35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
51055724
GIEGO s.r.o.
Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK
Nákup a dodanie stavebného materiálu a betónových komponentov pre potreby Národnej diaľničnej spoločnosti a.s.
stavebný materiál, obrubník, dlažba, betón, cement, vápno, malta, omietka, lepidlo, sadra
Tovar, Služba
1. Stavebný materiál
|
|
---|---|
Funkcia |
Potreba nákupu stavebného materiálu na zabezpečenie prevádzkových potrieb vrátane dopravy do miesta určenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obrubník cestný so skosením 100x26x15 sivá | ks | 100 | ||
Obrubník cestný bez skosenia 100x26x15 sivá | ks | 75 | ||
Obrubník parkový 100x20x5 sivá | ks | 100 | ||
Dlažba betónová 30x30x5 sivá | ks | 100 | ||
Dlažba betónová 50x50x5 sivá | ks | 100 | ||
Betón, cement univerzálny 25kg | ks | 550 | ||
Betón, cement vodopriepustný drenážny 25kg | ks | 500 | ||
Betón, cement rýchly suchý 25kg | ks | 500 | ||
Betón B30 25kg | ks | 750 | ||
Betón, cement 32,5R 25kg | ks | 100 | ||
Betón, cement 42,5R 25kg | ks | 75 | ||
Vápno vzdušné 25kg | ks | 50 | ||
Malta murovacia 25kg | ks | 200 | ||
Omietka fasádna akrylátová 2mm 25kg | ks | 100 | ||
Omietka jadrová 25kg | ks | 150 | ||
Omietka strojová a ručná 30kg | ks | 50 | ||
Omietka silikónová 25kg | ks | 100 | ||
Omietka sanačná jednovrstvová 25kg | ks | 50 | ||
Omietka štuková vnútorná 25kg | ks | 150 | ||
Omietka štuková vonkajšia 25kg | ks | 150 | ||
Omietka mozaiková 25kg | ks | 50 | ||
Univerzálne stavebné lepidlo 25kg | ks | 200 | ||
Lepidlo na stierkovanie 25kg | ks | 100 | ||
Lepidlo flexibilné 25kg | ks | 50 | ||
Sadra biela 1kg | ks | 50 | ||
Sadra biela 3kg | ks | 50 | ||
Sadra štukatérska šedá 1kg | ks | 50 | ||
Sadra štukatérska šedá 3kg | ks | 50 |
Názov |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, doposiaľ nepoužitého tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike (ďalej len „SR“), resp. v Európskej únii (ďalej len „EÚ“) a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom SR a EU. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvá uvedené v technických požiadavkách sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej ceny dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby neprekročil sumu prijatú v ponuke úspešného uchádzača počas trvania tejto dohody. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodanie do 3 (troch) pracovných dní od akceptovania Objednávky. |
Miesto dodania (celá SR), požadované množstvo tovarov – uvedené v každej samostatnej Objednávke. |
Dodávateľ oznámi dodanie tovaru minimálne 24 hodín vopred, kontaktnej osobe Objednávateľa uvedenej v konkrétnej Objednávke. |
Dodanie je možné v pracovné dni: Pondelok – Piatok od 7:00 – 14:00 hod.. |
Dodací list vystavený Dodávateľom ku každej Objednávke v 3 (troch) vyhotoveniach, bude pri doručení tovaru Objednávateľovi podpísaný zodpovednými osobami za Objednávateľa a Dodávateľa. |
Dodávateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody vlastný Návrh plnenia s podrobným aktualizovaným rozpočtom. |
Vlastný návrh plnenia musí zodpovedať minimálnym požiadavkám technickej špecifikácie opisného formuláru. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že ním predložený Návrh plnenia je totožný ním ponúkanou celkovou cenou z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“). |
Cena musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane nakládky, vykládky a dopravy na miesto dodania. |
Cena za dodanie tovaru je konečná. Dodávateľ bude fakturovať len skutočne dodaný tovar. |
K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“). Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby sa riadi zákonom SR č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Jednotková cena predložená v návrhu plnenia je pevná a nemenná počas celej doby trvania Rámcovej dohody. |
Celková cena v zmysle tejto Rámcovej dohody bude tvorená ako súčet súčinov prijatej jednotkovej ceny a množstva skutočne dodaného tovaru. |
Dodávateľ vystaví faktúru za dodanie tovaru a doručí ju vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa bezodkladne po jej vyhotovení. |
Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Prílohu faktúry tvorí originál dodacieho listu potvrdený Objednávateľom pri prevzatí tovaru. |
Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy. |
Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných STN, EN STN a právnych predpisov SR. |
Objednávateľ reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení. Oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní Objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas, najneskôr však do 3 (troch) pracovných dní od doručenia písomného oznámenia. Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný prevziať reklamované tovary v mieste dodania na vlastné náklady. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude spĺňať požadované technické a kvalitatívne požiadavky, bude Dodávateľ povinný na základe písomnej výzvy Objednávateľa zabezpečiť náhradné plnenie. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 3 (troch) pracovných dní, odo dňa písomnej výzvy Objednávateľa. |
V prípade nedodržania funkčných/technických parametrov tovaru uvedených v technickej špecifikácii/opisnom formulári/v Rámcovej dohode a podľa požiadaviek Objednávateľa alebo v prípade akéhokoľvek porušenia Rámcovej dohody, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody a Objednávateľ má právo odstúpiť od Rámcovej dohody v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať dodací list, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov. |
Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v Rámcovej dohode sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP. |
Slovenská republika
12
4 550,00 ks
29 221,77
29 221,77
V zmysle opisného formuláru.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.04.2024 14:36
23.04.2024 14:31
23.04.2024 14:46
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.04.2024 10:51 - Vstupná ponuka | 29 221,77 | € | Cena bez DPH |
23.04.2024 13:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: