• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2024 11:02
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2024 10:55
  •    Zrušenie zákazky
    29.04.2024 10:57

Detail zákazky Z20242987

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.04.2024 11:02
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2024 10:55
  •    Zrušenie zákazky
    29.04.2024 10:57

Základné údaje

Z20242987

OF-287629

zrušená

Objednávateľ

46643206

UNICARBACK, s.r.o.

Fraňa Mráza 624, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kosenie zelene v okolí bytových domov v meste Trenčín

kosenie, hrabanie, odvoz a likvidácia odpadu

  • 77314100-5 - Údržba trávnikov
  • 77300000-3 - Záhradnícke služby
  • 77313000-7 - Údržba parkov
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kosenie zelene
Funkcia
1. Kosenie zelene v okolí bytových domov v meste Trenčín. Služba zahŕňa vyzbieranie rozptýleného (organického a anorganického) odpadu z trávnatých plôch, kosenie, zhrabanie pokosenej trávy, naloženie na dopravný prostriedok, odvoz na miesto zhodnotenia (prípadne zneškodnenia), zloženie a následná likvidácia odpadu. Likvidácia musí byť v súlade so zákonom o odpadoch (zákon č. 79/2015 o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov). Pokosená tráva musí byť z priestranstva odvezená bezodkladne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celková plocha jedného kosenia m2 50000
Počet kosieb za rok ks 6
CELKOVÉ ROČNÉ MNOŽSTVO KOSENIA m2 300000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predmet zmluvy sa bude vykonávať v predpokladanom počte 6x do roka podľa potrieb Objednávateľa s tým, že posledné kosenie v roku bude spojené so zberom lístia.
Kosenie sa vykonáva so zberom. Kosením so zberom sa rozumie kosenie kosačkami so zberným košom a následným odvozom BIO odpadu do na to určeného zariadenia na zhodnotenie odpadu alebo kosenie krovinorezom/vyžínačom a následným zberom a odvozom BIO odpadu do na to určeného zariadenia na zhodnotenie odpadu.
Poskytovateľ je povinný vykonať predmet Zmluvy odborne, kvalitne, za podmienok uvedených v tejto Zmluve, v súlade s platnými právnymi predpismi SR a EÚ a pokynmi Objednávateľa a v súlade so súťažnými podmienkami v uvedenej zákazke na poskytnutie služieb, a to na svoje náklady a svoje nebezpečenstvo.
Objednávateľ si zároveň vyhradzuje právo určiť, že niektoré plochy alebo aj celá časť plochy výmery sa bude namiesto kosenia mulčovať, pričom cena za mulčovanie sa určí nasledovne: z ceny za kosenie/m2 bez DPH uvedenej v tejto zmluve sa odpočíta 30%, a to bude výsledná suma za mulčovanie/m2 bez DPH, ktorá sa vynásobí výmerou plochy, ktorá bude určená k mulčovaniu.
Poskytovateľ sa zaväzuje pre Objednávateľa vykonávať služby uvedené v tejto zmluve, a to na základe písomných objednávok Objednávateľa, ktorých súčasťou bude harmonogram, pričom v harmonograme bude určené poradie kosenia jednotlivých zón. Presné množstvá požadovaných služieb ako aj termíny ich poskytovania budú vždy upresňované v harmonograme prác, ktorý bude tvoriť prílohu každej písomnej objednávky od Objednávateľa.
Bezprostredne po kosení/mulčovaní Objednávateľ požaduje očistenie chodníkov, odvodňovacích žľabov, okapových chodníkov a ciest od BIO odpadu. Poskytovateľ sa zaväzuje vykonávať odvoz a likvidáciu BIO odpadu každý deň v čase kosenia,  pričom sa zaväzuje, že BIO odpad nezostane na mieste kosenia viac ako 8 hodín.
Objednávateľ požaduje, aby vždy pri kosení/mulčovaní používal ochranné plachty okolo vozidiel.
Maximálna doba trvania kosby na základe vystavenej objednávky je 10 kalendárnych dní. Objednávateľ určil presnú dobu trvania kosby pre konkrétnu zónu v harmonograme kosenia
Zmluvné strany sa dohodli, že kosenie sa bude realizovať v pracovných dňoch, prípadne v sobotu, avšak v žiadnom prípade nie v nedeľu a počas cirkevných sviatkov
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy v prípade opakovaného porušenia tejto Zmluvy zo strany Poskytovateľa.
Poskytovateľ sa zaväzuje odstrániť reklamované vady do 24 hodín od okamihu uplatnenia reklamácie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková výmera kosby je 300 000 m2. Jedná sa o predpokladané množstvo, presná výmera bude uvedená v objednávkach. Dodávateľ berie na vedomie, že objednanie služieb je právom objednávateľa, nie jeho povinnosťou. Uvedenie predpokladaného množstva v tejto dohode nezaväzuje objednávateľa na poskytnutie služby v uvedenom množstve, ani k žiadnym pravidelným objednávkam a ani nezakladá žiadne ďalšie práva dodávateľa. Objednávky sa zakladajú výlučne na aktuálnych prevádzkových potrebách objednávateľa.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet tejto dohody bude dodaný podľa tejto dohody a prehlasuje, že bude v kvalite zodpovedajúcej kvalitatívnym a dodacím podmienkam, ktoré sú stanovené v príslušných technických normách vzťahujúcich sa na dodanie predmetu dohody.
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodania, poskytnutia alebo vykonania celého Plnenia riadne a včas podľa Dohody, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % Ceny Plnenia denne. V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie Plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť Plnenia riadne a včas podľa Dohody, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny pripadajúcej na príslušnú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka denne.
Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nebude dotknutý.
Pri plnení predmetu dohody je úspešný uchádzač povinný postupovať tak, aby nepoškodil komunikácie, mobiliár, zeleň, ostatné zariadenia, ktoré sú súčasťou priestranstiev, ako aj majetok a zdravie obyvateľov a návštevníkov priestorov.
O porušení povinnosti je úspešný uchádzač povinný bezodkladne upovedomiť obstarávateľa a odstrániť poškodenie na vlastné náklady v zmysle požiadaviek a usmernení obstarávateľa do 5 dní odo dňa nahlásenia vzniknutého poškodenia. Úspešný uchádzač zodpovedá za škodu, ktorá porušením vznikla.
Služby, ktoré dodávateľ vykoná bez súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s podmienkami tejto dohody a konkrétnych objednávok nebudú uhradené.
Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie služieb podľa konkrétnej objednávky resp. rámcovej dohody.
Dodávateľ je povinný byť označený logom objednávateľa počas poskytovania služieb na zákazke. Označovacie prostriedky dodá objednávateľ.
Za riadne vykonané služby sa považujú služby vykonané riadne a včas, bez vád a v súlade s kvalitatívnymi požiadavkami, potvrdené preberacími protokolmi.
Dodávateľ zodpovedá bez obmedzenia za všetky škody, ktoré vzniknú jeho zavinením, ktoré vzniknú objednávateľovi a iným osobám, na veciach, ako aj na osobách, pri vykonávaní služby, ktorou bol poverený bez ohľadu na to, či tieto služby budú vykonané jeho zamestnancami alebo pracovníkmi alebo ním poverenými subdodávateľmi.
Zmluvná cena musí v sebe zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s  poskytnutou službou (priame aj nepriame, vrátane dopravných nákladov).
Dodávateľ na plnenie rámcovej dohody, musí brať do úvahy, že ma k dispozícií dostatočné strojné a technické vybavenie a to traktorová kosačka so zberom, 2x krovinorez, fúkar, malá pojazdová kosačka, vozidlo na vývoz BRO, ochranná plachta.
Jednotkové ceny bude dodávateľ garantovať počas celého obdobia plnenia dohody. Ceny zahŕňajú všetky náklady spojené s realizáciou služby.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu tejto rámcovej dohody podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. V prípade spokojnosti zo strany objednávateľa možnosť predĺženia.
Túto dohodu je možné meniť len výslovnou dohodou zmluvných strán prostredníctvom vyhotovenia dodatku k dohode v písomnej forme a to v súlade s ustanovením § 18 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ môže od Rámcovej dohody odstúpiť aj v prípade, ak sú splnené podmienky uvedené v § 19 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Dodávateľ je povinný oznámiť začiatok, prerušenie a ukončenie čiastkového poskytovania služby okamžite formou sms správy na číslo uvedené v objednávke
Zmluvné podmienky plnenia tejto dohody sa riadia ustanoveniami OPEP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

06.05.2024 11:00 — 29.11.2024 11:01

300 000,00 m2

19 500,00

19 500,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.04.2024 11:02

29.04.2024 10:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 378
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.04.2024 13:01 - Vstupná ponuka 17 500,00 € Cena bez DPH
24.04.2024 13:01 - Najvýhodnejšia ponuka 17 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS