• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.04.2024 14:36
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2024 14:31
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2024 17:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2024 18:10

Detail zákazky Z20242861

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.04.2024 14:36
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2024 14:31
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2024 17:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2024 18:10

Základné údaje

Z20242861

OF-287483

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9200925

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

51055724

GIEGO s.r.o.

Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodanie stavebného materiálu a betónových komponentov pre potreby Národnej diaľničnej spoločnosti a.s.

stavebný materiál, obrubník, dlažba, betón, cement, vápno, malta, omietka, lepidlo, sadra

  • 44111200-3 - Cement
  • 44111800-9 - Malta (stavebná)
  • 44111000-1 - Stavebné materiály
  • 44921200-4 - Vápno
  • 44912400-0 - Obrubníky
  • 44921100-3 - Sadrovec
  • 24000000-4 - Chemické výrobky
  • 24911200-5 - Spojivá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stavebný materiál
Funkcia
Potreba nákupu stavebného materiálu na zabezpečenie prevádzkových potrieb vrátane dopravy do miesta určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obrubník cestný so skosením 100x26x15 sivá ks 100
Obrubník cestný bez skosenia 100x26x15 sivá ks 75
Obrubník parkový 100x20x5 sivá ks 100
Dlažba betónová 30x30x5 sivá ks 100
Dlažba betónová 50x50x5 sivá ks 100
Betón, cement univerzálny 25kg ks 550
Betón, cement vodopriepustný drenážny 25kg ks 500
Betón, cement rýchly suchý 25kg ks 500
Betón B30 25kg ks 750
Betón, cement 32,5R 25kg ks 100
Betón, cement 42,5R 25kg ks 75
Vápno vzdušné 25kg ks 50
Malta murovacia 25kg ks 200
Omietka fasádna akrylátová 2mm 25kg ks 100
Omietka jadrová 25kg ks 150
Omietka strojová a ručná 30kg ks 50
Omietka silikónová 25kg ks 100
Omietka sanačná jednovrstvová 25kg ks 50
Omietka štuková vnútorná 25kg ks 150
Omietka štuková vonkajšia 25kg ks 150
Omietka mozaiková 25kg ks 50
Univerzálne stavebné lepidlo 25kg ks 200
Lepidlo na stierkovanie 25kg ks 100
Lepidlo flexibilné 25kg ks 50
Sadra biela 1kg ks 50
Sadra biela 3kg ks 50
Sadra štukatérska šedá 1kg ks 50
Sadra štukatérska šedá 3kg ks 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dodanie nového, doposiaľ nepoužitého tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike (ďalej len „SR“), resp. v Európskej únii (ďalej len „EÚ“) a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom SR a EU.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvá uvedené v technických požiadavkách sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania  Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej  ceny dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby neprekročil sumu prijatú v ponuke úspešného uchádzača počas trvania tejto dohody.
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodanie do 3 (troch) pracovných dní od akceptovania Objednávky.
Miesto dodania (celá SR), požadované množstvo tovarov – uvedené v každej samostatnej Objednávke.
Dodávateľ oznámi dodanie tovaru minimálne 24 hodín vopred, kontaktnej osobe Objednávateľa uvedenej v konkrétnej Objednávke.
Dodanie je možné v pracovné dni: Pondelok – Piatok od 7:00 – 14:00 hod..
Dodací list vystavený Dodávateľom ku každej Objednávke v 3 (troch) vyhotoveniach, bude pri doručení tovaru Objednávateľovi podpísaný zodpovednými osobami za Objednávateľa a Dodávateľa.
Dodávateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody vlastný Návrh plnenia s podrobným aktualizovaným rozpočtom.
Vlastný návrh plnenia musí zodpovedať minimálnym požiadavkám technickej špecifikácie opisného formuláru.
Dodávateľ zodpovedá za to, že ním predložený Návrh plnenia je totožný ním ponúkanou celkovou cenou z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“).
Cena musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane nakládky, vykládky a dopravy na miesto dodania.
Cena za dodanie tovaru je konečná. Dodávateľ bude fakturovať len skutočne dodaný tovar.
K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“). Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby sa riadi zákonom SR č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Jednotková cena predložená v návrhu plnenia je pevná a nemenná počas celej doby trvania Rámcovej dohody.
Celková cena v zmysle tejto Rámcovej dohody bude tvorená ako súčet súčinov prijatej jednotkovej ceny a množstva skutočne dodaného tovaru.
Dodávateľ vystaví faktúru za dodanie tovaru a doručí ju vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa bezodkladne po jej vyhotovení.
Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Prílohu faktúry tvorí originál dodacieho listu potvrdený Objednávateľom pri prevzatí tovaru.
Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy.
Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy.
Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných STN, EN STN a právnych predpisov SR.
Objednávateľ reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení. Oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní Objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas, najneskôr však do 3 (troch) pracovných dní od doručenia písomného oznámenia. Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný prevziať reklamované tovary v mieste dodania na vlastné náklady.
V prípade, ak dodaný tovar nebude spĺňať požadované technické a kvalitatívne požiadavky, bude Dodávateľ povinný na základe písomnej výzvy Objednávateľa zabezpečiť náhradné plnenie. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 3 (troch) pracovných dní, odo dňa písomnej výzvy Objednávateľa.
V prípade nedodržania funkčných/technických parametrov tovaru uvedených v technickej špecifikácii/opisnom formulári/v Rámcovej dohode a podľa požiadaviek Objednávateľa alebo v prípade akéhokoľvek porušenia Rámcovej dohody, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody a Objednávateľ má právo odstúpiť od Rámcovej dohody v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať dodací list, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov.
Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v Rámcovej dohode sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

4 550,00 ks

29 221,77

29 221,77

V zmysle opisného formuláru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.04.2024 14:36

23.04.2024 14:31

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.04.2024 14:46

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 453
 182
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.04.2024 10:51 - Vstupná ponuka 29 221,77 € Cena bez DPH
23.04.2024 13:24 - Najvýhodnejšia ponuka 29 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS