• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.04.2024 14:21
  •    Predkladanie ponúk
    19.04.2024 08:30
  •    Zrušenie zákazky
    19.04.2024 08:33

Detail zákazky Z20242820

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.04.2024 14:21
  •    Predkladanie ponúk
    19.04.2024 08:30
  •    Zrušenie zákazky
    19.04.2024 08:33

Základné údaje

Z20242820

OF-275641

zrušená

Objednávateľ

00316792

Mesto Martin

Námestie S.H. Vajanského 1, Martin, 03649, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie dodávok oleja a octu

olej, ocot

  • 15871100-5 - Ocot a jeho náhrady
  • 15411200-4 - Olej na varenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Konzumné zemiaky
Funkcia
Predmetom obstarávania je pravidelné zabezpečovanie dodávok olejov a octu na základe pravidelných objednávok podľa potreby prevádzky stravovacieho zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
olej slnečnicový l 500
olej Fritol  2 l ks 200
ocot 8% l 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dodanie podľa potreby a požiadaviek postupné poskytovanie plnenia, až do vysporiadania objednaného množstva
upresnenie množstva čiastkovej dodávky telefonická alebo písomná objednávka
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Doba platnosti Kúpnej zmluvy je od účinnosti tejto zmluvy do 01.08.2024 . Platnosť zmluvy bude ukončená, ak dôjde k naplneniu finančného limitu určeného v tejto zmluve, o čom objednávateľ písomne informuje predávajúceho.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Dovoz tovaru bude zabezpečovaný v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na mieste dodania do 3 hodín po objednávke.
Dodávky tovaru žiadame realizovať po telefonickom alebo e-mailovom kontakte, počas pracovných dní v čase od 7.00 hod. do 13.00 hodiny na miesto plnenia postupne, až do vysporiadania objednaného množstva.
Uvedené množstvo týždennej spotreby je iba predpokladané. Skutočný objem odobratého tovaru môže byť nižší/vyšší - v závislosti od reálnej potreby objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, ak nebude schopný splniť dodávku objednaného množstva tovaru v termíne, oboznámi o tom Objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania, a to do 8.00 hod telefonicky/e-mailom.
Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu Objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar s vlastnosťami a kvalitou podľa opisu predmetu zákazky. Opakované reklamácie kvality dodávaného tovaru sú dôvodom pre odstúpenie Objednávateľa od Kúpnej zmluvy.
Výrobky musia byť označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie, krajina pôvodu.
Ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list Dodávateľa, v ktorom Objednávateľ potvrdí skutočne prevzaté množstvo predmetu zákazky.
Faktúra bude splatná v lehote 15 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vzniknú na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Škultétyho 15, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

29.04.2024 00:00 — 29.04.2025 23:59

1,00 súbor

2 000,00

1 666,66

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.04.2024 14:21

19.04.2024 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.04.2024 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 128
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS