• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.04.2024 11:06
  •    Predkladanie ponúk
    22.04.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.04.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.04.2024 08:50

Detail zákazky Z20242877

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.04.2024 11:06
  •    Predkladanie ponúk
    22.04.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.04.2024 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.04.2024 08:50

Základné údaje

Z20242877

OF-285619

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9195631

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35787414

TREND SLOVAKIA, s.r.o.

Rumančeková 28, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostika porúch a nacenenie opráv porúch čierno-bielych a farebných fotokopírovacích strojov TOSHIBA, Triumph-Adler, KYOCERA a SHARP

kopírka, TOSHIBA, Triumph-Adler, KYOCERA, SHARP

  • 50313100-3 - Opravy fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostika porúch čiernobielych a farebných fotokopírovacích strojov TOSHIBA, Triumph-Adler, KYOCERA, SHARP
Funkcia
Diagnostika porúch čiernobielych a farebných fotokopírovacích strojov TOSHIBA, Triumph-Adler, KYOCERA, RICOH, SHARP a nacenenie ich opráv s uvedením náhradných dielov a materiálu potrebných na odstránenie porúch
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
TOSHIBA e-studio 2820 farebná ks 1
TOSHIBA e-studio 2507 čb ks 1
TOSHIBA e-studio 307 čb ks 1
TOSHIBA e-studio 3555c farebná ks 1
Triumph-Adler TA 3505 farebná ks 1
Triumph-Adler TA 4006 farebná ks 3
KYOCERA TaskAlfa 3253 farebná ks 2
KYOCERA TaskAlfa 4053ci farebná ks 2
SHARP MX-306OV farebná ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia služby
Požaduje sa diagnostika - špecifikovanie poruchy každého stroja osobitne, s rozpisom úkonov, originálnych náhradných dielov a materiálu potrebných na odstránenie poruchy
Požaduje sa nacenenie opravy poruchy každého stroja osobitne, cena originálnych náhradných dielov a materiálu musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase diagnostiky
Protokol o diagnostike poruchy a nacenení opravy pre každý stroj sa požaduje vyhotoviť a dodať objednávateľovi nasledujúci deň po realizácie diagnostiky
Objednávateľ požaduje od dodávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu, alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že uchádzač je oprávnený / autorizovaný vykonávať údržbu, vykonávať záručný a mimozáručný servis fotokopírovacích strojov značky Toshiba. Triumph-Adler, KYOCERA, SHARP.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predloženie potvrdenia v podobe aspoň troch fakturačných dokladov, ktoré preukazujú, že v poslednom roku vykonal dodávateľ sám ( nie subdodávateľsky) činnosť týkajúcu sa diagnostiky a opráv farebných a čiernobielych fotokopírovacích strojov. Tieto doklady musia byť anonymizované
Plnenie služby  v Bratislave III
Doba splatnosti faktúry min. 30 dní odo dňa prevzatia faktúry
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky, uvedených v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie gen. Viesta 2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

26.04.2024 08:00 — 30.04.2024 12:00

1,00 súbor položiek

793,38

793,38

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.04.2024 11:06

22.04.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.04.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 395
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.04.2024 21:48 - Vstupná ponuka 770,00 € Cena bez DPH
19.04.2024 11:26 - Najvýhodnejšia ponuka 760,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS