• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.04.2024 12:19
  •    Predkladanie ponúk
    18.04.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.04.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.04.2024 10:50

Detail zákazky Z20242757

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.04.2024 12:19
  •    Predkladanie ponúk
    18.04.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.04.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.04.2024 10:50

Základné údaje

Z20242757

OF-287362

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9185382

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

35975075

Explorea s.r.o.

Masarykova 24, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostické súpravy

diagnostické súpravy, HBV, HCV, vyšetrenia, laboratórium

  • 33141625-7 - Diagnostické súpravy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostické súpravy
Funkcia
Nákup nových, nepoužívaných komponentov vrátane balenia, dopravy, nákladov na manipuláciu, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Objednávateľ u tovarov identifikovaných konkrétnym výrobcom, značkou alebo typom pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe a zároveň so zabezpečením bezpodmienečnej kompatibility s laboratórnymi produktami, použitie ktorých je nevyhnutné s požadovanými tovarmi, a to bez nutnosti ďalších nákladov na strane objednávateľa.
V prípade ekvivalentných tovarov objednávateľ požaduje predložiť u každej ekvivalentnej položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa pri práci v laboratóriu.
Zmluva – Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti na 12 kalendárnych mesiacov. Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať maximálny rozsah predmetu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. RoboGene HBV DNA Quantification Kit 3.0 (CE) - 96 Reactions  (847-0207710096) súprava 2
2. RoboGene HBV DNA Quantification Kit 3.0 (CE) - 192 Reactions (847-0207710192) súprava 3
3. RoboGene HCV RNA Quantification Kit 3.0 (CE) - 96 Reactions (847-0207610096) súprava 2
4. RoboGene HCV RNA Quantification Kit 3.0 (CE) – 192 Reactions (847-0207610192) súprava 3
5. innuPREP Virus DNA/RNA Kit 50rxns (845-KS-4800050) súprava 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.,2.: RT-PCR Súpravy na detekciu a kvantifikáciu DNA vírusu hepatitídy B. Kity obsahujú syntetickú kontrolu (250 IU/ml) za účelom prevencie nesprávne negatívneho výsledku. Súpravy využívajúce rovnaký teplotný profil ako súprava RoboGeneHCV RNA Quantification Kit 3.0 (CE) z dôvodu možnosti vykonávať analýzy v rovnakom čase na rovnakom prístroji
1.,2.: Súpravy navrhnuté pre real-time PCR viry hepatitídy B (HBV) DNA zo vzoriek ľudského séra alebo plazmy ošetrenej EDTA alebo citrátom
1.,2.: Validované pre manuálnu i automatizovanú purifikáciu. Certifikácia CE-IVD
1.,2.: Využívajú sa k testovaniu odpovedí na protivírovú liečbu sledovaním zmien množstva HBV v plazme a sére. Umožňujú detekciu všetkých 9 genotypov HBV (A-I) použitím primerov pre gén S vírovej genomovej DNA.
1.,2.: Preukázaná 100% účinnosť analýzou 13 pozitívnych vzoriek na non-HBV DNA víry (HSV typ 1 a 2; PVB19; EBV; HPV18; HCVM) a dvoch vzoriek s RNA vírmi (HIV; HVC). Súpravy validované pre RT-PCR cykléry qTOWER3, CFX96, LightCycler®480,7500 Fast a Rotor-Gene® 3000/60000/Q
1.,2.: Lineárny rozsah: 9 až 2,5 x 109 IU/ml
3.,4.: RT-PCR Súpravy na detekciu a kvantifikáciu RNA vírusu hepatitídy C. Diagnostické súpravy založené na princípe real-time PCR. Na detekciu HCV RNA a internej kontroly sú použité primery a značené sondy (FAM, VIC a Cy5).
3.,4.: Súpravy obsahujú: internú kontrolu (IC), 4 HCV štandardy (HCV/IC STD 1-4), HCV mix (HCV/IC RM), PCR voda (PCR grade H2O), RT PCR enzým (RT PCR Enzyme). Súpravy validované pre RT-PCR cykléry qTOWER3, CFX96, LightCycler®480,7500 Fast a Rotor-Gene® 3000/60000/Q
3.,4.: Lineárny rozsah: 50 až 4 x 1010 IU/ml
3.,4.: Umožňujú detekciu genotypov 1-8. Certifikácia CE-IVD
3.,4.: Najnižší kvantifikačný štandard pri 400 IU/ml. Súpravy využívajúce rovnaký teplotný profil ako súprava RoboGene® HBV DNA Quantification Kit 3.0 (CE) z dovodu možnosti vykonávať analýzy v rovnakom čase na rovnakom prístroji
5. Simultánna izolácia vírusovej DNA (ssDNA, dsDNA) a RNA z rôznych východiskových materiálov – sérum, plazma, .cerebrospinálna tekutina, stolica, výterové tyčinky, bunkové kultúry
5. Rýchla lýza a účinná väzba, pričom pri izolácii dochádza k úspore času a to najmä pri použití východiskových materiálov, v ktorých vírusová kontaminácia nie je jasná.
5. Čas extrakcie približne 25 minút
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky do 2 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozpisu DPH. Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 kalendárnych dní po uzavretí zmluvy písomne oznámiť verejnému obstarávateľovi oprávnenú osobu dodávateľa zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. Oznámenie musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú cenovú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä číslo zmluvy z EKS, súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo jednotkovú cenu bez dph a s dph a celkovú cenu bez dph a s dph a faktúra, ktorá obsahuje jednotkovú cenu bez dph a s dph a celkovú cenu bez dph a s dph
Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia nový, nepoužívaný a nepoškodený, nie repasovaný a súčasne certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike / v Európskej únii a vyhovujúci platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom SR a EÚ.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Odberateľ požaduje splatnosť faktúry minimálne 30 dní.
Predávajúci sa zaväzuje v prípade omeškania s dodaním tovaru písomne požiadať kupujúceho o predĺženie termínu dodania tovaru s uvedením dôvodov, ktoré mu bránili dodať tovar včas
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce z tejto zmluvy alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa na tretiu osobu, je podľa Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Zmluva – Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti na 12 kalendárnych mesiacov. Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať maximálny rozsah predmetu zákazky.
Plnenie Rámcovej dohody je možné len na základe objednávok vystavených a zaslaných mailom Objednávateľom na predmet zákazky. Objednávka môže obsahovať osobitné pokyny Objednávateľa týkajúce sa formy, spôsobu, náležitostí a okolností plnenia objednávky a jeho dodania/poskytnutia, ako aj ďalších podmienok plnenia predmetu zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 sada

31 660,00

31 660,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.04.2024 12:19

18.04.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.04.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 353
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.04.2024 09:43 - Vstupná ponuka 31 660,00 € Cena bez DPH
17.04.2024 10:44 - Najvýhodnejšia ponuka 31 659,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS