00603201
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Papier do tlačiarne
papier na kopírovanie a tlač
Tovar, Služba
1. papier do tlačiarne A3
|
|
---|---|
Funkcia |
papier na bežné kopírovanie a tlač vhodný na použitie pre všetky typy tlačiarní a kopírovacích zariadení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kancelársky xerografický papier biely A3 | balík | 105 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
formát | A3 |
rozmery | 297 x 420 mm |
počet kusov v balíku | min. 500 ks |
farba | biela |
Minimálne parametre: | Gramáž: g/m2 80 ± 3 Hrúbka: 103 ± 3 Vlhkosť: % 3,8 - 5,0 Opacita: % min. 91 Belosť: CIE 146 ± 3 Drsnosť: cm3/min 220± 60 Priedušnosť: cm3/min 1.250 |
2. papier do tlačiarne A4
|
|
---|---|
Funkcia |
papier na bežné kopírovanie a tlač vhodný na použitie pre všetky typy tlačiarní a kopírovacích zariadení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kancelársky xerografický papier biely A4 | balík | 2700 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
formát | A4 |
rozmery | 210 x 297mm |
počet kusov v balíku | min. 500 ks |
farba | biela |
Minimálne parametre: | Gramáž: g/m2 80 ± 3 Hrúbka: 103 ± 3 Vlhkosť: % 3,8 - 5,0 Opacita: % min. 91 Belosť: CIE 146 ± 3 Drsnosť: cm3/min 220± 60 Priedušnosť: cm3/min 1.250 |
Názov |
1. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy v rámci MČ- Petržalka, Bratislava. Požadované paletové dodávanie, t. j. 60 krabíc A4 + potrebný počet krabíc A3 |
2. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. |
3. Predmet plnenia musí spĺňať všetky požadované vlastnosti tak, ako sú uvedené v technickej špecifikácii. Požaduje sa, aby dodávateľ na požiadanie predložil objednávateľovi bezodplatne vzorky tovaru v lehote dohodnutej s objednávateľom. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, konanie dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
4.Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie. |
5. Celkové množstvá a druhy jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach a nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo. |
6. Podľa potreby Objednávateľ požaduje dodanie tovaru na miesto plnenia v Bratislave v pracovných dňoch od pondelka do piatka v čase od 8:00 hod do 14:00 hod. Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne. |
7. Objednávky sa budú uskutočňovať v písomnej forme, najmä vo forme mailových správ. Lehota plnenia pre Dodávateľa je dodanie predmetu zákazky do 7 dní od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa. |
8. V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je Dodávateľ povinný informovať Objednávateľ telefonicky a zároveň minimálne 24 hodín pre dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list |
9. Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. |
10. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH, celkovú cenu s DPH. Prílohou faktúry musí byť aj fotokópia objednávky. Faktúry budú doručené spolu s tovarom. Splatnosť faktúry 30 kalendárnych dní odo dňa dodania tovaru. |
11. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
12. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
13. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne e-mailom. |
15. Nedodržanie požiadavky č. 3, 4, 9 a 14 objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Kutlíkova 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
2 805,00 balík
15 233,94
12 694,95
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.04.2024 13:17
30.04.2024 09:00
30.04.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.04.2024 15:21 - Vstupná ponuka | 15 233,94 | € | Cena s DPH |
30.04.2024 08:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 499,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: