• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.04.2024 12:24
  •    Predkladanie ponúk
    25.04.2024 12:25
  •    Ukončenie zákazky
    25.04.2024 13:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.04.2024 13:15

Detail zákazky Z20243018

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.04.2024 12:24
  •    Predkladanie ponúk
    25.04.2024 12:25
  •    Ukončenie zákazky
    25.04.2024 13:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.04.2024 13:15

Základné údaje

Z20243018

OF-287238

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9211336

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

50197975

Surgitech s. r. o.

Zárubova 1, Bratislava - mestská časť Záhorská Bystrica, 84106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pílka oscilačná batériová

oscilačná pílka, batériová oscilačná píla

  • 33162100-4 - Prístroje operačnej sály

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pílka oscilačná batériová
Funkcia
Zariadenie určené pre miniinvazívne výkony a pri emergentných výkonoch a reoperáciách hrudnej chirurgie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Batériová oscilačná píla vrátane príslušenstva ks 1
Výkon W 250
oscilácie za minútu (min.rozsah) oscilácia/min 0 13000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
titánový povrch oscilačnej píly áno
upnutie pílového listu bez použitia istiacej matice a nutnosti použitia kľúča áno
možnosť nastavenia smeru oscilácie pílového listu áno
akumulátor ako súčasť zostavy pílky áno
sterilizačný kontajner súčasť dodávky
materiál vane kontajneru eloxovaný hliník určený výhradne pre parnú sterilizáciu
materiál veka kontajneru hliník určený výhradne pre parnú sterilizáciu
rozmery kontajnerov spĺňajú normy EN
farebné odlíšenie identifikačných štítkov, popisy v slovenskom jazyku a značenie kontajnerov strojovo čitateľným kódom áno
filtrový systém - integrované filtre pre opakované použitie v súlade s EN 868 časť 2
filter je validovaný na umývacie a sterilizačné cykly min. 5000 cyklov
kontajner možno stohovať bez neprimeraného namáhania (stlačenia) tesnenia veka áno
stabilita stohovaných kontajnerov spĺňa EN 868
nerezové sito je vypaľované laserom, neprepletané, možnosť vybavenia nôžkami pre stabilné stohovanie áno
systém na odtok kondenzátu súčasť dodávky
v prípade potreby je možné vybrané sito doplniť vekom so zámkom áno
v prípade potreby je možné vybaviť sterilizačný kontajner silikónovými vložkami áno
kompatibilita s kontajnerovým systémom Aesculap áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požaduje sa dodať zariadenie nové, nepoužité a nerepasované.
2. Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzky schopnosti výrobkov v predmete Zmluvy a zaškolenia zamestnancov objednávateľa na obsluhu a údržbu.
3. Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia zariadenia, nástup na servis do 24 hod. (v pracovných dňoch) od nahlásenia poruchy.
4. Odborná údržba - pravidelný servis - bezpečnostno-technické prehliadky, opravy, údržba a testovanie v intervaloch predpísaných výrobcom musia byť vykonávané v záručnej dobe bezplatne.
5. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, uvedením do prevádzky a podpísaním preberacieho protokolu
6. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia
7. Dodávateľ deklaruje, že predmet zákazky spĺňa technické požiadavky, ktoré sa na výrobok vzťahujú v súlade so Zákonom č.56/2018 Z.z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov
8. Požaduje sa v zmysle §340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
9. Požaduje sa v lehote najneskôr do 3 dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet plnenia predmetu Zmluvy
10. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní od účinnosti zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
11. Požaduje sa predložiť platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie)
12. Požaduje sa predložiť kópia dodacieho listu od výrobcu zariadenia, vrátane sériového čísla zariadenia
13. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy
14. Dodávateľ je povinný odstrániť vady tovaru bez zbytočného odkladu: najneskôr do 48 hodín pri vade nevyžadujúcej náhradný diel, alebo najneskôr do 72 hodín pri nahlásení vady vyžadujúcej si náhradný diel. Pri nedodržaní týchto povinností je dodávateľ povinný zabezpečiť zapožičanie iného prístroja s porovnateľnými technickými parametrami. Nahlásenie vady prístroja objednávateľom prebehne telefonicky alebo e-mailom s uvedením názvu objednávateľa, zodpovednej osoby, kontaktu, dátumu a času závady, typu prístroja a popisu závady.
15. Požaduje sa, aby bol servis vykonávaný autorizovanými servisnými technikmi výrobcu, alebo výrobcom vyškolenými technikmi s autorizáciou na servisnú činnosť, pri komunikácia servisného technika v úradnom jazyku objednávateľa, prípadne v českom jazyku.
16. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
17. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, pričom objednávateľ si v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

29.04.2024 07:00 — 28.06.2024 14:00

1,00 ks

18 769,48

18 769,48

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.04.2024 12:24

25.04.2024 12:25

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.04.2024 12:40

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 319
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.04.2024 15:58 - Vstupná ponuka 18 769,48 € Cena bez DPH
24.04.2024 17:01 - Najvýhodnejšia ponuka 18 769,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS