• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.04.2024 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    18.04.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.04.2024 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.04.2024 11:00

Detail zákazky Z20242779

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.04.2024 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    18.04.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.04.2024 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.04.2024 11:00

Základné údaje

Z20242779

OF-287427

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9185408

Objednávateľ

31118259

Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne

Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK

Dodávateľ

48269191

WINTEC Slovakia s.r.o.

Jána Hollého 381/7, Banská Štiavnica, 96901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chladnička voľne stojaca

chladnička

  • 39711130-9 - Chladničky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Monoklimatická, samostatne stojaca chladnička bez mrazničky Orava RGO-254 alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monoklimatická, samostatne stojaca chladnička bez mrazničky Orava RGO-254 alebo ekvivalent ks 2
Celkový objem liter 255
Výška cm 150
Šírka cm 60
Hĺbka cm 60
Hlučnosť dB 41
Počet odkladacích plôch ks 5
Dverové police ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Energetická trieda: E
Farba biela
Zmena otváranie dverí áno
Zapustené držadlo dverí
Priehradky na dverách áno
Výškovo nastaviteľné nožičky
Mechanická regulácia vnútornej teploty pomocou termostatu
osobitné požiadavky na plnenie doprava s vynáškou zariadenia na miesto inštalácie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Obstarávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení, v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo e-mailom obstarávateľom.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov a vyobrazenia kontaktnej osobe obstarávateľa a odsúhlasenie.
Obstarávateľ do 3 pracovných dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne-pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Záručná doba je 24 mesiacov.
V cene je zahrnuté: doprava, uvedenie do prevádzky, zaučenie obsluhy, kompletná používateľská dokumentácia v slovenskom, alebo českom jazyku, záručný servis.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť záručný servis po dobu 24 mesiacov.
Záruka a servis na Predmet zákazky začína plynúť odo dňa odovzdania predmetu zákazky Dodávateľa Obstarávateľovi na základe podpísaného protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky.
Počas záručnej doby sa dodávateľ zaväzuje nastúpiť na odstránenie vád do 48 hodín od ich oznámenia Obstarávateľom, ak pôjde o vadu, ktorá by mohla spôsobiť alebo spôsobila na predmete zákazky vznik havarijného stavu.
Obstarávateľ zálohu neposkytuje.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia Obstarávateľovi.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Obstarávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Študentská 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

03.05.2024 09:11

2,00 ks

548,33

548,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.04.2024 09:11

18.04.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.04.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 247
 34
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.04.2024 07:24 - Vstupná ponuka 548,33 € Cena bez DPH
18.04.2024 09:13 - Najvýhodnejšia ponuka 545,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS