Z20242837
OF-287302
zrušená
00606723
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach
Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK
Nákup PHM na palivové karty
Pohonné hmoty, palivá, benzín, palivové karty, tankovacie karty
Tovar, Služba
1. Nákup PHM na palivové karty
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je bezhotovostný nákup PHM (bezolovnatý automobilový benzín ) na palivové karty v rámci siete čerpacích staníc na území SR. |
Palivo poskytované na princípe akceptácie karty na čerpanie pohonných hmôt ( ďalej len palivové karty) ako prostriedku bezhotovostnej úhrady za odobraté pohonné hmoty. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bezolovnatý benzín | liter | 10 000 | ||
Palivová karta | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Bezolovnatý benzín musí spĺňať funkčné,prevádzkové a technické požiadavky a kvalitatívne parametre v zmysle normy. | STN EN 590 + A1: 2018 (65 6506) a STN EN 228+A1:2018-02 (65 6505) |
Výdajné miesta PHM (čerpacie stanice PHM) akceptujúce palivovú kartu | Plošné pokrytie celého územia SR. Čerpacie stanice sa musia nachádzať minimálne v každom krajskom meste a 70% okresov Slovenska. Výdajné miesta PHM (čerpacie stanice PHM) akceptujúce palivovú kartu. |
Špecifikácia tankovacích kariet | Možnosť nastavenia a zmeny parametrov tankovacej karty prostredníctvom online zákazníckeho centra |
Špecifikácia tankovacích kariet | Palivová karta s magnetickým prúžkom alebo čipom s PIN kódom |
Špecifikácia tankovacích kariet | Palivová karta s ochrannými prvkami: identifikácia vodiča, zabezpečenie palivovej karty PIN kódom s možnosťou zmeny PIN kódu, |
Špecifikácia tankovacích kariet | Tankovacia karta je platobná karta s magnetickým prúžkom prípadne čipom, na základe ktorej je kupujúci oprávnený bezhotovostne uhrádzať "len"nákup PHM |
Názov |
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Zmluva resp. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. |
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s vystavením a dodávkou palivových kariet v súlade s požiadavkami objednávateľa, vyhotovenie prehľadu odobratých PHM a zúčtovanie podľa požiadaviek objednávateľa. |
Nákup pohonných hmôt sa bude realizovať priebežne počas zmluvného obdobia priamo zo stojanu dodávateľa do vozidiel objednávateľa a barelov na PHM. |
Objednávateľ požaduje bezplatné vystavenie tankovacích kariet na tabuľku s EČV (ŠPZ vozidla) najneskôr do 7 pracovných dní po obdržaní zoznamu vozidiel s EČV (ŠPZ vozidiel). |
Objednávateľ požaduje 1x bezplatné vystavenie dodatočných tankovacích kariet (na vozidlo) po nahlásení straty, odcudzenia, poškodenia do 10 dní a zablokovanie karty do 1 hod od nahlásenia. |
Fakturácia za daný mesiac bude vykonávaná dvakrát a to k 15. dňu a k 30. resp 31.dňu |
Zmluvné strany sa dohodli na vypočítaní jednotkovej ceny na 1 l paliva podľa nasledovného vzorca: X= P – k; kde X sa udáva v €/l, P = stojanová cena PHM v čase tankovania, k = koeficient ponuky |
Koeficient ponuky "k" sa vyjadrí ako tisícina rozdielu ceny "A", ktorá je uvedená ako maximálna výška zdroja (cena, ktorú objednávateľ zaplatil za totožný objem paliva odobraný v rovnakom období minulého roka) a ponúkanej ceny paliva "B", podelený požadovaným množstvom PHM "C" (vyčíslené ako množstvo, ktoré objednávateľ odobral v rovnakom období predchádzajúceho roka - uvedená hodnota je uvedená ako predpokladaná a jej nevyčerpanie, prípadne prečerpanie sa nepovažuje za porušenie zmluvy) a teda: k = (A-B)/C |
Dodávateľ poskytne objednávateľovi spolu s fakturáciami, súpis jednotlivých tankovaní, ktoré sú predmetom aktuálnej fakturácie v elektronickej podobe, ale aj ako prílohu k faktúre. Elektronický súbor, sa musí dať editovať v programe Microsoft Excel s informáciami o čerpaní PHM (dátum tankovania, miesto tankovania, odobrané množstvo, identifikáciu karty odoberajúceho, druh odobraného paliva, cena odobraného paliva), ktorý objednávateľ použije ako podklad na import nákladov do systému GPS. |
Dodávateľ oznámi odberateľovi , kde má zriadené nonstop centrum pre riešenie technických problémov pre platbu kartou.( Číslo telefónu, prípadne e- mail) |
Objednávateľ poskytne dodávateľovi e-mail kde súpis uvedený vyššie je možné zasielať aj v iných termínoch a intervaloch, ak sa zmluvné strany dohodnú inak. Dohoda musí byť vykonaná písomnou formou. Pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak, platí zasielanie súpisu k 15. a 30. dňu v danom mesiaci . |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu alebo nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ akceptuje poplatok za zriadenie účtu, prípadne iné zriaďovateľské či režijné náklady, ktoré preukázateľne vznikli dodávateľovi služby so zriadením či poskytovaním zákazky. Poplatok bude akceptovaný v maximálnej výške 12€ s DPH za celé obdobie. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce z tejto zmluvy alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa.Právny úkon,na základe ktorého dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa na tretiu osobu, je podľa Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR |
Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
24.04.2024 00:00 — 23.04.2025 23:59
1,00 Cena celkom
16 452,00
13 710,00
Uvedené v OF
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.04.2024 09:39
19.04.2024 10:31
19.04.2024 10:46
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.04.2024 15:13 - Vstupná ponuka | 16 452,00 | € | Cena s DPH |
16.04.2024 15:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 452,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: