36644331
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK
50197975
Surgitech s. r. o.
Zárubova 1, Bratislava - mestská časť Záhorská Bystrica, 84106, SVK
Pílka oscilačná batériová
oscilačná pílka, batériová oscilačná píla
Tovar
1. Pílka oscilačná batériová
|
|
---|---|
Funkcia |
Zariadenie určené pre miniinvazívne výkony a pri emergentných výkonoch a reoperáciách hrudnej chirurgie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Batériová oscilačná píla vrátane príslušenstva | ks | 1 | ||
Výkon | W | 250 | ||
oscilácie za minútu (min.rozsah) | oscilácia/min | 0 | 13000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
titánový povrch oscilačnej píly | áno |
upnutie pílového listu bez použitia istiacej matice a nutnosti použitia kľúča | áno |
možnosť nastavenia smeru oscilácie pílového listu | áno |
akumulátor ako súčasť zostavy pílky | áno |
sterilizačný kontajner | súčasť dodávky |
materiál vane kontajneru | eloxovaný hliník určený výhradne pre parnú sterilizáciu |
materiál veka kontajneru | hliník určený výhradne pre parnú sterilizáciu |
rozmery kontajnerov | spĺňajú normy EN |
farebné odlíšenie identifikačných štítkov, popisy v slovenskom jazyku a značenie kontajnerov strojovo čitateľným kódom | áno |
filtrový systém - integrované filtre pre opakované použitie | v súlade s EN 868 časť 2 |
filter je validovaný na umývacie a sterilizačné cykly | min. 5000 cyklov |
kontajner možno stohovať bez neprimeraného namáhania (stlačenia) tesnenia veka | áno |
stabilita stohovaných kontajnerov | spĺňa EN 868 |
nerezové sito je vypaľované laserom, neprepletané, možnosť vybavenia nôžkami pre stabilné stohovanie | áno |
systém na odtok kondenzátu | súčasť dodávky |
v prípade potreby je možné vybrané sito doplniť vekom so zámkom | áno |
v prípade potreby je možné vybaviť sterilizačný kontajner silikónovými vložkami | áno |
kompatibilita s kontajnerovým systémom Aesculap | áno |
Názov |
1. Požaduje sa dodať zariadenie nové, nepoužité a nerepasované. |
2. Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzky schopnosti výrobkov v predmete Zmluvy a zaškolenia zamestnancov objednávateľa na obsluhu a údržbu. |
3. Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia zariadenia, nástup na servis do 24 hod. (v pracovných dňoch) od nahlásenia poruchy. |
4. Odborná údržba - pravidelný servis - bezpečnostno-technické prehliadky, opravy, údržba a testovanie v intervaloch predpísaných výrobcom musia byť vykonávané v záručnej dobe bezplatne. |
5. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, uvedením do prevádzky a podpísaním preberacieho protokolu |
6. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia |
7. Dodávateľ deklaruje, že predmet zákazky spĺňa technické požiadavky, ktoré sa na výrobok vzťahujú v súlade so Zákonom č.56/2018 Z.z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov |
8. Požaduje sa v zmysle §340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
9. Požaduje sa v lehote najneskôr do 3 dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet plnenia predmetu Zmluvy |
10. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní od účinnosti zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
11. Požaduje sa predložiť platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie) |
12. Požaduje sa predložiť kópia dodacieho listu od výrobcu zariadenia, vrátane sériového čísla zariadenia |
13. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy |
14. Dodávateľ je povinný odstrániť vady tovaru bez zbytočného odkladu: najneskôr do 48 hodín pri vade nevyžadujúcej náhradný diel, alebo najneskôr do 72 hodín pri nahlásení vady vyžadujúcej si náhradný diel. Pri nedodržaní týchto povinností je dodávateľ povinný zabezpečiť zapožičanie iného prístroja s porovnateľnými technickými parametrami. Nahlásenie vady prístroja objednávateľom prebehne telefonicky alebo e-mailom s uvedením názvu objednávateľa, zodpovednej osoby, kontaktu, dátumu a času závady, typu prístroja a popisu závady. |
15. Požaduje sa, aby bol servis vykonávaný autorizovanými servisnými technikmi výrobcu, alebo výrobcom vyškolenými technikmi s autorizáciou na servisnú činnosť, pri komunikácia servisného technika v úradnom jazyku objednávateľa, prípadne v českom jazyku. |
16. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti. |
17. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, pričom objednávateľ si v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
29.04.2024 07:00 — 28.06.2024 14:00
1,00 ks
18 769,48
18 769,48
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.04.2024 12:24
25.04.2024 12:25
25.04.2024 12:40
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.04.2024 15:58 - Vstupná ponuka | 18 769,48 | € | Cena bez DPH |
24.04.2024 17:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 769,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: