42355613
Štátny veterinárny a potravinový ústav
Jánoškova 1611/58, Dolný Kubín, 02601, SVK
51865467
Stredoslovenská energetika, a. s.
Pri Rajčianke 8591/4B, Žilina, 01047, SVK
Združená dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov
Elektrická energia, elektrina
Tovar, Služba
1. Dodávka elektrickej energie
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov do 8 odberných miest (OM) špecifikovaných odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len "PDS"), zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do odberných miest objednávateľa počas celého zmluvného obdobia. |
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení (zákon č. 251/2012 Z. z. o energetike v platnom znení, platnými vyhláškami Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) a inými tu neuvedenými. Objednávateľ požaduje dodávku elektrickej energie na obdobie od 01.05.2024 do 30.4.2025. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet odberných miest (OM) | ks | 8 | ||
Predpokladaný celkový rozsah spotreby elektrickej energie | kWh | 1 197 160 |
2. OM 1: VPÚ Bratislava
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len "PDS"), zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do odberného miesta objednávateľa počas celého zmluvného obdobia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková predpokladaná spotreba elektrickej energie za OM | kWh | 270 583 | ||
Rezervovaná kapacita (RK) počas zmluvného obdobia | kW | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
EIC kód | 24ZZS6061915000X |
Adresa OM | Botanická 15, 842 52 Bratislava |
Číslo OM | 4911329 |
Napäťová úroveň | VN |
Distribučná sadzba | X2 - tarifa pre napäťovú hladinu VN |
Fakturačný cyklus | mesačne |
Fakturovať na fakturačné miesto | Štátny veterinárny a potravinový ústav, Veterinárny a potravinový ústav v Bratislave, Botanická 15, 842 52 Bratislava |
3. OM 2: VPÚ Dolný Kubín
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len "PDS"), zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do odberného miesta objednávateľa počas celého zmluvného obdobia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková predpokladaná spotreba elektrickej energie za OM | kWh | 494 296 | ||
Rezervovaná kapacita (RK) počas zmluvného obdobia | kW | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
EIC kód | 24ZSS93366040014 |
Adresa OM | Jánoškova 1611/58, 026 01 Dolný Kubín |
Číslo OM | 9336604 |
Napäťová úroveň | VN |
Distribučná sadzba | D-VN - tarifa pre napäťovú hladinu VN |
Fakturačný cyklus | mesačne |
Fakturovať na fakturačné miesto | Štátny veterinárny a potravinový ústav, Veterinárny a potravinový ústav v Dolnom Kubíne, Jánoškova 1611/58, 026 01 Dolný Kubín |
4. OM 3: VPÚ Dolný Kubín - Turčianske Teplice
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len "PDS"), zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do odberného miesta objednávateľa počas celého zmluvného obdobia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková predpokladaná spotreba elektrickej energie za OM | kWh | 3 960 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
EIC kód | 24ZSS62170690003 |
Adresa OM | Družstevná 606, 039 01 Turčianske Teplice |
Číslo OM | 6217069 |
Napäťová úroveň | NN |
Hodnota hlavného ističa | 25.0 A |
Počet fáz | 3 |
Distribučná sadzba | C5 dvojpásmová sadzba |
Tarifa | Dvojtarif |
Fakturačný cyklus | mesačne |
Fakturovať na fakturačné miesto | Štátny veterinárny a potravinový ústav, Veterinárny a potravinový ústav v Dolnom Kubíne, Jánoškova 1611/58, 026 01 Dolný Kubín |
5. OM 4: VPÚ Dolný Kubín - Skúšobné laboratórium Prešov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len "PDS"), zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do odberného miesta objednávateľa počas celého zmluvného obdobia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková predpokladaná spotreba elektrickej energie za OM | kWh | 23 366 | ||
Rezervovaná kapacita (RK) počas zmluvného obdobia | kW | 55 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
EIC kód | 24ZVS00000004484 |
Adresa OM | Bajkalská 28, 080 01 Prešov |
Číslo OM | 4912719 |
Napäťová úroveň | VN |
Distribučná sadzba | X2 Tarifa pre napäťovú hladinu VN |
Fakturačný cyklus | mesačne |
Fakturovať na fakturačné miesto | Štátny veterinárny a potravinový ústav, Veterinárny a potravinový ústav v Dolnom Kubíne, Jánoškova 1611/58, 026 01 Dolný Kubín |
6. OM 5: VPÚ Košice
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len "PDS"), zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do odberného miesta objednávateľa počas celého zmluvného obdobia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková predpokladaná spotreba elektrickej energie za OM | kWh | 66 092 | ||
Rezervovaná kapacita (RK) počas zmluvného obdobia | kW | 55 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
EIC kód | 24ZVS00000006347 |
Adresa OM | Hlinkova 1, 043 65 Košice |
Číslo OM | 4913316 |
Napäťová úroveň | VN |
Distribučná sadzba | X2 Tarifa pre napäťovú hladinu VN |
Fakturačný cyklus | mesačne |
Fakturovať na fakturačné miesto | Štátny veterinárny a potravinový ústav, Veterinárny a potravinový ústav v Košiciach, Hlinkova 1, 043 65 Košice |
7. OM 6: VÚ Zvolen
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len "PDS"), zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do odberného miesta objednávateľa počas celého zmluvného obdobia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková predpokladaná spotreba elektrickej energie za OM | kWh | 338 817 | ||
Rezervovaná kapacita (RK) počas zmluvného obdobia | kW | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
EIC kód | 24ZSS91755820004 |
Adresa OM | Pod Dráhami 918, 960 86 Zvolen |
Číslo OM | 9175582 |
Napäťová úroveň | VN |
Distribučná sadzba | D-VN - tarifa pre napäťovú hodnotu VN |
Fakturačný cyklus | mesačne |
Fakturovať na fakturačné miesto | Štátny veterinárny a potravinový ústav, Veterinárny ústav vo Zvolene, Pod Dráhami 918, 960 86 Zvolen |
8. OM 7: VÚ Zvolen
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len "PDS"), zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do odberného miesta objednávateľa počas celého zmluvného obdobia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková predpokladaná spotreba elektrickej energie za OM | kWh | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
EIC kód | 24ZSS1109645000E |
Adresa OM | Pod Dráhami 3, 960 86 Zvolen |
Číslo OM | 1109645 |
Napäťová úroveň | NN |
Hodnota hlavného ističa | 25.0 A |
Počet fáz | 3 |
Distribučná sadzba | C1 jednopásmová sadzba |
Tarifikácia | Jednotarif |
Fakturačný cyklus | mesačne |
Fakturovať na fakturačné miesto | Štátny veterinárny a potravinový ústav, Veterinárny ústav vo Zvolene, Pod Dráhami 918, 960 86 Zvolen |
9. OM 8: VÚ Zvolen
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len "PDS"), zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do odberného miesta objednávateľa počas celého zmluvného obdobia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková predpokladaná spotreba elektrickej energie za OM | kWh | 45 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
EIC kód | 24ZSS12195950009 |
Adresa OM | Pod Dráhami 498, 960 86 Zvolen |
Číslo OM | 1219595 |
Napäťová úroveň | NN |
Hodnota hlavného ističa | 25.0 A |
Počet fáz | 1 |
Distribučná sadzba | C1 jednopásmová sadzba |
Tarifikácia | Jednotarif |
Fakturačný cyklus | mesačne |
Fakturovať na fakturačné miesto | Štátny veterinárny a potravinový ústav, Veterinárny ústav vo Zvolene, Pod Dráhami 918, 960 86 Zvolen |
Názov |
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov do 8 odberných miest (OM) špecifikovaných odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len "PDS"), zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do odberných miest objednávateľa počas celého zmluvného obdobia. |
Miestom plnenia sú špecifikované odberné miesta objednávateľa. Technické údaje a identifikácia odberných miest objednávateľa (EIC kódy) sú uvedené v Technických špecifikáciách. |
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení (zákon č. 251/2012 Z. z. o energetike v platnom znení, platnými vyhláškami Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) a inými tu neuvedenými. Objednávateľ požaduje dodávku elektrickej energie na obdobie od 01.05.2024 do 30.04.2025. |
Všetky Dodávky tovaru je Dodávateľ povinný realizovať riadne a včas a v súlade s ustanoveniami tejto Zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre odberné miesta Objednávateľa prístup do príslušnej distribučnej sústavy, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné služby spojené s distribúciou a prenosom elektriny a používaním sústavy (ďalej len "distribučné služby") u príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy (ďalej len "PDS") v súlade s pravidlami trhu, všeobecne záväznými právnymi predpismi SR a v kvalite podľa technických podmienok prístupu a pripojenia do sústavy PDS. |
Na vyžiadanie Objednávateľa sa Dodávateľ zaväzuje do piatich pracovných dní poskytnúť Objednávateľovi všetky informácie a podklady za účelom kontroly realizácie plnenia tejto Zmluvy. S informáciami a podkladmi označenými Objednávateľom ako obchodné tajomstvo, bude Dodávateľ zaobchádzať ako s dôvernými informáciami. |
Dodávky elektriny podľa tejto Zmluvy sú garantovanými dodávkami a môžu byť prerušené alebo obmedzené zo strany Dodávateľa len z dôvodov uvedených v zákone č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoE“). |
Montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla zabezpečí PDS po splnení ustanovených technických podmienok merania elektriny príslušného PDS. Druh, počet, veľkosť a umiestnenie určeného meradla a ovládacích zariadení určuje PDS v zmysle ZoE. Úpravy na umiestnenie určeného meradla zabezpečuje Objednávateľ na vlastné náklady. |
Meranie elektriny a odpočty určeného meradla vrátane vyhodnocovania, odovzdávania výsledkov merania a ostatných informácií potrebných pre vyúčtovanie dodávky elektriny a distribučných služieb vykonáva PDS. Odpočet určeného meradla sa vykonáva v súlade s Prevádzkovým poriadkom PDS, ktorý je schvaľovaný Úradom pre reguláciu sieťových odvetví a zverejnený na webovom sídle príslušného PDS a za prítomnosti oprávnenej osoby Objednávateľa. Dodávateľ fakturuje Dodávky tovaru na základe týchto údajov. |
V prípade poruchy určeného meradla alebo fakturácie s nesprávnou konštantou má Dodávateľ právo upraviť fakturačné hodnoty podľa údajov, ktoré Dodávateľ dostane od PDS. |
Objednávateľ je povinný starať sa o určené meradlo tak, aby neprišlo k jeho poškodeniu alebo odcudzeniu a sleduje jeho riadny chod. Všetky poruchy na určenom meradle, vrátane porušenia zabezpečenia proti neoprávnenej manipulácii, ktoré Objednávateľ zistí, je povinný bezodkladne ohlásiť Dodávateľovi. |
V prípade požiadavky Objednávateľa sa Dodávateľ zaväzuje postúpiť žiadosť o úradné preskúšanie meracieho systému alebo jeho časti na PDS do (10) pracovných dní od obdržania písomnej žiadosti Objednávateľa; počas preskúšavania bude meranie zabezpečené náhradným meradlom alebo iným vzájomne dohodnutým spôsobom v zmysle platných predpisov PDS. |
Objednávateľ sa zaväzuje umožniť prístup PDS k odbernému elektrickému zariadeniu a určenému meradlu v súlade s Prevádzkovým poriadkom Dodávateľa a ZoE na účel vykonania kontroly, výmeny, odobratia určeného meradla a na účel zistenia odobratého množstva elektriny na základe písomného oznámenia doručeného Objednávateľovi aspoň (7) dní vopred. |
Dôvody výmeny určeného meradla môžu byť najmä: |
1. výmena určeného meradla z dôvodu uplynutia času platnosti overenia, |
2. výmena určeného meradla pri požiadavke na preskúšanie určeného meradla, |
3. výmena určeného meradla z dôvodu poruchy na určenom meradle, |
4. výmena určeného meradla z dôvodu zmeny zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný riadne plniť predmet tejto Zmluvy, dodržiavať túto Zmluvu a štandardy kvality prenosu elektriny, distribúcie elektriny a dodávky elektriny stanovené osobitnými predpismi a tieto náležite vyhodnocovať. |
Ak sa stane chyba pri fakturácii, majú zmluvné strany nárok na vzájomné vyrovnanie rozdielu. Ak Objednávateľ zistí chybu vo faktúre, bez zbytočného odkladu zašle Dodávateľovi reklamáciu s uvedením reklamovaných skutočností s priložením podkladov potrebných na prešetrenie reklamácie. V prípade opodstatnenej reklamácie Dodávateľ vystaví opravnú faktúru. Ak chybu zistí Dodávateľ, bezodkladne vyhotoví opravnú faktúru. Doručením opravenej faktúry začína plynúť nová lehota splatnosti. |
Objednávateľ má právo reklamovať aj iné chyby, ku ktorým došlo pri plnení tejto Zmluvy. |
Dodávateľ reklamáciu prešetrí a výsledok prešetrenia písomne oznámi Objednávateľovi v lehote 15 dní od doručenia reklamácie, pokiaľ z príslušných právnych predpisov nevyplýva iná lehota. |
Dodávateľ bude vyhodnocovať skutočný odber elektriny za odberné miesta s mesačným odpočtom - mesačne. |
Celková cena musí zahŕňať všetky položky za dodávku elektriny, najmä distribučné služby, prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné položky, ako aj regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí URSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby a poplatkov za OM. |
Ponúkaná cena je cena spolu vyjadrená v EUR, ktorá bude predložená za celé množstvo odberu. |
Cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa, a to: |
1. cena bez DPH za dodávku predpokladaného množstva elektriny pre OM |
2. cena za poskytnutie distribučných a systémových služieb, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby, odvod do NJF, spotrebnú daň, DPH. |
Úhrada za odobratú elektrickú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe doručenej vyúčtovacej faktúry vystavenej podľa skutočnej spotreby vždy za príslušný kalendárny mesiac. Odberateľ uhradí faktúru za príslušný mesiac do 14 dní od dňa jej doručenia. |
Dodávateľ vystaví faktúru za odberné miesto najneskôr do 15. dňa nasledujúceho mesiaca. Faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu. Okrem faktúr v tlačenej podobe doručí dodávateľ vystavenú faktúru odberateľovi aj v elektronickej forme ako súbor v textovo čitateľnej podobe. |
Mesačné zálohové platby pre odberné miesta odberateľa sú povolené len v prípade vyúčtovacieho obdobia v trvaní jeden kalendárny rok. Výška mesačných preddavkových platieb je 85 % z predpokladanej výšky faktúry. Pri vyúčtovacom období v trvaní 1 kalendárny mesiac sa zálohové platby nepovoľujú. |
Faktúra dodávateľa musí byť vystavená v zmysle zmluvy, okrem náležitostí podľa VZP musí obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia. |
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektriny a zároveň je povinný zriadiť pre objednávateľa prístup do privátnej zóny (elektronického portálu) za účelom prehľadu mesačnej fakturácie. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne. |
Ak termín splatnosti akejkoľvek pohľadávky pripadne na deň pracovného pokoja, alebo na deň pracovného voľna, táto pohľadávka je splatná v najbližší nasledujúci pracovný deň. |
Dodávateľ je zapísaný v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona o č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v z.n.p. Splnenie tejto podmienky objednávateľ skontroluje v registri partnerov verejného sektora. Nesplnenie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie podmienok tejto zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony vrátane plynulej dodávky a distribúcie elektrickej energie súvisiace so zmenou dodávateľa, ak ku nej dôjde. |
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje. |
Objednávateľ má právo, bez zbytočného odkladu po zistení nedostatkov písomne reklamovať u dodávateľa kvalitu poskytnutého plnenia, odpočet určeného meradla a fakturáciu poskytnutého plnenia alebo s tým súvisiacich služieb v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie. |
Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote maximálne do 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť za Odberateľa všetky úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa k termínu začatia dodávky podľa tejto zmluvy. Splnomocnenie pre právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony. Dodávateľ je povinný zabezpečiť rezervované kapacity pre odberné miesta odberateľa. Dodávateľ zabezpečí na žiadosť odberateľa preskúšanie meradiel. |
Predpokladaný odber na 12 mesiacov je 1 197 160 kWh. Tolerančné pásmo odberu je ± 15% z predpokladaného zmluvného množstva. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v opisnom formulári a v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Odstúpiť od tejto zmluvy je možné v prípadoch podstatného porušenia tejto zmluvy a v ostatných prípadoch podľa ustanovení Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Produkt s jednou cenou za dodávku elektriny bez časovej špecifikácie, t. j. pondelok až nedeľa, 24 hodín. |
Zmena dohodnutej ceny je prístupná v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov, alebo rozhodnutí ÚRSO, DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
Dodatok k zmluve je možné uzatvoriť len na základe dohody oboch zmluvných strán, len v odôvodnených prípadoch. |
Názov | Upresnenie |
Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať | bezhotovostným platobným stykom |
Jánoškova 1611/58, Dolný Kubín, Dolný Kubín, Žilinský, Slovenská republika
01.05.2024 00:00 — 30.04.2025 23:59
1 197 160,00 kWh
264 429,70
220 358,08
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.04.2024 12:29
29.04.2024 08:15
29.04.2024 08:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.04.2024 08:29 - Vstupná ponuka | 264 420,00 | € | Cena s DPH |
29.04.2024 08:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 264 360,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: