• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.04.2024 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    19.04.2024 10:31
  •    Zrušenie zákazky
    19.04.2024 10:33

Detail zákazky Z20242837

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.04.2024 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    19.04.2024 10:31
  •    Zrušenie zákazky
    19.04.2024 10:33

Základné údaje

Z20242837

OF-287302

zrušená

Objednávateľ

00606723

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach

Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup PHM na palivové karty

Pohonné hmoty, palivá, benzín, palivové karty, tankovacie karty

  • 09132100-4 - Bezolovnatý benzín

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup PHM na palivové karty
Funkcia
Predmetom zákazky je bezhotovostný nákup PHM (bezolovnatý automobilový benzín ) na palivové karty v rámci siete čerpacích staníc na území SR.
Palivo poskytované na princípe akceptácie karty na čerpanie pohonných hmôt ( ďalej len palivové karty) ako prostriedku bezhotovostnej úhrady za odobraté pohonné hmoty.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bezolovnatý benzín liter 10 000
Palivová karta ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Bezolovnatý benzín musí spĺňať funkčné,prevádzkové a technické požiadavky a kvalitatívne parametre v zmysle normy. STN EN 590 + A1: 2018 (65 6506) a STN EN 228+A1:2018-02 (65 6505)
Výdajné miesta PHM (čerpacie stanice PHM) akceptujúce palivovú kartu Plošné pokrytie celého územia SR. Čerpacie stanice sa musia nachádzať minimálne v každom krajskom meste a 70% okresov Slovenska. Výdajné miesta PHM (čerpacie stanice PHM) akceptujúce palivovú kartu.
Špecifikácia tankovacích kariet Možnosť nastavenia a zmeny parametrov tankovacej karty prostredníctvom online zákazníckeho centra
Špecifikácia tankovacích kariet Palivová karta s magnetickým prúžkom alebo čipom s PIN kódom
Špecifikácia tankovacích kariet Palivová karta s ochrannými prvkami: identifikácia vodiča, zabezpečenie palivovej karty PIN kódom s možnosťou zmeny PIN kódu,
Špecifikácia tankovacích kariet Tankovacia karta je platobná karta s magnetickým prúžkom prípadne čipom, na základe ktorej je kupujúci oprávnený bezhotovostne uhrádzať  "len"nákup PHM
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti  za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluva resp. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti.
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s vystavením a dodávkou palivových kariet v súlade s požiadavkami objednávateľa, vyhotovenie prehľadu odobratých PHM a zúčtovanie podľa požiadaviek objednávateľa.
Nákup pohonných hmôt sa bude realizovať priebežne počas zmluvného obdobia priamo zo stojanu dodávateľa do vozidiel objednávateľa a barelov na PHM.
Objednávateľ požaduje bezplatné vystavenie tankovacích kariet na tabuľku s EČV (ŠPZ vozidla)  najneskôr do 7 pracovných dní po obdržaní zoznamu vozidiel s EČV (ŠPZ vozidiel).
Objednávateľ požaduje 1x bezplatné vystavenie dodatočných tankovacích kariet (na vozidlo) po nahlásení straty, odcudzenia, poškodenia do 10 dní a zablokovanie karty do 1 hod od nahlásenia.
Fakturácia za daný mesiac bude vykonávaná dvakrát a to k 15. dňu a k 30. resp 31.dňu
Zmluvné strany sa dohodli na vypočítaní jednotkovej ceny na 1 l paliva podľa nasledovného vzorca: X= P – k; kde X sa udáva v €/l, P = stojanová cena PHM v čase tankovania, k = koeficient ponuky
Koeficient ponuky "k" sa vyjadrí ako tisícina rozdielu ceny "A", ktorá je uvedená ako maximálna výška zdroja (cena, ktorú objednávateľ zaplatil za totožný objem paliva odobraný v rovnakom období minulého roka) a ponúkanej ceny paliva "B", podelený požadovaným množstvom PHM "C" (vyčíslené ako množstvo, ktoré objednávateľ odobral v rovnakom období predchádzajúceho roka - uvedená hodnota je uvedená ako predpokladaná a jej nevyčerpanie, prípadne prečerpanie sa nepovažuje za porušenie zmluvy) a teda: k = (A-B)/C
Dodávateľ poskytne objednávateľovi spolu s fakturáciami, súpis jednotlivých tankovaní, ktoré sú predmetom aktuálnej fakturácie v elektronickej podobe, ale aj ako prílohu k faktúre. Elektronický súbor, sa musí dať editovať  v programe Microsoft Excel s informáciami o čerpaní PHM (dátum tankovania, miesto tankovania, odobrané množstvo, identifikáciu karty odoberajúceho, druh odobraného paliva, cena odobraného paliva), ktorý objednávateľ použije ako podklad na import nákladov do systému GPS.
Dodávateľ oznámi odberateľovi , kde má zriadené nonstop centrum pre riešenie technických problémov pre platbu kartou.( Číslo telefónu, prípadne  e- mail)
Objednávateľ poskytne dodávateľovi e-mail kde súpis uvedený vyššie je možné zasielať aj v iných termínoch a intervaloch, ak sa zmluvné strany dohodnú inak. Dohoda musí byť vykonaná písomnou formou. Pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak, platí zasielanie súpisu k 15. a 30. dňu v danom mesiaci .
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu alebo nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ akceptuje poplatok za zriadenie účtu, prípadne iné zriaďovateľské či režijné náklady, ktoré preukázateľne vznikli dodávateľovi služby so zriadením či poskytovaním zákazky. Poplatok bude akceptovaný v maximálnej výške 12€ s DPH za celé obdobie.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce z tejto zmluvy alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa.Právny úkon,na základe ktorého dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa na tretiu osobu, je podľa Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

24.04.2024 00:00 — 23.04.2025 23:59

1,00 Cena celkom

16 452,00

13 710,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Uvedené v OF

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.04.2024 09:39

19.04.2024 10:31

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.04.2024 10:46

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 69
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.04.2024 15:13 - Vstupná ponuka 16 452,00 € Cena s DPH
16.04.2024 15:13 - Najvýhodnejšia ponuka 16 452,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS