• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.04.2024 13:38
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2024 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2024 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2024 10:05

Detail zákazky Z20242928

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.04.2024 13:38
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2024 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2024 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2024 10:05

Základné údaje

Z20242928

OF-287324

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9200982

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47597739

ND-WAY s.r.o.

Poľná 746/6, Dudince, 96271, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

ND do ručných pneumatických a motorových prístrojov

náhradné diely, plnička klimatizácie

  • 34913000-0 - Rôzne náhradné diely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 42912000-2 - Stroje a prístroje na filtráciu alebo čistenie kvapalín
  • 42512000-8 - Klimatizačné zariadenia
  • 42512500-3 - Časti klimatizačných mechanizmov
  • 42900000-5 - Rôzne strojové zariadenia na všeobecné a osobitné účely
  • 50500000-0 - Opravy a údržba čerpadiel, ventilov, kohútov a kovových nádob a strojov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náhradné diely k plničke klimatizácie Brain Bee
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Filter / Sušič pre Brain Bee 9000/8500/8520, Valeo Clim Fill Maxi ks 3
Nádobka pre plničky Brain Bee 8500 vrátane viečka zo zeolitom na nový olej, UV ks 3
Nádobka pre plničky Brain Bee 8500 vrátane viečka zo zeolitom na starý olej ks 3
Hadica červená 5M pre plničky Brain Bee (plnička 1/4 SAE, rýchlospojka M14x1,5) ks 3
Hadica modrá 5M pre plničky Brain Bee (plnička 1/4 SAE, rýchlospojka M14x1,5) ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane balného, poštovného, dopravy a dovozu na miesto určenia.
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobnú cenovú ponuku. Ceny uviesť za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Náhradné diely musia byť nové, originálne, zabaleného v originálnom obale od výrobcu.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia, na ktorú bude faktúra doručená. Faktúra musí obsahovať "číslo zmluvy EKS" a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade, že to tak nebude, Objednávateľ vráti Dodávateľovi faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru (dodací list) s tovarom na adresu miesta plnenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry Objednávateľovi.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00 hod.
Záručná doba na tovar je určená výrobcom tovaru, minimálne však v trvaní 24 mesiacov od riadneho dodania tovaru. Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle Objednávateľa na vlastné náklady a doručiť opravený, resp. vymenený do sídla Objednávateľa na vlastné náklady.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

26.04.2024 13:31 — 03.05.2024 13:32

1,00 zákazka

1 000,63

833,85

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.04.2024 13:38

23.04.2024 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.04.2024 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 647
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.04.2024 14:30 - Vstupná ponuka 1 000,00 € Cena s DPH
22.04.2024 14:30 - Najvýhodnejšia ponuka 1 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS