• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.04.2024 09:27
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2024 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2024 11:15

Detail zákazky Z20243047

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.04.2024 09:27
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2024 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2024 11:15

Základné údaje

Z20243047

OF-287730

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9259738

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36322229

ROTEX ELEKTRO s.r.o.

SNP 77, Stará Turá, 91601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektroinštalačný materiál

spínače, wago svorky, zásuvky, zástrčky, krabica

  • 31220000-4 - Komponenty elektrických obvodov
  • 31224000-2 - Spájacie a kontaktné prvky
  • 31224100-3 - Zástrčky a zásuvky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektroinštalačný materiál
Funkcia
Elektroinštalačný materiál bude používaný pracovníkmi údržby infraštruktúry na údržbu infraštruktúry vojenských objektov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kábel pevný CYKY-J 3x1,5 PVC, čierny m 100
Kábel pevný CYKY-J 3x2,5 PVC, čierny m 100
Kábel flexibilný H05VV-F 3x2,5 PVC, biely m 100
Kábel flexibilný H05VV-F 3x1,5 PVC, biely m 100
VALENA LIFE Vypínač č.5, biely alebo ekvivalent rovnakých parametrov ks 20
VALENA LIFE Vypínač č.6, biely alebo ekvivalent rovnakých parametrov ks 20
VALENA LIFE Vypínač č.7, biely alebo ekvivalent rovnakých parametrov ks 20
VALENA LIFE 1-rámček, biely alebo ekvivalent rovnakých parametrov ks 60
VALENA LIFE dvojzásuvka 230V, biela alebo ekvivalent rovnakých parametrov ks 17
PLEXO IP55 vypínač č.6, sivý alebo ekvivalent rovnakých parametrov ks 15
PLEXO IP55 zásuvka 230V, sivá alebo ekvivalent rovnakých parametrov ks 15
Izolačná páska zelenožltá, 15mmx10m ks 10
Izolačná páska čierna, 15mmx10m ks 10
Izolačná páska modrá, 15mmx10m ks 10
Svorka WAGO krabicová svorka 3-pólová, pre pevné vodiče 0,5-2,5mm ks 100
Svorka WAGO krabicová svorka 5-pólová, pre pevné vodiče 0,5-2,5mm ks 100
Rozbočovač bočný 3x2T+P alebo ekvivalent rovnakých parametrov ks 10
Krabica rozvodná ACIDUR, IP67, 7-14,5mm, sivá alebo ekvivalent rovnakých parametrov ks 20
KÚPELŇOVÝ VENTILÁTOR 100S biely alebo ekvivalent rovnakých parametrov ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobnú technickú špecifikáciu a rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia minimálne tri pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude objednávateľom prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, dodané množstvo tovaru, označenie tovaru a miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie tovaru s otlačkom pečiatky preberajúceho.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Potvrdený dodací list musí byť jej súčasťou. Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Objednávateľ požaduje bezchybnosť tovaru pri prevzatí a zákonnú záruku.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, nevystavovaný tovar v originálnom balení, prvej akostnej triedy.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nekompletnosti dodávky túto zásielku neprevziať.
Dodávateľ je povinný v prípade reklamácie nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa a to v lehote najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

15.05.2024 08:00 — 31.05.2024 13:00

1,00 Súbor podľa technickej špecifikácie

1 396,47

1 163,73

Objednávateľ žiada predložiť do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy podrobnú technickú špecifikáciu a rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.04.2024 09:27

10.05.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.05.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 474
 33
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.04.2024 10:19 - Vstupná ponuka 1 380,00 € Cena s DPH
07.05.2024 13:57 - Najvýhodnejšia ponuka 1 326,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS