faktúra s náležitosťami podľa zákona bude Objednávateľovi doručená bezodkladne po uplynutí kalendárneho týždňa, za ktorý je faktúra vystavená. Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je 60 dní odo dňa ich doručenia Objednávateľovi. |
20.) V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
21.) V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
pokračovanie 21.): zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
22.) Dodávanie tovaru počas trvania rámcovej dohody bude závisieť od priebežných potrieb Objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané množstvá MJ, vyhradzuje si Objednávateľ právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb Objednávateľa. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá MJ ako sú predpokladané množstvá MJ, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu |
pokračovanie 22.): predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Technickej špecifikácii predmetu zákazky tejto rámcovej dohody. |
23.) Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v časti "Technická špecifikácia predmetu zákazky" alebo "Osobitné požiadavky na plnenie" bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zákazky. |
24.) Následkom nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví Dodávateľovi negatívnu referenciu. |
25.) Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar v množstve a akosti podľa podmienok tejto rámcovej dohody a spôsobilý na užívanie na obvyklý účel. V prípade, že sa tak nestane, má tovar vady. |
26.) Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar iného druhu, ako bol uvedený v objednávke, ako ani tovar po uplynutí dodacej doby podľa tejto rámcovej dohody. |
27.) Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné. |
Miestami plnenia sú odberné miesta verejného obstarávateľa na území SR., Slovenská republika
12
1,00 súbor
111 550,00
111 550,00
Kupujúci požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPEP. V rámci vlastného návrhu plnenia zákazky sa vyžaduje uviesť minimálne ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.04.2024 11:39
06.05.2024 11:00
06.05.2024 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.05.2024 09:25 - Vstupná ponuka | 111 549,99 | € | Cena bez DPH |
02.05.2024 09:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 111 549,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: