00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
36040631
QSCert, spol. s r.o.
E. P. Voljanského 9950/1, Zvolen, 96001, SVK
Audítorské služby v oblasti certifikácie systému environmentálneho manažérstva ISO 14001:2015 a systému manažérstva BOZP ISO 45001:2018
certifikácia, kvalita, ISO
Služba
1. Audítorské služby v oblasti certifikácie systému environmentálneho manažérstva ISO 14001:2015 a systému manažérstva BOZP ISO 45001:2018
|
|
---|---|
Funkcia |
Certifikácia systému manažérstva kvality pre oblasť zdravotníctva |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predmetom tejto zmluvy je vykonanie nasledovných činností zo strany vykonávateľa auditu pre objednávateľa: | -- |
a) | certifikačný audit na systém environmentálneho manažérstva podľa ISO 14001:2015 a systém manažérstva BOZP podľa ISO 45001:2018 (ďalej aj „certifikačný audit“ |
b) | zabezpečenie vystavenia certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa ISO 14001:2015 a systému manažérstva BOZP ISO 45001:2018 (ďalej aj „certifikát“) |
c) | dva kontrolné audity so zameraním na dodržiavanie podmienok systému environmentálneho manažérstva podľa ISO 14001:2015 a systému manažérstva BOZP ISO 45001:2018 (ďalej aj „kontrolné audity“) |
Základné informácie za účelom poskytnutia služieb | počet zamestnancov : 1012 |
Základné informácie | Poskytovanie všeobecnej a špecializovanej ambulantnej starostlivosti, ústavnej starostlivosti, ústavnej zdravotnej starostlivosti, JZS, stacionárov, SVaLZ a ÚPS. Predaj liekov vo verejnej lekárni. |
Základné informácie | Prevádzkovanie ambulancie Záchrannej zdravotnej služby a to RLP a RZP. |
Základné informácie | Jedná sa o recertifikáciu už zavedeného systému manažérstva kvality |
Základné informácie | Platnosť certifikátu - 3 roky |
Vykonávateľ auditu vykoná audit v nasledovných etapách: | --- |
a) certifikačný audit Audit 1. stupňa - jeho obsahom je vyriešenie otvorených otázok manažérskeho systému, posúdenie dokumentácie manažérskeho systému, naplánovanie vykonania auditu 2. stupňa Audit 2. stupňa - vykonanie auditu, zhodnotenie zavedenia dokumentácie manažérskeho systému do praxe a jej účinnosť, poukázanie na silné stránky a možnosti zlepšenia. Z certifikačného auditu vykonávateľ auditu vypracuje do 30 dní po jeho uskutočnení protokol z auditu. | |
b) prvý kontrolný audit - vykoná ho vykonávateľ auditu k optimalizácii manažérskeho systému v čase do jedného kalendárneho roka od dátumu ukončenia výkonu certifikačného auditu na mieste; v jeho rámci sa hodnotí účinnosť manažérskeho systému; z prvého kontrolného auditu vykonávateľ auditu vypracuje do 30 dní po jeho uskutočnení protokol z auditu. | |
c) druhý kontrolný audit - vykoná ho vykonávateľ auditu k optimalizácii manažérskeho systému v čase do dvoch kalendárnych rokov od dátumu ukončenia výkonu certifikačného auditu na mieste; v jeho rámci sa hodnotí účinnosť manažérskeho systému; z druhého kontrolného auditu vykonávateľ auditu vypracuje do 30 dní po jeho uskutočnení protokol z auditu. |
Názov |
Vykonávateľ auditu je povinný vykonávať audit riadne, s odbornou starostlivosťou a v čase dohodnutom v tejto zmluve a berie záruku za jeho vykonanie. |
Vykonávateľ auditu postupuje pri vykonávaní auditu samostatne a pri jeho vykonávaní je viazaný pokynmi objednávateľa. Od pokynov objednávateľa sa môže odchýliť iba ak je to naliehavo nevyhnutné, je to v záujme objednávateľa a vykonávateľ auditu nemôže včas dostať jeho súhlas. |
Objednávateľ je povinný poskytnúť vykonávateľovi auditu všetky potrebné informácie a dať mu príslušné pokyny a umožniť vykonanie predmetu zmluvy a poskytnúť mu všetky veci, na ktorých poskytnutie sa zaviazal. Objednávateľ je povinný zabezpečiť aktívnu spoluprácu svojich zamestnancov na vykonávaní auditu a včas poskytnúť potrebnú súčinnosť. |
Objednávateľ je povinný dodržiavať termíny dohodnuté v tejto zmluve a poskytnutím súčinnosti umožniť vykonávateľovi auditu dodržiavanie dohodnutých termínov. Vykonávateľ auditu nie je v omeškaní, ak k omeškaniu dôjde z dôvodov na strane objednávateľa. Vykonávateľ auditu má v tomto prípade nárok na náhradu vzniknutej škody. |
Objednávateľ určí osobu oprávnenú na komunikáciu s vykonávateľom auditu, ktorú oznámi vykonávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy .Objednávateľ je povinný zabezpečiť pre určenú osobu dostatočné právomoci na zabezpečenie neprerušeného výkonu auditu. |
Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie auditu. Ak objednávateľ zistí, že vykonávateľ auditu vykonáva audit v rozpore so svojimi povinnosťami, je oprávnený požadovať aby vykonávateľ auditu odstránil vady vzniknuté nesprávnym vykonávaním auditu a audit vykonával riadnym spôsobom. |
Vykonávateľ auditu je povinný upozorniť objednávateľa bez zbytočného odkladu na nevhodnú povahu vecí prebratých od objednávateľa, alebo na nevhodnosť jeho pokynov daných mu na vykonanie auditu, ak mohol zistiť túto nevhodnosť pri vynaložení odbornej starostlivosti. |
Ak nevhodné veci, alebo pokyny prekážajú v riadnom vykonaní auditu, je vykonávateľ auditu povinný vykonávanie prerušiť do doby výmeny vecí, alebo zmeny pokynov, alebo písomného oznámenia objednávateľa, že trvá na vykonávaní auditu s použitím odovzdaných vecí, alebo daných pokynov. Po túto dobu prerušenia výkonu auditu, nie je vykonávateľ auditu v omeškaní s plnením predmetu tejto zmluvy. Vykonávateľ auditu nezodpovedá za negatívny výsledok činnosti, resp. vzniknutú škodu, ak tieto vznikli z dôvodu, že predmetu zmluvy vykonal pri použití vecí a pokynov na ktorých použití objednávateľ trval. |
Vykonávateľ auditu je povinný zachovávať plnú mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa predmetu a obsahu tejto zmluvy, ako aj o skutočnostiach o ktorých sa dozvedel pri jej plnení. |
Vykonávateľ auditu je povinný ochraňovať a utajovať všetky dôverné informácie týkajúce sa objednávateľa, ktoré získa pri výkone auditu. Dôvernými informáciami sú najmä všetky informácie a skutočnosti tvoriace obchodné tajomstvo, podnikateľské plány a všetky ďalšie informácie a skutočnosti o objednávateľovi, ktoré nie sú verejne známe. |
Certifikát nadobúda platnosť dňom jeho vystavenia a je platný 3 roky. Na udržanie jeho platnosti v uvedenom období je potrebné vykonanie prvého a druhého kontrolného auditu u objednávateľa, v termínoch stanovených touto zmluvou, s výsledkom oprávňujúcim udržanie platnosti certifikátu. V odôvodnených prípadoch môže vykonávateľ auditu určiť aj vykonanie mimoriadneho kontrolného auditu. |
Všetky platby, ktoré je povinný objednávateľ zaplatiť na základe tejto zmluvy uhradí objednávateľ v lehote 15 dní od vystavenia účtovného dokladu zo strany vykonávateľa auditu bezhotovostne na faktúru. |
Ak faktúra nebude obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods. 1 zákona NR SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry Objednávateľovi. |
Sankcie za porušenie práv a povinností zmluvných strán: |
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % Ceny Plnenia denne. V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie Plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť Plnenia riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka denne. |
Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nebude dotknutý. |
Ak sa objednávateľ dostane do omeškania s úhradou ceny za vykonanie predmetu zmluvy, má vykonávateľ auditu právo uplatniť si u Objednávateľa nárok z omeškania v zákonom stanovenej výške platnej k prvému dňu omeškania Objednávateľa, ktorá sa uplatní počas celej doby omeškania Objednávateľa. |
Zmluvné strany zodpovedajú za škodu, ktorá druhej zmluvnej strane vznikne porušením povinností zodpovedajúcou stranou, v zmysle tejto zmluvy. |
Poskytovateľ predloží v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy všeobecné podmienky pre výkon audítorských služieb v oblasti certifikácie systému environmentálneho manažérstva ISO 14001:2015 a systému manažérstva BOZP ISO 45001:2018 , Zásady pre používanie certifikačnej známky a doklad o oprávnení vykonávať certifikačnú činnosť. |
Poskytovateľ musí mať doklad o tom, že vykonal minimálne 5 auditov v zdravotníckom zariadení. Predloží doklad do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Poskytovateľ predloží v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpočet ceny v členení na celé obdobie platnosti certifikátu s DPH aj bez DPH. ( cena za certifikačný audit, cena za dozorový audit v druhom a treťom roku) |
Cena platí počas celého obdobia platnosti zmluvy a je nemenná, zahŕňa všetky náklady vynaložené poskytovateľom v súvislosti s vykonaním auditu |
Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky môže byť dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho zriaďovateľ. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. |
Predávajúci/Dodávateľ sa zaväzuje, že nepožiada tretiu osobu o plnenie za dodanie predmetu zmluvy za Kupujúceho/Odberateľa a v prípade, ak prijme plnenie za dodanie predmetu zmluvy od tretej osoby odlišnej od kupujúceho, takéto plnenie odmietne a bezodkladne ho vráti tretej osobe, pokiaľ nie je medzi zmluvnými stranami dohodnuté inak. V prípade nesplnenia predmetného záväzku vzniká kupujúcemu voči predávajúcemu nárok na náhradu škody vo výške takto požiadaného, resp. prijatého plnenia. |
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
01.06.2024 00:00 — 31.05.2027 00:00
1,00 celok
7 700,00
7 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.04.2024 10:04
19.04.2024 09:00
19.04.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.04.2024 14:30 - Vstupná ponuka | 7 700,00 | € | Cena bez DPH |
19.04.2024 08:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 400,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: