• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2024 09:50
  •    Predkladanie ponúk
    02.05.2024 09:40
  •    Ukončenie zákazky
    02.05.2024 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.05.2024 10:30

Detail zákazky Z20242951

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.04.2024 09:50
  •    Predkladanie ponúk
    02.05.2024 09:40
  •    Ukončenie zákazky
    02.05.2024 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.05.2024 10:30

Základné údaje

Z20242951

OF-287624

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9234597

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

41366611

Jana Vladárová Stavželing SŽI

Rad L. N.Tolstého 715/9, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stavebno-udržiavací dohľad koľají a výhybiek na železničnej vlečke

Stavebno-udržiavací dohľad, železničná vlečka

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50220000-3 - Opravy, údržba a súvisiace služby týkajúce sa železníc a iných zariadení

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stavebno-udržiavací dohľad koľají a výhybiek na železničnej vlečke 81. krídla Sliač.
Funkcia
Vykonávanie stavebno-udržiavacieho dohľadu na vojenskej železničnej vlečke 81. krídla Sliač vykonať v požadovanom rozsahu prác a v zmysle: a) Vyhlášky MDPT SR č. 350/2010 Z.z. o stavebnom a technickom poriadku dráh, b) ostatných vykonávacích vyhlášok súvisiacich s predmetom zákazky, c) ostatných platných technických noriem súvisiacich s predmetom zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Meranie výhybiek ks 17 ks výhybiek, 4 x ročne
Meranie koľají m dĺžka vlečky 6800 m, 2x ročne
Prehliadka vlečky pešou pochôdzkou m dĺžka vlečky 6800 m,  24 x ročne
Pochôdzka vlečky traťovým majstrom m dĺžka vlečky 6800 m, 4 x ročne
Západková skúška výhybky vykonaná 2 pracovníkmi ks 17 ks výhybiek, 2x ročne
Prehliadka železničného mosta - ročná, vrátane vyhotovenia dokumentácie o výsledku prehliadky ks 1 krát
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra vyhotoviť v 3 rovnopisoch z toho 2 pre potreby objednávateľa. Požadované práce a faktúru vyhotoviť a doručiť objednávateľovi najneskôr do 30. novembra 2023. Dokument výkaz výmer  prác vyhotoviť a doručiť najneskôr do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
Zmluvná cena je konečná, sú v nej  započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním služby.
Súčasťou faktúry musí byť protokol o vykonanej kontrole, meraní a prehliadke v 2 rovnopisoch.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požadované práce vykonať kvalifikovaním personálom spĺňajúcim všetky zákonné náležitosti v zmysle: Vyhlášky MDPT SR č. 350/2010 Z.z. o stavebnom a technickom poriadku dráh.
Poskytovateľ je povinný vykonávať dohľad nad vlečkami na svoje náklady a vlastné nebezpečenstvo.
Pred vykonaním pravidelného dohľadu oznámi pracovník poskytovateľa (telefonicky alebo emailom) najneskôr 2 pracovné dni vopred začiatok plnenia poverenému pracovníkovi železničnej vlečky, ktorý zabezpečí jeho pohyb po koľajisku vlečky.
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo zmluvy a služba nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo zmluve, sa toto porušenie považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ČSA 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

09.05.2024 09:49 — 31.12.2024 09:49

1,00 súbor podľa OF

3 912,00

3 260,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.04.2024 09:50

02.05.2024 09:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.05.2024 09:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 565
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.04.2024 14:46 - Vstupná ponuka 3 600,00 € Cena s DPH
22.04.2024 14:46 - Najvýhodnejšia ponuka 3 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS