• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.04.2024 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    18.04.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.04.2024 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.04.2024 11:35

Detail zákazky Z20242788

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.04.2024 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    18.04.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.04.2024 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.04.2024 11:35

Základné údaje

Z20242788

OF-286947

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9185417

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

32320833

MVDr. Peter Pongrácz VETIS

Kráľovičove Kračany, Kráľovičove Kračany, 93003, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zdravotnícke veterinárne pomôcky

pean, nožnice, svorka, rukavice, povraz, bandáž, decht

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zdravotnícke veterinárne pomôcky
Funkcia
Zdravotnícke veterinárne pomôcky potrebné k operačným a príslušným úkonom hospodárskych zvierat.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Reťaz na dobytok - reťaz podľa Prof. Witta, 1,70 m dlhá, poniklovaná ks 10
2 . Bandáž Tesa dechtová 50mm/50m // • prepúšťa vzduch - jednostranne lepiaci / neprilepí sa slama/ ;; • obväz z bavlnenej tkaniny • hrúbka 0, 30 mm ks 100
3 . Bandáž Kromberg dechtová 4,5cm x 25m // čierny ;; • k bandážovaniu a zakladaniu ochranných obväzov u veľkých zvierat ks 50
4 . Elektrický poháňač Kawe // • z tvrdej umelej hmoty ; • prevádzka na 2 x 1, 5 V monočlánky ;; dodanie bez batérií ks 2
5 . Decht na paznechty 1 kg // hustý, vysoko kvalitný decht z bukového dreva ks 20
6 . Brúsny kotúč 125mm hustý // na paznechty // • Zrnitosť hustá // • Veľkosť zrnitosti 30 // počas brúsenia sa nesmie vyvíjať teplo ks 2
7 . Brúsny kotúč Standard 125mm // • so zrnitosťou 30 // // na paznechty // počas brúsenia sa nesmie vyvíjať teplo ks 2
8 . Allflex kliešte pre ušné čísla // s červenou vložkou // pre hospodársky dobytok // pre zavesenie ušných čísliel Allflex ks 1
9 . Štetec na kopytá s krytom (ochranná dóza) - štetec na kopytá s krytom, 22cm ks 10
10 . Kliešte na maternicu, 28cm ks 2
11 . Náhradné gumičky do maternicových klieští, pár pár 4
12 . Box uzatvárateľný na nástroje (inštrumenty) - hliníkový 21 ,5x10x3cm ks 5
13 . Elektrický odrohovač EuroFarm, 30cm, 18rnm hrot // • celková dľžka 30cm, vrátane vypaľovacieho hrotu s priemerom 18mm• vysoký ohrievací výkon vypaľovacieho hrotu ; ergonomická rúčka ;; 230V priame spojenie ks 2
14 . Nožík na cisársky rez - kovová čepieľka chránená plastovou obrubou ks 10
15 . Skalpelová rúčka č.4 -  Držiak skalpelových čepieľok vhodný do sterilizátora ; materiál chirurgická oceľ ks 5
16 . Pinzeta chirurgická 16cm, štandardná kvalita ks 5
17 . Pinzeta chirurgická 18cm, štandart kvalita materiálu ks 5
18 . Nožnice ostré/ostré  - rovné 16,5cm;  Standard ks 5
19 . Nožnice ostré/ostré -  rovné 16cm,Top kvalita ks 5
20 . Backhaus 9 cm štandard // Svorka na operačné rúška //  nerez ks 3
21 . Filtre konvové priemer 24cm, zdravotne bezchybné rúno; pre sitko na mlieko; 200ks/balenie bal 3
22 . Filtre konvové priemer 27cm, zdravotne bezchybné rúno; pre sitko na mlieko; 200ks/balenie bal 3
23 . Univerzálna hmota na ošetrenie paznechtov; (Technobase) komplet set/bal na 14 použití; ks 5
24 . Ihla k zavádzaniu pošvových svoriek - ihla z nehrdzavejúcej ocele, 10,5cm, špica na priereze trojuholníkovitého tvaru ks 3
25 . Bovivet  Flessove svorky, drevené 40mm ks 10
26 . Dlahy umelohmotné pre poševné uzávery 12 párov/balenie bal 5
27 . Lano umelé; priemer 12mm; záťaž 250kg; oranžové; odolné voči UV žiareniu; dĺžka 20m ks 10
28 . Napájacia flaša SPEEDY-Feed objem2,5l pre teľatá; 3-cestný dávkový kohútik; "pumpovací" cumeľ; ergonomická obojstranná rúčka ks 5
29 . Cumeľ k napájacej fľaši SPEEDY Feeder ks 5
30 . Rehydratačná súprava pre teľatá s pevnou sondou (bočné konce rúrky zabraňujú derformitu v pľúcach); objem 4 l ks 5
31 . Rehydratačná súprava pre teľatá s flexibilnou sondou ; (bočné konce rúrky zabraňujú derformitu v pľúcach); objem 4 l ks 5
32 . 4D test na zistenie hnačky pre teľatá -  Rýchly test pri hovädzom dobytku a teľatách - 5ks/balenie // diagnostika E.coli, rotavírusy, koronavírusy alebo kryptosporídie bal 10
33 . Colostrum refraktometer -  na meranie kvality kolostra // môže byť použitý pre mledzivá kravy aj pre kobyly // meria v percentách s hodnotou cut-off 22% ;; hodnoty v IgG ks 5
34 . Colostrum refraktometer, digitálny - na meranie kvality kolostra // môže byť použitý pre mledzivá kravy aj pre kobyly // meria v percentách s hodnotou cut-off 22% ;; hodnoty v IgG ks 5
35 . Teplomer veterinárny SC 12 digitálny; dlhý teplotný snímač pre veľké zvieratá; LCD displej ks 5
36 . Povraz HD dĺžka 320cm biely na prepravu dobytka; materiál 100% sisal; s malou slučkou ks 5
37 . Povraz na transport dobytka s veľkou slučkou; materiál - zmes sisal/polypropylén; hrúbka 12 mm dĺžka 3,20m ks 5
38 . Reťaz pre kravy jednoduché; Predľženie, 7mm; lesklá; obvod krku 120 cm; žľabová časť 70 cm ks 5
39 . Bambusová metla; (HKM) - bambusová metla s násadou, dlžka cca 2,2m ks 50
40 . Napájačka misková (S 1500-komplet); s nerezovým jazykom; materiál zliatina, objem 1,45l; prípojka vody 1/2"; hmotnosť max. 4 kg ks 10
41 . Nôž na kopyta pravý široký AESCULAP // • s drevenou rúčkou ; • dľžka 20 cm ;  • nehrdzavejúci. ; ks 5
42 . Nôž na kopyta ľavý úzky  AESCULAP // • s drevenou rúčkou ; • dľžka 20 cm ; • nehrdzavejúci. ; ks 5
42 . Nôž na kopyta pravý úzky AESCULAP // • s drevenou rúčkou ; • dľžka 20 cm ; • nehrdzavejúci. ; ks 5
44 . Pôrodnícky povraz bez guličky - Nylonové povrázky 110cm, (3 kusy v balení: 2ks na nohy, 1ks na hlavu) bal 1
45 . Rukavice - KRUTEX Standart chrániace rameno; zelené; návlek cez hlavu, 90cm, 50ks/balenie // vyšetrovacie rukavice s popruhom na krk pre bezpečné upevnenie ;; Materiál: 100 % polyetylén ;; hrúbka materiálu 25mµ ;; dĺžka: 90cm bal 10
46 . Rukavice - KRUTEX LATEX S rukavice, 100ks/balenie bal 10
47 . Rukavice - KRUTEX LATEX M rukavice, 100ks/balenie bal 10
48 . Rukavice - KRUTEX LATEX L rukavice, 100ks/balenie bal 10
49 . Rukavice latexové bez púdru - (KRUTEX LATEX) veľkosť L ; nesterilné; 100 ks/bal bal 10
50 . Rukavice  - KRUTEX AGRO - vyšetrovacie rukavice na ruky pre rektálne vyšetrenia // vyrobené zo 100% polyetylénu ;; hrúbka materiálu 20 mμ ;; 90 cm dlhé ;; veľkosť: L  ;;  farba:modrá bal 10
51 . Centrivet prístroj na meranie ketolátok a glukózy ks 1
52 . Centrivet prúžky na testovanie glukózy u hospodárskeho dobytku, 50ks / balenie bal 5
53 . Centrivet prúžky na testovanie ketolátok u hospodárskeho dobytku, 50ks / balenie bal 5
54 . Pean 15cm, rovný ks 1
55 . Pean 20cm, rovný ks 1
56 . Pean 15cm, zahnuty ks 1
57 . Pean 20cm, zahnutý Rochester ks 1
58 . Čižmy Dunlop Purofort Plus S5, č. 48; oceľová medzipodrážka; farba zelená/čierna ks 2
59 . Nožnice rovné ostré/ostré  14.5cm ks 1
60 . Nožnice ostré / ostré 16,5cm  zahnuté ks 1
61 . Nožnice ostré/tupé 14,5cm  rovné ks 1
62 . Nožnice tupé/tupé  14,5cm  rovné ks 1
63 . Hrudný popruh do fixačnej klietky M1 (klietka pre hospodársky dobytok váha cca 800 kg) ks 2
64 . Kutimeter digitálny ,150mm ks 2
65 . Odberová súprava na TSE /ovce,kozy - Priesvitná plastová nádobka s vrchnákom, 100 cl, + plastová lyžica , dlžka 22cm, šírka 11mm súprava 10
66 . Odberová súprava na BSE /pre hospodársky dobytok - Priesvitná plastová nádobka s vrchnákom, 100 cl, + plastová lyžica , dlžka 22cm, šírka 28mm súprava 10
67 . Teplomer Toptemp lomený - digitálny teplomer na presné rektálne merania teploty zvierat; • ergonomicky prispôsobený na zviera; • rozsah merania teploty: 32 - 42 °C; čas merania: 10 - 15 sek.; na batériu: 1 x 1,5 V - AAA (micro) - je súčasťou balenia ks 2
68 . Inseminačné pipety  KRUUSE ; Pre inseminačný pištoľ ; 50ks / balenie bal 10
69 . Krúžky do nozdier býkov nerezový Ø 59 mm (Vnútorný priemer v uzavretom stave) ks 10
70 . Liatinová nádoba na napájanie G20, smaltovaná // - masívne, smaltované teleso zo sivej liatiny so zvlášť veľkou a hlbokou nádobou // - priemer nádoby: 225 mm // - objem nádoby: 2 L // - možnosti pripojenia zhora a zdola G1/2", vnútorný závit // - prietok vody: 3-násobne prestaviteľný, ~ 7,5 - 11 L/min. pri 3 bar // - hmotnosť: 7,4 kg // - vhodná na montáž na stenu a rúru ks 10
71 .Náhradná hlava č.40, výška strihu 0,25mm pre OSTER Golden A5,A6 ks 5
72 . Náhradná hlava pre Oster Golden A5,A6 ,hlava č.50, výška strihu 0,2 mm ks 5
73 . Náhradná hlava č.10, výška strihu 1,6mm pre strihacie strojčeky: Golden A5, A6, PowerPro Ultra a PRO3000i ks 5
74 . Strihací strojček akumulátorový Durati s 2 akumulátormi // Systém strihacej hlavy: Aesculap SnapOn, kompatibilný // Prevodovka: Vahadlo/výstredník // Rýchlosť strihu: cca. 3.300 strihov/min. // Kapacita batérie Li-Ion : 2.850 mAh // Hlučnosť: 63 dB // Hmotnosť: 380 g vrátane batérie a strihacej hlavy // Obsah balenia: 1 x bezdrôtový strojček Durati;; 2 x akumulátor;; 1 x strihacia hlava (GT330);; 1 x olej Aesculap ks 1
75 . Mliečny test - Kerba roztok na NK test - Pre stanovenie obsahu somatických buniek v surovom mlieku // prostriedok informuje o stave ceckov, predtým ako sú choroby viditeľné  // 1 liter/ balenie liter 5
76 . Paleta - Schalmov testačný disk // Na vykonávanie Schalmovho testu (mliečneho testu) ks 5
77 . Vnútorná latexová hadica  78x650mm ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Požiadavky a súčasť predmetu zmluvy
I.1 Dodávateľ dodá predmet zákazky a tj. rámcovej dohody (ďalej aj „zmluva“), ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom, platným na území SR.
I.2 Požaduje sa dodávať nepoužitý a nepoškodený tovar, v originálnom balení.
I.3 Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti, uvedené v špecifikácii. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky/zmluvy, tu uvedené, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka a plnenie dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky/zmluvy je prípustná.
I.4 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý je maximálne v prvej polovici doby použiteľnosti (v 1./2 doby spotreby). V prípade porušenia tejto povinnosti je objednávateľ oprávnený tovar neprevziať a/alebo je dodávateľ povinný tovar vymeniť v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uplatnenia požiadavky objednávateľa na výmenu.
I.5a Predmet zákazky/zmluvy je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol zrozumiteľne vyšpecifikovaný. Ak niektorý z použitých názvov alebo opisov položiek uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru. Ekvivalent musí spĺňať .....
..... minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky, stanovené objednávateľom a bez potreby akýchkoľvek ďalších nákladov objednávateľa. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
I.5b V prípade, že dodávateľ ponúkne k určitej položke tovar, ktorý považuje za ekvivalentný, požaduje objednávateľ od dodávateľa, do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy – v rámci povinností dodávateľa podľa bodu II.1 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy, písomné oznámenie, že k danej položke predkladá ekvivalentný produkt. Súčasne predloží dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na špecifikácie danej položky. Objednávateľ si .....
..... na základe podrobného porovnania dodávateľom predložených údajov o ponúkanom tovare vyhradzuje právo vyhodnotiť a rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
I.5c Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude sa toto považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy a/alebo uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi v zmysle OPEPu. Pokutu možno uložiť aj opakovane počas trvania zmluvy.
I.6 Súčasťou dodania tovaru je - pri každom čiastkovom plnení, doprava na miesto plnenia a vynesenia na určené na pracovisko/do určenej budovy, definovanej v čiastkových objednávkach (výzvach) objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je považované za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy a/alebo uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi podľa čl. XIII ods. 13.1 Obchodných podmienok elektronickej platformy verzia 1.2 časť 2. „Všeobecné zmluvné podmienky“.
I.7 Plnenie a dodávka predmetu zákazky/zmluvy bude realizovaná priebežne, podľa potrieb jednotlivých pracovísk objednávateľa, aj denne, vždy na základe samostatných objednávok (výziev), vystavených objednávateľom.
I.8 V zmysle ustanovení OPEP, týkajúcich sa rámcovej dohody, objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celkovej zmluvnej cene, ale množstvo skutočne odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa.
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy:
II.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, konkrétne doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa:
II.1a - položkovitý rozpočet: podrobný rozpis cien pre všetky položky - cena za mernú jednotku položky v EUR bez DPH, sadzba DPH, cena za mernú jednotku položky s DPH, a celková cena položky bez- a s DPH. Celková cena položky musí byť zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Rovnaký rozpis cien bude pre dodávateľa záväzný ako maximálny pri jednotlivých faktúrach. .....
...... Zároveň:o Celková cena tohto rozpočtu nesmie presiahnuť cenu uzavretej rámcovej dohody ;;o pre uchádzača a dodávateľa, identifikovaného pre DPH v inom členskom štáte EÚ, platí podmienka sadzby DPH v ponuke a vo fakturácii tak, ako je uvedená v bode III.8 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy ;;
II. 1b - rozpis položiek s identifikáciou ponúkaného/zazmluvneného tovaru každej položky, s uvedením obchodného názvu alebo značky tovaru (príp. vrátane výrobcu), špecifikáciu/parametre tovaru, prípadne aj odkaz na webovú stránku. Z údajov podľa predchádzajúcej vety musí byť pre objednávateľa možné získať informácie získať tak, aby mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný/zazmluvnený tovar každej položky a vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie.
II.2 Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v prípadnej dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu a zmluvnú pokutu v súlade s OPEP.
II.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi, na vyžiadanie, karty bezpečnostných údajov k jednotlivým položkám-tovarom, príp. iné relevantné dokumenty o technickej špecifikácii tovaru - ak tento nespadá pod povinnosť evidencie kariet bezpečnostných údajov.
III. Objednávanie, dodanie a fakturácia tovaru.
III.1 Tovar bude objednávaný na základe čiastkových výziev, zasielaných elektronicky vždy do 16:00 hod. daného pracovného dňa. V čiastkovej výzve objednávateľ uvedie položky a ich množstvá, ktoré požaduje dodať v čiastkovom plnení, a tiež miesto dodania tovaru, t. j. pracovisko a budovu objednávateľa.  Čiastková výzva môže byť v listinnej, elektronickej alebo telefonickej forme.
III.2 Lehota plnenia je pre dodávateľa dohodnutá do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie. V odôvodnených prípadoch môže objednávateľ túto lehotu primerane skrátiť.
III.3 Dodanie sa požaduje v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Oznámenie o termíne plnenia zabezpečí dodávateľ minimálne 1 pracovný deň vopred, osobe, uvedenej ako kontakt pri danej objednávke/výzve.
III.4 Dodávaný tovar bude dodávateľom identifikovaný kontaktnou osobou a pracoviskom objednávateľa, podľa konkrétnej čiastkovej výzvy.
III.5 Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nedodržania požiadaviek, tento tovar neprevziať.
III.6 Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom termíne a kvalite bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, a objednávateľ si vyhradzuje právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
III.7a Fakturácia sa uskutoční ku každej objednávke samostatne. Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi so splatnosťou 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Súčasťou faktúry bude aj kópia dodacieho listu, potvrdeného objednávateľom o prevzatí fakturovaného tovaru.
III.7b Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti.
III.7c Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk . Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
III.7d Faktúra musí obsahovať povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
III.8 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
III.9 V prípade, ak bude súčasťou čiastkovej výzvy aj požiadavka na doklady podľa bodu II.3 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy, dodávateľ tieto predloží (dodá) ako súčasť dodávaného tovaru čiastkovej výzvy.
IV. Ďalšie ustanovenia o plnení zmluvy:
IV.1 Požaduje sa, aby sa výsledná cena predmetu zákazky/zmluvy, ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie, nevymykala reálnym (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) na trhu obvyklým cenám jednotlivých položiek predmetu zákazky. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie na určenom pracovisku/ v určenej budove, a ostatné nevyhnutné náklady na plnenie predmetu zmluvy.
IV.2 Požaduje sa, aby dodávateľ v súlade s čl. XVI bod 16.1.8 až 16.1.10 časti II. "Všeobecné zmluvné podmienky" OPEPu poskytol súčinnosť objednávateľovi pri prehodnocovaní cien tovaru, s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu.
IV.3 Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
IV.4 V prípade, ak dodávateľ nedodá predmet zákazky/zmluvy tu definovaný, v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
IV.5 Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 podľa opisu - súbor

17 787,00

14 822,38

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.04.2024 09:56

18.04.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.04.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 345
 45
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.04.2024 12:50 - Vstupná ponuka 17 787,00 € Cena s DPH
17.04.2024 10:44 - Najvýhodnejšia ponuka 17 780,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS