• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.04.2024 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    19.04.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.04.2024 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.04.2024 10:34

Detail zákazky Z20242773

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.04.2024 08:34
  •    Predkladanie ponúk
    19.04.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.04.2024 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.04.2024 10:34

Základné údaje

Z20242773

OF-287230

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9195593

Objednávateľ

00603406

Mestská časť Bratislava - Dúbravka

Žatevná 2, Bratislava, 84402, SVK

Dodávateľ

35900008

HYCA s.r.o.

Viničnianska cesta 9, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sypacia nadstavba SCHMIDT SYNTOS B17 (alebo ekvivalent) s úpravou pre montáž do sklápača

sypač, zimná údržba

  • 34143000-1 - Vozidlá na zimnú údržbu ciest
  • 42121200-5 - Stroje na hydraulický pohon
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sypač posypových materiálov SCHMIDT SYNTOS B17 (alebo ekvivalent) na zimnú údržbu komunikácií
Funkcia
Sypacia nadstavba s úpravou pre montáž do sklápača FUSO CANTER
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kus 1
Objem zásobníka posypového materiálu m3 1,5 1,8
Pracovná šírka (rozsah) m 2 6
Hmotnosť prázdneho stroja kg 480
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pohon dvojokruhová hydraulika ANB2
Ovládanie, riadiaci pult umiestnené v kabíne vodiča, LCD displej, krokové ovládanie plošného dávkovania, voľba posypového materiálu, nastavenie šírky a asymetrie posypu, kalibrácia
Ovládanie, riadiaci pult spínač intenzívneho dávkovania, núdzové vyprázdnenie zásobníka, automatické hlásenie poruchy, testovanie prevádzky sypača, autokalibrácia, elektronické nastavenie sypacieho obrazca
Posypový materiál soľ, piesok, drva, štrk
Oranžový maják áno, vzadu
Kryt kontajnera áno, PVC plachta
Záručná doba 12 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodacia lehota pre sypač je najneskôr do 31.10.2024 vrátane potrebných úprav na vozidle objednávateľa.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Súčasťou dodania je kompletná dokumentácia potrebná na prihlásenie a prevádzku nadstavby v zmysle platnej legislatívy, vrátane technického preukazu, potvrdenie o zhode vozidla, návod na údržbu v slovenskom alebo českom jazyku.
Úhrada za dodaný predmet zmluvy sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej a doručenej faktúry po protokolárnom odovzdaní jednotlivých čiastkových plnení zmluvy. Faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: predmet plnenia, cenu, označenie objednávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla.
Faktúry je možné doručiť aj emailom na adresu: faktury@dubravka.sk
Dodávateľ garantuje záručný a pozáručný servis.
Dodanie nadstavby, ktorej technické vlastnosti nebudú zhodné s údajmi uvedenými v Kúpnej zmluve, ako aj poskytnutie záruky a služieb, ktoré nebudú zhodné s údajmi uvedenými v Kúpnej zmluve, bude objednávateľ považovať za porušenie povinnosti dodávateľa podstatným spôsobom s následným odstúpením objednávateľa od Kúpnej zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žatevná 2, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

31.10.2024 08:00

1,00 ks

55 700,00

55 700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.04.2024 08:34

19.04.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.04.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 365
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.04.2024 08:44 - Vstupná ponuka 55 699,99 € Cena s DPH
18.04.2024 16:04 - Najvýhodnejšia ponuka 55 699,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS