• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.04.2024 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2024 14:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2024 14:15

Detail zákazky Z20243048

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.04.2024 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    26.04.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.04.2024 14:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.04.2024 14:15

Základné údaje

Z20243048

OF-287563

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9216458

Objednávateľ

00632406

Centrum sociálnych služieb - SLOVEN

Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK

Dodávateľ

36409022

UNICAR, s.r.o.

ul. 1. Mája č 68/1848, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobný automobil

Preprava osôb

  • 34110000-1 - Osobné automobily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nový osobný automobil, MPV/ Minivan
Funkcia
Nový osobný automobil na prepravu osôb a batožiny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Miest na sedenie miesto 5
Výkon motora kW 75
Obsah motora cm3 1400 1500
Objem batožinového priestoru l 950 1450
Rázvor kolies mm 2700 2900
Počet dverí ks 5
Užitočné zaťaženie bez vodiča kg 700 900
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet valcov 4
Prevodovka 6 stupňová manuálna
Úžitkové vozidlo áno
Ťažné zariadenie áno
ESP+ASR - elektrický stabilizačný program a protipreklzový systém áno
ABS + REF (rozdeľovač brzdného účinku) + AFU (podpora brzdenia v núdzovej situácií) + automatické spustenie výstražných svietidiel pri prudkom brzdení áno
Asistent rozjazdu do kopca (Hill Start Assist) áno
Airbag vodiča, airbag spolujazdca s možnosťou deaktivácie, bočné airbagy a hlavové airbagy áno
Systém na informovanie vodiča na združenom prístroji o maximálnej povolenej rýchlosti áno
Výškovo nastaviteľné opierky hlavy na všetkých sedadlách áno
Indikátor zmeny prevodového stupňa áno
Tempomat áno
Diaľkové ovládanie centrálneho zamykania áno
Svetlomety s funkciou postupného zhasínania, osvetlenie batožinového priestoru áno
Elektrické ovládanie okna vodiča a spolujazdca áno
Elektricky ovládané a vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlá áno
Rádio + Connecting Box (USB Box + Bluetooth) áno
Palubný počítač áno
Zásuvka 12 V na palubnej doske áno
Dvoj-zónová automatická klimatizácia áno
Výškovo a pozdĺžne nastaviteľný volant áno
Tónované sklá áno
Zadné výklopné dvere s vyhrievaním okna + stierač áno
Zadný parkovací asistent áno
Zadné sklopiteľné lavice áno
Pravé a ľavé posuvné dvere áno
Predné hmlové svetlomety áno
Dotykový 8" displej + konektor USB + hands free bluatooth, AM/FM/DAB, rádio s DAB tunerom, Apple Car Play, Android auto áno
Bezkľúčový systém odomykania a štartovania vozidla áno
Pack TECHNO(ES11 RE07 YDO 1 VH04) áno
Zásuvka 230 V áno
Sada rohoží áno
Povinná výbava auta áno
Ťažné zariadenie áno
Záruka 48 mesiacov alebo 60 000 km
Pevná oceľová prekážka za druhým radom sedadiel áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. PLNENIE
I.1 Dodávaný osobný automobil musí byť nový, nepoužívaný. Za nový automobil sa považuje vozidlo pred prvým prihlásením do evidencie vozidiel s maximálnym počtom najazdených kilometrov 200.
I.2 Termín dodania predmetu zmluvy je uvedený v zmluve
I.3 Miestom dodania je Centrum sociálnych služieb - SLOVEN Slavnica
I.4 Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní po nadobudnutí platnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie údaje kontaktnej osoby (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu).
b) podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien vychádzajúci z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v rozdelení jednotková ceny pre danú položku v eur bez DPH a v eur s DPH. Jednotkové ceny položiek musia byť uvedené na maximálne dve desatinné miesta.
c) uvedenie funkčnej a technickej špecifikácie automobilu, ktorý je predmetom dodania: Značka, obchodný názov, Typ/variant/verzia, výrobca vozidla (podvozku), výrobca motora. Dodávateľ zároveň predloží dokumenty, na základe ktorých objednávateľ posúdi splnenie požadovanej funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy (napr. katalógový list, technický opis, súpis výbavy vozidla).
I.5 Súčasťou dodania automobilu v z mysle zmluvy je kompletná dokumentácia potrebná na prihlásenie a prevádzku vozidla v zmysle platnej legislatívy vrátanie osvedčenia o evidencii - časť II, COC dokumentu, návodu na údržbu v slovenskom jazyku a pod. K vozidlu sa vyžaduje dodať 2 kľúče.
I.6 Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov Objednávateľa a Dodávateľa. Prevzatie tovaru dohodne poverený zástupca Objednávateľa s Dodávateľom e-mailom, najneskôr 2 pracovné dni pred dodaním. Objednávateľ je oprávnený si pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade dodania iného alebo nekompletného tovaru, takýto tovar neprevziať. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry.
I.7 Objednávateľ pripúšťa len plnenie spĺňajúce funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky/zmluvy a osobitné požiadavky na plnenie.
I.8 Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita - nedodržanie funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy, poškodený tovar a pod.).
I.9 Kúpna zmluva nadobúda účinnosť dňom zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
II. CENA
II.1 V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za plnenie o hodnotu DPH.
II.2 V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s plnením vrátane dodania tovaru na miesto dodania.
II.3 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené Dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a jeho primeraný zisk.
III. FAKTURÁCIA
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
III.2 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
III.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
III.4 Na predmet zmluvy bude vystavená faktúra (prílohou bude dodací list). Fakturačné údaje budú poskytnuté dodávateľovi v spojitosti s miestom dodania. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH.
III.5 Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa doručenia faktúry do podateľne v sídle objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
III.6 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zmluvy.
III.7 Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
IV.1 Dodávateľ má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Nesplnenie tejto povinnosti podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní môže mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa ak v stanovenej lehote nepreukáže zápis do registra partnerov verejného sektora.
IV.2 Dodávateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. V prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky/zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
IV.3 Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET):
a) 1. časť "Trhový poriadok", čl. IV "Dodávateľ", bod 4, dodávateľ už samotnou registráciou do EKS potvrdzuje súhlas s OPET.
b) 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", čl. VI "Plnenie a preberanie Plnenia", bod 6.1.2, je dodávateľ povinný dodať či poskytnúť Plnenie, ktoré spĺňa okrem Špecifikácií tiež všetky požiadavky príslušných právnych predpisov a platných technických noriem záväzných pre takéto Plnenie a týkajúcich sa jeho uvádzania na trh.
IV.4 V prípade, že dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky/zmluvy príp. ak Dodávateľ poruší ktorúkoľvek osobitnú požiadavku na plnenie, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť.
IV.5 V prípade reklamácií, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ.
IV.6 Porušenie povinnosti Dodávateľa poskytnúť celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy na základe požiadaviek bude považované za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi na predmet zmluvy záručný a pozáručný servis.
Ak v opise predmetu obstarávania je uvedený  presný typ alebo značka výrobku -  to znamená, že dodávateľ je oprávnený dodať ekvivalent auta s rovnakými a lepšími technickými parametrami a s požadovanou výbavou.
Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci ako veriteľ nie je oprávnený bez súhlasu kupujúceho ako dlžníka, postúpiť pohľadávku voči kupujúcemu podľa ust. § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov na inú osobu.
Dodávateľ musí byť autorizovaný predajca osobných motorových vozidiel.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

10.05.2024 13:00 — 11.10.2024 13:00

1,00 ks

25 290,01

21 075,01

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.04.2024 09:35

26.04.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.04.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 272
 91
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.04.2024 15:56 - Vstupná ponuka 25 287,60 € Cena s DPH
23.04.2024 15:56 - Najvýhodnejšia ponuka 25 287,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS