• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2024 12:27
  •    Predkladanie ponúk
    25.04.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.04.2024 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.04.2024 11:10

Detail zákazky Z20242971

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2024 12:27
  •    Predkladanie ponúk
    25.04.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.04.2024 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.04.2024 11:10

Základné údaje

Z20242971

OF-287580

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9211280

Objednávateľ

00316792

Mesto Martin

Námestie S.H. Vajanského 1, Martin, 03649, SVK

Dodávateľ

36473219

CIMBAĽÁK s.r.o.

Duklianska 17A/3579, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie dodávok mrazenej hydiny a rýb

potraviny, hydina, ryby

  • 15896000-5 - Hlboko zmrazené výrobky
  • 15112000-6 - Hydina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15220000-6 - Mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. hlboko mrazená hydina a mrazené rybe filé
Funkcia
Predmetom obstarávania je pravidelné zabezpečovanie dodávok mrazenej hydiny a rýb na základe pravidelných objednávok podľa potreby prevádzky stravovacieho zariadenia, zabezpečenie potravín v kvalite podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kuracie prsia bez kosti a kože, mrazené, nesolené kg 1500
Mrazené kuracie stehná kalibrované, trieda A  (220g - 250g) kg 1300
Kačacie stehná kalibrované, trieda A, 250 g kg 160
Kuracia polievková zmes mrazená kg 150
Sliepka mrazená kg 100
Mrazené morčacie prsia nesolené bez kosti a kože tr. A kg 400
Mrazené  filé z aljašskej tresky,150g kg 300
Mrazená tilapia,  150 g kg 200
Losos mrazený, 150 g kg 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby Akosť 1. trieda
Množstvá tovaru sú určené od súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá  upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na mieste dodania do 24 hodín po objednávke. Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne podľa telefonickej alebo písomnej objednávky, v čase od 7.00 hod. do 13.00 hodiny postupne, až do vysporiadania objednaného množstva.
Splatnosť faktúry od doručenia je 30 dní, faktúra musí obsahovať číslo objednávky, súčasťou faktúry je dodací list, podpísaný zástupcami oboch zmluvných strán. V prípade, že faktúra nespĺňa požadované náležitosti, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť bez zaplatenia v lehote splatnosti. Dňom doručenia opravenej faktúry začína plynúť nová lehota splatnosti v zmysle dohodnutých platobných podmienok. Dodávateľ požaduje 1x faktúru v listinnej podobe .
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu predmetu zákazky.
Obaly , označenie a preprava tovaru bude v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v platnom znení vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, platných právnych predpisov k tomu zákonu, hygienických noriem a Potravinového kódexu SR, bez viditeľných známok poškodenia a kontaminácie. Dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávok kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo mailom podľa potrieb objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy. Vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť nacenenie predmetu zákazky v ktorom dodávateľ uvedie jednotkové ceny všetkých tovarových položiek.
Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v opise predmetu zákazky alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia zmluvy ešte nebol dostupný na trhu.
V prípade porušenia platných právnych predpisov, týkajúcich sa zabezpečenia bezpečnosti potravín zo strany predávajúceho a prípadného zistenia tohto porušenia zo strany kontrolného orgánu, preberá predávajúci na seba všetky náklady, súvisiace s prípadným sankčným postihom kupujúceho kontrolným orgánom.
Predpokladané množstvá tejto časti predmetu zákazky sú iba orientačné, určené na základe predchádzajúcej spotrebe verejného obstarávateľa a budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti rámcovej dohody podľa aktuálnych potrieb.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Názov Upresnenie
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených surovín. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: Certifikát bezpečnosti potravín ISO 22000:2005 - Systémy manažérstva bezpečnosti potravín alebo Značky kvality SK alebo HACCP alebo podobnej kvality, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Škultétyho 15, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

29.04.2024 00:00 — 29.04.2025 23:59

1,00 súbor

26 000,00

21 666,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.04.2024 12:27

25.04.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.04.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 145
 413
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.04.2024 09:57 - Vstupná ponuka 25 999,99 € Cena s DPH
24.04.2024 16:20 - Najvýhodnejšia ponuka 25 989,36 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS