• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.04.2024 10:18
  •    Predkladanie ponúk
    30.04.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.04.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2024 08:50

Detail zákazky Z20242904

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.04.2024 10:18
  •    Predkladanie ponúk
    30.04.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.04.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2024 08:50

Základné údaje

Z20242904

OF-287558

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9228636

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

54004829

Vanessa Lašutová

Zupkova 6, Košice, 04022, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok - skrine na zbrane

skrine na zbrane, nábytok

  • 35300000-7 - Zbrane, munícia a súvisiace časti

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skrine na zbrane
Funkcia
2-dverová plechová skriňa pre uloženie 20 ks zbraní (samopalov Sa vz. 58) v dvoch radoch nad sebou, 20 ks bodákov a 20 ks sumiek.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa na zbrane Sa vz. 58 ks 8
Kapacita uloženia - -
- samopal vz. 58 (v dvoch radoch nad sebou po 10 ks) ks 20
- sumky ks 20
- bodák vz. 58 ks 20
Výška skrine mm 1900 2000
Šírka skrine mm 1000
Hĺbka skrine mm 450 500
Hrúbka plechu (bočných stien, dna, vrchnej a zadnej dosky a dvier skrine) mm 1,5
Kožený pás pre opretie zbrane (viď fotodokumentácia): - -
- šírka mm 25
- hrúbka mm 1,5 2
Počet visiacich zámkov ks 2
Počet dverí ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plechová skriňa dvojdverová pre uskladnenie zbraní podľa zásad predpisu Vševojsk 5-6 áno
Pevný korpus - nerozoberateľný jeden celok tvorený bočnými stenami spodnej, vrchnej a zadnej steny a dvomi dverami (spoje zvárané, resp. nitované) áno
Skriňa musí byť uzamykateľná dvomi visiacimi zámkami (jeden zámok v hornej časti a druhý v spodnej časti skrine) áno
Každé dvere musia byť zavesené na troch pántoch privarených ku bočným stenám skrine, zaistených proti vysadeniu áno
Ľavé dvere musia byť z vnútra zaistené proti otvoreniu dolu aj hore posuvným zámkom (viď. nákres v prílohe) áno
V strednej časti musí byť skriňa vybavená pečatným lôžkom pevne pripevneným na dverách a úchytkami na otváranie skrine áno
Interiér skrine vybavený poličkami (podľa grafického návrhu a fotodokumentácie) pre uloženie samopalov, sumiek a bodákov áno
Farba skrine Tmavosivá - kvalitná prášková farba RAL 7012
Materiál skrine Plech
Kožený pás prinitovaný ku konštrukcii (viď fotodokumentácia) áno
Požadované kvalitatívne parametre V zmysle platných STN, 1. akosť.
Požadovaná záruka je minimálne 24 mesiacov áno
Náčrt, podrobná špecifikácia sa nachádzajú v prílohe formulára áno
Opierka na hlavne zbraní posúvateľná/výškovo nastaviteľná. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov Upresnenie
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ zaistí tovar pri preprave tak, aby bola zabezpečená jeho dostatočná ochrana pred poškodením a znehodnotením. -
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním a vyložením predmetu zmluvy (tovaru). -
Realizácia dodávky predmetu zákazky bude vykonaná na základe vystavenej objednávky zo strany objednávateľa. -
Dodávateľ do 30 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží v mieste dodania jednu referenčnú vzorku predmetu zmluvy z dôvodu reálneho posúdenia a splnenia požiadaviek obstarávateľa na predmet zákazky. -
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy elektronicky predloží objednávateľovi podrobný technický popis predmetu zmluvy s uvedením podrobnej cenovej špecifikácie (jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena s DPH x množstvo, celková zmluvná cena bez DPH -
a celková zmluvná cena s DPH), fotografie alebo prospekty dodávaného tovaru. -
Dodávateľ podrobný technický popis predmetu zmluvy preukáže opisom tovaru, v ktorom uvedie technické, kvalitatívne, funkčné a materiálové parametre a ďalšie informácie v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky. -
Objednávateľ vyžaduje, aby bola zaslaná podrobná cenová špecifikácia potvrdená pečiatkou a podpisom dodávateľa -
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp.odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa. -
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, neopravovaný, nevystavovaný tovar 1. akostnej triedy (rok výroby 2023,prípadne 2022) v zmysle platných STN. -
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia -
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacích listov poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodacie listy musia obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb -
za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom oboch zmluvných strán. -
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade zjavných chýb alebo dodávky iného tovaru, resp. nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať. -
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru. -
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musia byť dodacie listy potvrdené oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou -
(nie s elektronickým podpisom). Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu podľa vystavenej objednávky. -
Všetky predkladané dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku. -
Záručná doba je v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacích listov preberajúcim v mieste plnenia. -
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. -
a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.. -
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH -
podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. -
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. -
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

03.05.2024 00:00 — 28.06.2024 23:59

1,00 zákazka

5 600,00

4 666,66

Je potrebné uviesť údaje o rozsahu technických požiadaviek podľa požiadaviek uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.04.2024 10:18

30.04.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.04.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 206
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.04.2024 06:08 - Vstupná ponuka 5 600,00 € Cena s DPH
30.04.2024 06:08 - Najvýhodnejšia ponuka 5 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS