30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
47060476
KOLAS s. r. o.
Tomášikova 10/G, Bratislava, 82103, SVK
Rozšírenie FW clusteru
firewall, licencia
Tovar
1. FG-401F
|
|
---|---|
Funkcia |
Objednávateľ disponuje internet firewallmi od spoločnosti Fortigate model 401F a pre vytvorenie Fortigate clustrov riešenia musia byť všetky zariadenia rovnakého modelu a rovnakej HW konfigurácie. Dodanie konkrétneho typu firewallov je nevyhnutné na doplnenie (rozšírenie) už existujúcich clustrov, ktorými objednávateľ disponuje. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
FG-401F | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
18 x GE RJ45 (including 1 x MGMT port, 1 x HA port, 16 x RJ45 port), 4 x 1/10GE SFP+ slots, 4 x 10GE SFP+ slots, hardware accelerated, 2x 480GB onboard SSD storage, HW only |
2. FC-10-0401F-905-02-36
|
|
---|---|
Funkcia |
Objednávateľ požaduje licencie pre internet firewall Fortigate-401F, t. j. pre položku 1 tohto opisného formulára, a teda licencie pre 2 ks Fortigate-401F na obdobie 3 rokov od ich dodania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
FC-10-0401F-905-02-36 | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
FG-401F, 3Year Enterprise Protection (IPS, Advanced Malware Protection, Application Control, URL, DNS & Video Filtering, Antispam, Security Rating, IoT Detection, Industrial Security, FortiConverter Svc, and FortiCare Premium) |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi originálne, nové, nerepasované a doteraz nepoužívané firewally na doplnenie do clustrov HA a licencie, v súlade s technickou špecifikáciou podľa tejto zmluvy, v originálnom nepoškodenom balení. |
2. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu predmetu zmluvy tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy, najmä dopravu do miesta plnenia, náklady spojené s odstraňovaním porúch počas záručnej doby (tzn. oprava, náhradné diely, náhradné sieťové komponenty, doprava, servisné práce, atď.). |
3. Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy objednávateľovi do miesta sídla objednávateľa a záložného technologického centra objednávateľa nachádzajúceho sa v Bratislave najneskôr do 60 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Dodanie a prevzatie predmetu zmluvy musí byť potvrdené písomne formou preberacieho protokolu podpísaného poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol vyhotoví dodávateľ v dvoch rovnopisoch, z ktorých každá zmluvná strana obdrží po jednom rovnopise. |
4. Dodávateľ je povinný doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy technickú dokumentáciu k všetkým firewallom, ktoré sú predmetom zmluvy, na základe ktorej bude objednávateľ schopný overiť naplnenie technickej a funkčnej špecifikácie predmetu zmluvy. Technickú dokumentáciu podľa predchádzajúcej vety musí dodávateľ predložiť v slovenskom alebo českom alebo anglickom jazyku, bez odkazov na informačné zdroje na internete. |
5. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi vlastný záväzný návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý už nebude môcť dodatočne upravovať, s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: typové označenie, výrobca, podrobná technická špecifikácia. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zmluvy bude dodaný cez autorizovaný distribučný kanál a bude určený pre použitie v Slovenskej republike, prípadne v regióne, ktorého je Slovenská republika súčasťou. |
7. Dodávateľ je povinný zaregistrovať predmet zmluvy do databázy výrobcu za účelom uchovania záznamov o sériových číslach pre zabezpečenie podpory a údržby. |
8. Dodávateľ je povinný do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť objednávateľovi písomne v listinnej podobe doklad od výrobcu predmetu zmluvy, že dodávateľ je autorizovaným partnerom výrobcu oprávneným dodávať predmet zmluvy na území SR (resp. EÚ), nie starší ako 12 mesiacov. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje, že doručí písomne v listinnej podobe doklad potvrdený výrobcom, o poskytnutí záruky v dĺžke 36 mesiacov od protokolárneho prevzatia predmetu zmluvy a v rozsahu NBD (Next Business Day) počas celej doby záruky, najneskôr do 10 dní po protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy objednávateľom. |
10. Záručná doba na predmet zmluvy sa predlžuje o dobu, počas ktorej budú v rámci záručnej opravy odstraňované vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ a pre ktoré by ich objednávateľ nemohol riadne používať. |
11. Pri odstraňovaní vád predmetu zmluvy je dodávateľ povinný používať výhradne originálne, nové, nerepasované a nepoužívané náhradné diely výrobcu rovnakého typu ako boli predmetom dodávky v súlade s touto zmluvou. |
12. Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru za celý predmet zmluvy naraz, najneskôr do 15 dní odo dňa podpísania preberacieho protokolu obidvoma zmluvnými stranami. Preberací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami musí byť súčasťou faktúry a musí z neho vyplývať riadne (bez vád a nedorobkov ) a včasné dodanie predmetu zmluvy. |
13. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy dodávateľa, ktorú oznámi objednávateľovi v zmysle bodu 20. osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu objednávateľa určenej na fakturáciu vo formáte PDF, ktorú oznámi dodávateľovi v zmysle bodu 22. osobitných požiadaviek na plnenie. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy. |
14. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru zaručeným elektronickým podpisom. |
15. Za deň doručenia elektronickej faktúry objednávateľovi sa považuje deň odoslania elektronickej faktúry na adresu určenú na fakturáciu. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade pochybností sa elektronická faktúra považuje za doručenú uplynutím troch pracovných dní odo dňa preukázateľného odoslania elektronickej faktúry objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty na emailovú adresu určenú na fakturáciu. |
16. Ak objednávateľ elektronickú faktúru v obvyklej dobe jej doručenia nemá doručenú na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu je jeho povinnosťou nahlásiť túto skutočnosť bez zbytočného odkladu na kontaktný e-mail dodávateľa. V tomto prípade je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi faktúru v listinnej podobe na adresu jeho sídla uvedenú v článku I. Zmluvné strany tejto zmluvy. |
17. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o dani z pridanej hodnoty a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona o dani z pridanej hodnoty a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o dani z pridanej hodnoty. |
18. Ak dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, tak najneskôr do doby vyhotovenia faktúry predloží objednávateľovi originál potvrdenia o mieste daňovej rezidencie alebo jeho úradne overenú kópiu. |
19. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej zmluvnej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny. |
20. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty, prihlasovacích údajoch na zákaznícky portál výrobcu, na ktorých môže objednávateľ požadovať plnenie v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného oprávnenou osobou dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien. |
21. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného zástupcom objednávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny. |
22. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne informovať dodávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu v zmysle bodu 13. osobitných požiadaviek na plnenie, prostredníctvom ktorých môže dodávateľ komunikovať s objednávateľom pri plnení v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného oprávnenou osobou objednávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien. |
23. Porušenie povinností v zmysle bodov 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 19. alebo 20. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a je dôvodom na okamžité odstúpenie objednávateľa od tejto zmluvy. |
Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
29.04.2024 00:01 — 27.06.2024 23:59
1,00 predmet zákazky ako celok
69 000,00
69 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.04.2024 09:12
25.04.2024 12:00
25.04.2024 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.04.2024 08:22 - Vstupná ponuka | 69 000,00 | € | Cena bez DPH |
25.04.2024 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 68 700,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: