• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.04.2024 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2024 08:27
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2024 09:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2024 09:20

Detail zákazky Z20242889

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.04.2024 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2024 08:27
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2024 09:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2024 09:20

Základné údaje

Z20242889

OF-287582

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9200937

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36428434

KL AUTO, s.r.o.

Rajecká cesta 538/15, Konská, 01313, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prepravné a nájom dopravných prostriedkov

Prepravné a nájom dopravných prostriedkov, prenájom osobných motorových vozidiel

  • 60171000-7 - Požičiavanie osobných vozidiel na osobnú dopravu s vodičom
  • 60170000-0 - Požičiavanie vozidiel na osobnú dopravu s vodičom
  • 60182000-7 - Prenájom priemyselných vozidiel s vodičom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prepravné a nájom dopravných prostriedkov
Funkcia
Prenájom motorových vozidiel a poskytovanie materiálu a služieb s tým spojených
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pokiaľ sa prenajímateľ s nájomcom nedohodne inak, vozidlo bude odovzdané a prevzaté v mieste sídla: 51. výcviková základňa, Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina. musí byť zabezpečené
Miesto poskytovania služby predmetu zákazky počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody bude upresňovaný v príslušných objednávkach (v rámci EU a krajín Bosna a Hercegovina, Srbsko, Albánsko, Čierna Hora) musí byť zabezpečené
Prenajímateľ prenajme nájomcovi predmet nájmu na základe telefonickej/emailovej objednávky najneskôr 1 deň vopred musí byť zabezpečené
Prenajímateľ poskytne nájomcovi debetnú kartu k bankovému účtu s rozpočtom na uhrádzanie nákladov spojených s používaním prenajatého motorového vozidla (PHM, mýto, diaľničné poplatky). musí byť zabezpečené
Platné havarijné poistenie na každé vozidlo so spoluúčasťou do maximálnej výšky 10 % zo vzniknutej škody. musí byť zabezpečené
Triedy vozidiel: Stredná trieda                             Vyššia stredná trieda                             Viacmiestne musí byť zabezpečené
Slovenská diaľničná známka musí byť zabezpečené
Krátkodobé nájmy sa vyúčtujú vždy ku koncu kalendárneho mesiaca na základe preberacích protokolov a vystaví sa faktúra. Na faktúre bude suma uvádzaná s DPH , bez DPH. musí byť zabezpečené
Miesto a stredisko poskytovateľa služby v maximálnej vzdialenosti 30 km od obce Žilina, a to z dôvodu flexibilného a časového plnenia potrieb objednávateľa. musí byť zabezpečené
Do kalkulácie ceny nájmu budú v zmysle tejto rámcovej dohody zahrnuté: - náklady, ktoré prenajímateľ vynaložil v spojitosti s dodaním a prevzatím vozidla - náklady na doplnky a výbavu vozidla (vrátane povinnej výbavy) podľa požiadaviek nájomcu - poistenie vozidla ( predovšetkým povinné zmluvné a havarijné poistenie) - náklady za uhradenie diaľničných poplatkov a mýta v SR a zahraničí podľa objednávky - náklady na tankovanie PHM podľa aktuálnych potrieb (debetná karta) musí byť zabezpečené
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Interval opakovaných plnení každý mesiac pri rámcovej dohode
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Miesto poskytnutia služby: Žilina
Dodávateľ predloží na uhradenie faktúru, ktorá bude obsahovať rozpis položiek a ich jednotkové ceny v EUR bez DPH, sadzbu DPH, vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a cenu za položku v EUR s DPH.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluvných podmienkach sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Vo faktúre uviesť "ID" zmluvy z EKS. Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry.
Právo užívať Predmet nájmu zaniká Nájomcovi skončením nájomného vzťahu. Nájomca je povinný vrátiť Predmet nájmu spolu s Dokladmi späť Prenajímateľovi v posledný deň trvania nájmu. V prípade, ak Nájomca vráti Predmet nájmu po tejto lehote, je povinný platiť Prenajímateľovi nájomné až do okamihu skutočného vrátenia Predmetu nájmu.
Pre vylúčenie pochybností zmluvné strany výslovne vyhlasujú, že zrealizovanie objednávky je právom, nie však povinnosťou nájomcu. Prenajímateľ zabezpečuje nájomcovi aj nasledovné služby : - výmena vozidla v prípade autonehody (v Žiline, mimo Žiliny za poplatok 0,90€/km bez DPH), - vybavenie všetkých náležitostí spojených s autonehodou, - výmena pneumatík v prípade potreby (letné – zimné), - pravidelné servisné prehliadky (v rámci dlhodobého prenájmu).
Objednávka sa považuje za doručenú momentom jej odoslania prenajímateľovi, pokiaľ nájomca neobdržal hlásenie o neúspešnom doručení e-mailu.
Doručením objednávky prenajímateľovi vzniká prenajímateľovi záväzok prenechať nájomcovi dopravný prostriedok na dočasné užívanie za podmienok uvedených v objednávke a tejto zmluve.
Objednávka nájomcu musí obsahovať : 1/dátum a čas pristavenia dopravného prostriedku, 2/typ dopravného prostriedku, 3/dobu užívania dopravného prostriedku od... do..., 4/miesto pristavenia dopravného prostriedku, 5/dátum vystavenia objednávky.
Vozidlo sa nájomcovi dovezie s plnou nádržou a s plnou nádržou ho aj nájomca odovzdá prenajímateľovi.
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s verejným obstarávaním, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Nájomca podpisom tejto rámcovej dohody dáva prenajímateľovi výslovný súhlas na poskytnutie predmetných služieb.
Prenajímateľ odovzdá predmet nájmu v stave spôsobilom na dohodnutý spôsob užívania a nájomca je povinný predmet nájmu udržiavať a odovzdať ho po uplynutí doby nájmu prenajímateľovi v stave zodpovedajúcom jeho dohodnutému spôsobu užívania s prihliadnutím na obvyklé opotrebenie.
Prenajímateľ sa zaväzuje prenajímať vozidlá v 100% technickom stave, čisté a pripravené na prenájom a nájomca aj takéto vozidlo vráti s prihliadnutím na obvyklé opotrebenie. Vozidlá obsahujú povinnú zákonnú výbavu vozidla. V prípade prenájmu nad 30 dní je čistenie interiéru i exteriéru GRÁTIS.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Zmluvné strany sa dohodli, že ak si nájomca na základe osobitnej objednávky objedná dočasné užívanie dopravného prostriedku na dobu kratšiu ako 30 kalendárnych dní po sebe nasledujúcich, bude sa jednať o ,,krátkodobý prenájom“.
Zmluvné strany sa dohodli, že ak si nájomca na základe osobitnej objednávky objedná dočasné užívanie dopravného prostriedku na dobu dlhšiu ako 30 kalendárnych dní po sebe nasledujúcich, bude sa jednať o ,,dlhodobý prenájom“.
Právo užívať Predmet nájmu zaniká Nájomcovi skončením nájomného vzťahu. Nájomca je povinný vrátiť Predmet nájmu spolu s Dokladmi späť Prenajímateľovi v posledný deň trvania nájmu. V prípade, ak Nájomca vráti Predmet nájmu po tejto lehote, je povinný platiť Prenajímateľovi nájomné až do okamihu skutočného vrátenia Predmetu nájmu.
Nájomný pomer zaniká uplynutím doby, na ktorú bol dohodnutý.
V prípade, že nájomca na základe zistených zjavných vád odmietne prevziať vozidlo alebo v prípade technickej poruchy prenajímateľ vyzve dodávateľa vozidla o poskytnutie náhradného vozidla.
Zmluvné strany sa dohodli, že Nájomca bude hradiť nájomné prostredníctvom zaslanej faktúry za prenájom vozidla, ktorú vystaví prenajímateľ po uplynutí doby prenájmu motorového vozidla. Právo vystaviť faktúru na cenu za služby vzniká prenajímateľovi po uplynutí doby prenájmu motorového vozidla. Faktúra bude zaslaná na adresu: 51. výcviková základňa, Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina. Kontaktná osoba: npor. Mgr. Martin MIŠKANIN. Splatnosť faktúry je min. 30 dní od vystavenia faktúry.
Faktúra bude vystavená v 2 origináloch.
V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti daňového dokladu, resp. budú v nej uvedené nesprávne, alebo neúplné údaje, je objednávateľ oprávnený túto faktúru vrátiť zhotoviteľovi na doplnenie /opravu. V takom prípade začne plynúť nová lehota splatnosti odo dňa doručenia opravenej/resp. doplnenej faktúry.
Výška čerpania nákladov na tankovanie PHM, ostatných nákladov a poplatky za vedenie platobnej karty z celkového počtu obdržaných platobných kariet bude následne vystavená do faktúry a výpis zo spomínaných platobných kariet priložený ku vystavenej faktúre.
Pri preberaní platobnej debetnej karty bude podpísaný preberací protokol.
Súčasťou faktúry bude Zmluva o nájme dopravného prostriedku, objednávka nájomcu, bloky, výpis z bankového účtu debetnej karty.
Nájomca je povinný pri strate debetnej karty okamžite informovať prenajímateľa
Pri preberaní vozidla sa neplatí depozit.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

8

1,00 celý predmet zákazky

25 000,00

20 833,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.04.2024 08:33

23.04.2024 08:27

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.04.2024 08:42

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 359
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.04.2024 13:39 - Vstupná ponuka 25 000,00 € Cena s DPH
22.04.2024 13:39 - Najvýhodnejšia ponuka 25 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS