• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.04.2024 12:53
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.04.2024 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.04.2024 15:50

Detail zákazky Z20242958

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.04.2024 12:53
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.04.2024 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.04.2024 15:50

Základné údaje

Z20242958

OF-287426

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9222114

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

00735272

Kúpeľno-liečebný ústav Ministerstva vnútra SR Družba

Bardejovské Kúpele, Bardejov, 08633, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kúpeľná starostlivosť pre ozbrojených príslušníkov FS SR a poberateľov dôchodkov z výsluhového zabezpečenia - indikácia chorôb III., choroby tráviaceho ústrojenstva

kúpeľná starostlivosť

  • 75000000-6 - Verejná správa, obrana, sociálne zabezpečenie a s tým spojené služby
  • 98332000-9 - Kúpeľné služby
  • 85312510-7 - Rehabilitačné služby pre choroby z povolania

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kúpeľná starostlivosť - indikácia chorôb III., choroby tráviaceho ústrojenstva
Funkcia
Predmetom zákazky je poskytnutie služby, a to konkrétne poskytovanie kúpeľnej starostlivosti, ktorej účelom je posilnenie a upevnenie telesného a duševného zdravia ozbrojeného príslušníka finančnej správy (ďalej len "OPFS") a/alebo poberateľa výsluhového dôchodku (ďalej len "PVD") so zhoršeným zdravotným stavom prostredníctvom poskytovania kúpeľno-liečebných procedúr, preventívno-liečebných procedúr alebo rehabilitačných procedúr v prírodných liečebných kúpeľoch, kúpeľných liečebňach alebo liečebno-rehabilitačných zariadeniach kvalifikovaným zdravotníckym personálom.
Verejný obstarávateľ požaduje poskytovať predmet zákazky, kúpeľnú starostlivosť nepretržite, v trvaní 22 po sebe nasledujúcich kalendárnych dní, ktorá začína obedom a končí raňajkami v deň odchodu z kúpeľného pobytu.
Súčasťou predmetu zákazky, kúpeľnej starostlivosti poskytnutej  jednému (1) OPFS a/alebo PVD musí/ia byť:
- vstupné odborné lekárske vyšetrenie vykonané najneskôr do 24 hodín odo dňa nástupu na kúpeľný pobyt v kúpeľno-rehabilitačnom zariadení,
- ubytovanie v dvojlôžkových izbách v rozsahu zariadenia min. sprcha, WC, telefón, TV, rádio, chladnička, a to v trvaní 22 dní a 21 nocí, resp. 21 liečebných dní,
- celodenná strava počas trvania pobytu v rozsahu raňajky, obed, večera a režimové nápoje vrátane diétnej stravy, ktorá bude poskytnutá bez príplatku podľa stanovenej diagnózy OPFS/PVD,
- základné liečebné procedúry predpísané na základe vstupnej lekárskej prehliadky na celý pobyt v rozsahu 63 liečebných procedúr, t. j. 3 liečebné procedúry denne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kúpeľný pobyt pre 1 osobu (OPFS/PVD) na 21 nocí osoba 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.3.1 PREDMET RÁMCOVEJ DOHODY
1.3.1.1 Predmetom tejto rámcovej dohody je záväzok poskytovateľa poskytovať služby, a to konkrétne poskytovanie kúpeľnej starostlivosti, ktorej účelom je posilnenie a upevnenie telesného a duševného zdravia ozbrojeného príslušníka finančnej správy a/alebo poberateľa výsluhového dôchodku (ďalej spolu len ako "účastník kúpeľnej starostlivosti") so zhoršeným zdravotným stavom prostredníctvom poskytovania kúpeľno-liečebných procedúr, preventívno-liečebných procedúr alebo rehabilitačných procedúr v prírodných liečebných kúpeľoch,
kúpeľných liečebňach alebo liečebno-rehabilitačných zariadeniach kvalifikovaným zdravotníckym personálom na základe čiastkových objednávok a záväzok objednávateľa za poskytnuté služby zaplatiť časť ceny zodpovedajúcej čiastkovému plneniu.
1.3.1.2 Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať predmet rámcovej dohody, kúpeľnú starostlivosť nepretržite, v trvaní 22 po sebe nasledujúcich kalendárnych dní, pričom kúpeľná starostlivosť  začína obedom v deň nástupu na kúpeľný pobyt a končí raňajkami v deň odchodu z kúpeľného pobytu.
1.3.1.3 Poskytovateľ je povinný ako súčasť predmetu rámcovej dohody, a to kúpeľnej starostlivosti poskytnutej jednému (1) účastníkovi kúpeľnej starostlivosti poskytnúť kúpeľnú starostlivosť  v takomto rozsahu:
- vstupné odborné lekárske vyšetrenie vykonané najneskôr do 24 hodín odo dňa nástupu na kúpeľný pobyt v kúpeľno-rehabilitačnom zariadení,
- ubytovanie v dvojlôžkových izbách v rozsahu zariadenia min. sprcha, WC, telefón, televízor, rádio, chladnička, a to v trvaní 22 dní a 21 nocí, resp. 21 liečebných dní,
- celodenná strava počas trvania pobytu v rozsahu raňajky, obed, večera a režimové nápoje s možnosťou výberu troch druhov jedál vrátane diétnej stravy, ktorá bude poskytnutá bez príplatku podľa stanovenej diagnózy účastníka kúpeľnej starostlivosti,
- základné liečebné procedúry predpísané na základe vstupnej lekárskej prehliadky na celý pobyt v rozsahu 63 liečebných procedúr, t. j. 3 liečebné procedúry denne.
1.3.2 PODMIENKY PLNENIA PREDMETU RÁMCOVEJ DOHODY A JEJ TRVANIE
1.3.2.1 Plnenie predmetu rámcovej dohody sa uskutoční na základe písomných objednávok vystavených objednávateľom podľa jeho potreby doručených poskytovateľovi  prostredníctvom e-mailu. Prílohou každej objednávky bude návrh na kúpeľnú starostlivosť schválený a potvrdený posudkovým lekárom v zmysle zákona 328/2002 Z. z. o sociálnom zabezpečení policajtov a vojakov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona č. 577/2004 Z. z. o rozsahu zdravotnej starostlivosti uhrádzanej na základe verejného zdravotného poistenia
a o úhradách za služby súvisiace s poskytovaním zdravotnej starostlivosti v znení neskorších predpisov.
1.3.2.2 Poskytovateľ je povinný do troch (3) pracovných dní odo dňa doručenia objednávky potvrdiť  objednávateľovi prostredníctvom e-mailu súhlas alebo nesúhlas s kúpeľnou starostlivosťou pre účastníka kúpeľnej starostlivosti.
1.3.2.3 Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú  v trvaní do 10.12.2024.
1.3.2.4 V prípade, že na základe čiastkových objednávok dôjde k vyčerpaniu zazmluvneného rámca podľa tejto rámcovej dohody, objednávateľ už na základe tejto rámcovej dohody nebude oprávnený zaslať poskytovateľovi žiadnu ďalšiu čiastkovú objednávku.
1.3.3 OSOBITNÉ PODMIENKY
1.3.3.1 Poskytovateľ na základe vstupného lekárskeho vyšetrenia vypracuje pre účastníka kúpeľnej starostlivosti individuálny kúpeľný program, pričom poskytovaná kúpeľná starostlivosť bude komplexná, ale prísne individuálna.
1.3.3.2 Poskytovateľ poskytne kúpeľnú starostlivosť prostredníctvom svojich zamestnancov a zodpovedá za to, že títo zamestnanci spĺňajú všetky požiadavky odbornej spôsobilosti na poskytnutie príslušného úkonu, stanoveného všeobecne záväznými právnymi predpismi.
1.3.3.3 Kúpeľná starostlivosť musí byť poskytovaná v súlade s právnymi predpismi a touto rámcovou dohodou a musí zodpovedať aktuálnym a realizovateľným poznatkom lekárskej vedy dostupných na území Slovenskej republiky.
1.3.3.4 Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať kontrolu poskytovania kúpeľnej starostlivosti z hľadiska dodržiavania zmluvných podmienok, z hľadiska jej účelnosti, hospodárnosti a z hľadiska zákona č. 578/2004 Z. z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, zdravotníckych pracovníkoch, stavovských organizáciách v zdravotníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, prostredníctvom svojich poverených pracovníkov, a to posudkovým lekárom objednávateľa alebo pracovníkmi objednávateľa splnomocnenými na základe písomného splnomocnenia.
Za tým účelom je poskytovateľ povinný posudkovému lekárovi objednávateľa a splnomocneným pracovníkom objednávateľa poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť, a to bezodkladne.
1.3.3.5 Účastník kúpeľnej starostlivosti predloží u poskytovateľa pri nástupe na kúpeľnú starostlivosť potvrdenie o svojom zdravotnom stave a potvrdenie o schopnosti absolvovať kúpeľnú starostlivosť, vystavené svojím ošetrujúcim lekárom, ako aj poukaz vystavený objednávateľom prostredníctvom kontaktnej osoby objednávateľa.
1.3.3.6 Poskytovateľ sa zaväzuje e-mailom nahlásiť kontaktnej osobe objednávateľa ihneď meno a priezvisko účastníka kúpeľnej starostlivosti, ktorý u poskytovateľa nenastúpil v stanovenom termíne na kúpeľnú starostlivosť bez predchádzajúceho ospravedlnenia na základe oprávneného dôvodu alebo mu bude skrátený kúpeľný pobyt z dôvodu jeho hospitalizácie v nemocnici, v takýchto prípadoch je objednávateľ povinný uhradiť poskytovateľovi iba oprávnené a preukázateľne vynaložené náklady.
1.3.3.7  Poskytovateľ je oprávnený predčasne ukončiť poskytovanie kúpeľnej starostlivosti účastníkovi kúpeľnej starostlivosti v prípade, ak účastník kúpeľnej starostlivosti poruší, resp. nerešpektuje, lekárske pokyny alebo nedodržiava Ústavný poriadok kúpeľno-liečebného zariadenia, s ktorým bol preukázateľne oboznámený, v takýchto prípadoch je objednávateľ povinný uhradiť poskytovateľovi náklady za absolvované dni kúpeľného pobytu.
1.3.3.8  Poskytovateľ je povinný e-mailom nahlásiť kontaktnej osobe objednávateľa ihneď meno, priezvisko a číslo poukazu účastníka kúpeľnej starostlivosti, ktorý bol predčasne prepustený z kúpeľnej starostlivosti, alebo predčasne ukončil kúpeľnú starostlivosť.
1.3.4 CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY
1.3.4.1 Cena za poskytnutú kúpeľnú starostlivosť na jedného účastníka kúpeľnej starostlivosti a jeden deň je uvedená vo Vlastnom návrhu plnenia predmetu zákazky v EUR bez DPH. Cena je konečná.
1.3.4.2 Objednávateľ neposkytuje poskytovateľovi preddavky. Kúpeľná starostlivosť je oslobodená od DPH. V prípade, že poskytovateľ nie je platiteľom DPH a v priebehu zmluvného vzťahu sa ním stane, cena sa z tohto dôvodu nezvýši.
1.3.4.3 Objednávateľ uhradí poskytovateľovi cenu za poskytnutú kúpeľnú starostlivosť  na základe  faktúry vystavenej poskytovateľom v lehote do 30 dní odo dňa jej doručenia.
1.3.4.4 Cenu kúpeľnej starostlivosti poskytovateľ fakturuje objednávateľovi priebežne, pričom cena zodpovedá celkovému počtu dní a počtu účastníkov kúpeľnej starostlivosti, ktorým bola kúpeľná starostlivosť zo strany poskytovateľa v príslušnom zúčtovacom období riadne poskytnutá. Zúčtovacím obdobím je jeden kalendárny mesiac. Faktúru je poskytovateľ povinný predložiť objednávateľovi do 10 dní po ukončení zúčtovacieho obdobia.
1.3.4.5 Faktúra musí spĺňať všetky požiadavky stanovené platnými právnymi predpismi. Písomnú prílohu faktúry musí tvoriť menný zoznam účastníkov kúpeľnej starostlivosti (titul, meno a priezvisko), ktorým poskytovateľ fakturovanú kúpeľnú starostlivosť v zúčtovacom období poskytol, s uvedením konkrétnych dátumov (od - do) poskytnutia kúpeľnej starostlivosti.
1.3.4.6 Ak je faktúra alebo jej príloha neúplná alebo nespĺňa požiadavky stanovené touto rámcovou dohodou, objednávateľ cenu neuhradí a faktúru vráti poskytovateľovi na prepracovanie, pričom lehota splatnosti vrátenej opravenej alebo doplnenej faktúry začína plynúť dňom jej opätovného doručenia objednávateľovi.
1.3.4.7 Poskytovateľ zodpovedá za správnosť, úplnosť a včasnosť vyúčtovania poskytnutej kúpeľnej starostlivosti.
1.3.4.8 V prípade predčasného ukončenia poskytovania kúpeľnej starostlivosti účastníkovi kúpeľnej starostlivosti poskytovateľom je objednávateľ povinný uhradiť poskytovateľovi len náklady za tie dni, počas ktorých bola účastníkovi kúpeľnej starostlivosti kúpeľná starostlivosť poskytovateľom riadne poskytnutá.
1.3.4.9 Objednávateľ neuhradí poskytovateľovi cenu za tie dni, počas ktorých poskytovateľ účastníkovi kúpeľnej starostlivosti kúpeľnú starostlivosť v súlade s touto rámcovou dohodou neposkytol.
1.3.4.10 Cestovné náklady na kúpeľnú starostlivosť a späť si hradí účastník kúpeľnej starostlivosti.
1.3.4.11 Miestna daň za ubytovanie a prípadný kúpeľný poplatok ako aj parkovné nie sú zahrnuté v cene za kúpeľnú starostlivosť a hradí si ich účastník kúpeľnej starostlivosti.
1.3.5 OSTATNÉ DOJEDNANIA
1.3.5.1 Poskytovateľ je povinný do ponuky predložiť riadne vyplnený Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky v zmysle prílohy č. 1 tohto formulára.
1.3.5.2 Poskytovateľ je povinný najneskôr do dvoch (2) dní odo dňa uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi aktualizovaný Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky, ktorý bude obsahovať ceny po uskutočnenej aukcii. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.5.3 Poskytovateľ sa zaväzuje najneskôr do troch (3) pracovných dní odo dňa uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi na kontaktný e-mail platné povolenie  Štátnej kúpeľnej komisie Ministerstva zdravotníctva SR prevádzkovať prírodné liečebné kúpele s využívaním prírodnej liečivej vody podľa zákona č. 538/2005 Z. z. o prírodných liečivých vodách a prírodných liečivých kúpeľoch, kúpeľných miestach a prírodných minerálnych vodách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov s uvedeným indikačným zameraním kúpeľnej liečebne
na konkrétne indikácie chorôb z indikačného zoznamu pre kúpeľnú starostlivosť, ktorý tvorí prílohu č. 6 zákona č. 577/2004 Z. z. o rozsahu zdravotnej starostlivosti uhrádzanej na základe verejného zdravotného poistenia a o úhradách za služby súvisiace s poskytovaním zdravotnej starostlivosti. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.5.4 Objednávateľ bezodkladne po uzavretí rámcovej dohody, najneskôr však do troch (3) pracovných dní odo dňa jej uzavretia, posúdi Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky a povolenie podľa bodu 1.3.5.3 a  oznámi poskytovateľovi, či Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky a povolenie podľa bodu 1.3.5.3 akceptuje alebo či od zmluvy odstupuje. Ak objednávateľ v lehote podľa predchádzajúcej vety neoznámi poskytovateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky a povolenie podľa bodu 1.3.5.3 akceptuje,
považuje sa Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky a povolenie podľa bodu 1.3.5.3 márnym uplynutím tejto lehoty za neakceptované objednávateľom a márne uplynutie tejto lehoty má účinky odstúpenia od rámcovej dohody objednávateľom.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

8

6,00 osoba

7 887,60

7 887,60

Poskytovateľ je povinný do ponuky predložiť riadne vyplnený Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky v zmysle prílohy č. 1 tohto formulára. Poskytovateľ je povinný v lehote najneskôr do dvoch (2) dní odo dňa uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi aktualizovaný Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky, ktorý bude obsahovať ceny po uskutočnenej aukcii. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.04.2024 12:53

29.04.2024 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.04.2024 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 233
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.04.2024 12:21 - Vstupná ponuka 7 875,00 € Cena s DPH
26.04.2024 10:09 - Najvýhodnejšia ponuka 7 812,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS