36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
35955678
SOITRON, s.r.o.
Plynárenská 5, Bratislava, 829 75, SVK
CISCO Web Security Appliance
CISCO Web Security Appliance
Tovar, Služba
1. Cisco Web Security Appliance - predplatné na 3 roky
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Bezpečnostná aplikačná brána pre riadenie prístupu do siete Internet a ochranu koncových zariadení. |
1. Aktuálne Obstarávateľ pre tieto účely prevádzkuje systém Cisco Web Security Appliance ver. 14.x |
3. Požadovaná je obnova licencií a podpory pre 500 kont na obdobie 3 roky a služby spojené s implementáciou do existujúceho prostredia. |
4. V prípade ekvivalentného riešenia dodaný systém, licencie, podpora, implementácia a služby musia byť kvalitatívne a kvantitatívne na rovnakej alebo lepšej úrovni ako je existujúce riešenie postavené na Cisco Security Web Appliance. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Počet: | Celok (5 podpoložiek) | 1 | ||
1.1 Cisco Web Security XaaS Subscription | ks | 1 | ||
1.2 Web Advantage SW Bundle (WREP+WUC+AMAL) License | ks | 500 | ||
1.3 SMA Centralized Web Management Reporting License | ks | 500 | ||
1.4 Basic Support for Web Security | ks | 1 | ||
1.5 Implementačné a konfiguračné služby, zaškolenie administrátorov Obstarávateľa, kontrola, verifikácia nasadenia | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2. Požiadavky na bezpečnostnú aplikačnú bránu pre riadenie prístupu do siete Internet a ochranu koncových zariadení: | |
2.1.1 Podpora HTTP, HTTPS, FTP aj SOCKS proxy. | |
2.1.2 Podpora transparentného aj explicitného režimu spolu s PAC alebo WPAD. | |
2.1.3 Možnosť definovať viac upstream proxy s pravidlami smerovania HTTP prevádzky. | |
2.1.4 Znalostná databáza s globálnou viditeľnosťou min. 15 miliárd webových požiadaviek denne. | |
2.1.5 Reputačné filtrovanie IP adries, domén aj samostatných objektov webových stránok. | |
2.1.6 Prístup na reputačný portál, ktorý okrem overenia reputácie disponuje informačným obsahom o prebiehajúcich útokoch a výsledkoch analýz kybernetického bezpečnostného tímu výrobcu v podobe IoC. | |
2.1.7 Filtrovanie prístupu na webové stránky na základe kategórií. | |
2.1.8 Zariadenie obsahuje preddefinované kategórie a umožňuje pridávať vlastné kategórie webových stránok. | |
2.1.9 Automatický update URL kategórií a ich obsahu, granularita min. 70 preddefinovaných kategórií. | |
2.1.10 Dynamická kategorizácia nezaradených URL. | |
2.1.11 Analýza zapuzdrených URL (napr. sa nachádzajú vnútri formulára Google Translate). | |
2.1.12 Filtrovanie prístupu na webové stránky na základe reputácie s možnosťou povoliť alebo zakázať prístup. | |
2.1.13 Spätná väzba používateľovi v prípade pokusu o prístup na zakázanú stránku. | |
2.1.14 Filtrovanie na základe verzie webového prehliadača. | |
2.1.15 Filtrovanie Web chat, Web elementov, Webmail. | |
2.1.16 Blokovanie podľa veľkosti súboru, typu a MIME. | |
2.1.17 Selektívne povolenie HTTP Connect len na definovaných portoch. | |
2.1.18 Detekcia pokusov o obchádzanie webovej proxy vrátane blokovania „call-home“ prevádzky. | |
2.1.19 Vkladanie administrátorom definovaných HTTP hlavičiek. | |
2.1.20 Overenie používateľa pomocou LDAP, NTLM, Kerberos. | |
2.1.21 Transparentná identifikácia používateľov. | |
2.1.22 Autentifikácia používateľov pomocou emailovej adresy v UPN formáte. | |
2.1.23 Pridelenie skupinových politík podľa LDAP/Active Directory. | |
2.1.24 Možnosť definovania allow/block listov a externých feed. | |
2.2.1 Politiky podľa identity používateľa. | |
2.2.2 Politiky definované podľa časového rozsahu, kategórie, cieľovej URL, cieľovej IP adresy, kvóty. | |
2.2.3 HTTPS manažment a CLI prístup pomocou SSH. | |
2.2.4 Prístup na manažment a CLI po úspešnom overení používateľa. | |
2.2.5 Podpora rolí používateľov - min. administrátor, operátor, read-only. | |
2.2.6 Podpora Syslog, SNMP, XML a Office365 feed. | |
2.2.7 Reporting všetkých aspektov využívania webu používateľmi cez proxy. | |
2.2.8 Pomoc používateľovi s konfiguráciou pomocou interaktívneho postupu krok za krokom. | |
2.2.9 Ochrana proti malvéru min. 2 treťostrannými nezávislými engine. | |
2.2.10 Ochrana pred Spyware/Adware/Phishing aj na úrovni jednotlivých objektov webovej stránky. | |
2.2.11 Skenovanie upload smeru antimalvérovým engine. | |
2.2.12 Centralizovaný manažment, virtuálny formát softvéru (Vmware ESXi, KVM, Microsoft Hyper-V). | |
2.2.13 Možnosť prevádzky viacerých virtuálnych zariadení bez licenčného obmedzenia. |
Názov |
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
1. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy o poskytnutí služby, a to a dohodnuté zmluvné obdobie tridsiatichšiestich (36) kalendárnych mesiacov, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
2. Požaduje sa splnenie predmetu zákazky: |
2.1 do 30 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti uzatvorenej zmluvy (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
2.2 v pracovných dňoch, |
2.3 v čase od 08:00 hod. do 16:00 hod., |
2.4 v sídle objednávateľa na vlastné náklady, pričom konkrétne miesto dodania - pracovisko objednávateľa a zodpovedná osoba objednávateľa budú dodávateľovi písomne upresnené po uzavretí zmluvného vzťahu, resp. ak to povaha plnenia zmluvy umožňuje, aj vzdialeným prístupom alebo inak z miesta odlišného od sídla objednávateľa (po predchádzajúcej dohode s objednávateľom), |
2.5 po predchádzajúcom preukázateľnom upovedomení objednávateľa min. 5 (päť) pracovných dní vopred tak, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť pri dodaní, |
2.6 s preberacím protokolom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy podľa evidencie objednávateľa, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
3. Požaduje sa, aby bol Dodávateľ oprávnený udeliť požadované licencie a disponoval všetkými právami k službám, ktoré poskytne Objednávateľovi, pričom musí mať vysporiadané autorské práva so všetkými autormi diela, resp. aby vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť vykonával majetkové práva k dielu v zmysle ustanovení Autorského zákona. |
4. Požaduje sa poskytnutie nevýhradných licencií, v neobmedzenom rozsahu. Požaduje sa udelenie súhlasu, aby objednávateľ udelil sublicenciu tretím osobám na použitie softvéru rovnakým spôsobom, v rovnakom rozsahu, na rovnaký čas a za rovnakých podmienok, ako je licencia udelená objednávateľovi. |
5. Požaduje sa, aby počas plnenia zmluvy bol dodávateľ autorizovaný (certifikovaný na dodávku, inštaláciu a servis ponúkaného predmetu zákazky). Dodávateľ musí byť držiteľom minimálne certifikácie na úrovni Cisco Gold Certified Partner. Dodávateľ je povinný do 3 (troch) pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť potvrdenie výrobcu, že je autorizovaný/certifikovaný na dodávku, inštaláciu, migráciu a servis predmetu zákazky. Objednávateľ požaduje predloženie vyššie uvedených dokladov z dôvodu, aby dodávateľ preukázal schopnosti s realizáciou predmetu zákazky. |
6. Požaduje sa, aby dodávateľ predložil do 48 hodín od uzavretia zmluvy potvrdenie vendora Cisco (akceptovateľné je potvrdenie z krajín EU), že predložená ponuka má zaručenú autenticitu, čo sa týka ponúkaného Cisco softvéru. |
7. Požaduje sa, aby dodávateľ dodal predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
8. Objednávateľ si týmto vyhradzuje právo na posúdenie, či ponúkané riešenie je plne kompatibilné s existujúcim riešením. |
9. Objednávateľ zabezpečí za účelom prevzatia predmetu zákazky prístup pre osoby poverené dodávateľom na čas nevyhnutný na vyloženie, kompletizáciu a inštaláciu predmetu zákazky. |
10. Prevzatie predmetu zákazky je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na preberacom protokole. Jedna kópia preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi. |
11. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba plnenie spĺňajúce všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zmluvy, ktorý je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si Objednávateľ predmetu zákazky vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol, neprevziať poskytnutú službu a nezaplatiť cenu za riadne neposkytnutú službu. |
12. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky, ktoré sú uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky sú považované za minimálne. Objednávateľ predmetu zákazky akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky v rámci predloženej kontraktačnej ponuky, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom predmetu zákazky uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastností predmetu zákazky. |
13. Súčasťou záväzku dodávateľa je zároveň poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné použitie predmetu zákazky na stanovený účel, a to najmä, no nie len výlučne: návod na použitie v slovenskom alebo anglickom jazyku, záručný list, preberací (akceptačný) protokol, inštalačný protokol, protokol o odbornom zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou predmetu zákazky. |
14. Súčasťou dodania predmetu zákazky je aj povinnosť dodávateľa odovzdať objednávateľovi: |
- zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy, |
- kontaktné údaje na Klientske pracovisko dodávateľa - tzv. "Hotline", "Helpdesk", "Call centrum..." pre potreby plnenia zmluvy. |
15. Požaduje sa o inštalácii predmetu zákazky spísanie Inštalačného protokolu. |
16. Požaduje sa zaškolenie zamestnancov objednávateľa o obsluhe predmetu zákazky najneskôr pri inštalácii predmetu zákazky a spísanie Protokolu o zaškolení. |
17. Požaduje sa otestovanie funkčnosti systému bezodkladne po inštalácii predmetu zákazky, o čom bude vystavené potvrdenie o funkčnosti systému. |
18. Požaduje sa poskytnutie záručnej doby na predmet zákazky v trvaní min. tridsaťšesť (36) kalendárnych mesiacov, odo dňa protokolárneho odovzdania predmetu zákazky. |
19. Požaduje sa, aby bol Dodávateľ oprávnený udeliť požadované licencie a disponoval všetkými právami k službám, ktoré poskytne Objednávateľovi, pričom musí mať vysporiadané autorské práva so všetkými autormi Diela, resp. aby vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť vykonával majetkové práva k Dielu v zmysle ustanovení Autorského zákona. |
20. Do 3 (troch) pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa prospekt/prospekty, ktoré musia obsahovať minimálne označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené v Špecifikácii podľa tejto zmluvy (ďalej „prospekt“); hodnoty uvedené v prospekte/prospektoch musia byť potvrdené výrobcom, alebo inou príslušnou autoritou v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného plnenia. |
21. Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt Plnenia a/alebo certifikát, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo minimálne požadovanými vlastnosťami dodávaného Plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
22. Dodávateľ je povinný k faktúre priložiť kópiu objednávky objednávateľa (ak bola vyhotovená) ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu preberacieho protokolu a kópiu inštalačného protokolu ako jej povinnú prílohu. |
23. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za poskytnuté plnenie v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty. |
24. Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie. Dodávateľ je povinný zaslať faktúru elektronicky na určenú e-mailovú adresu objednávateľa: podatelna@vusch.sk . |
25. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 (šesťdesiat) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
26. Zmluvná cena zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t. j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania tovaru, dopravu dodávateľa do miesta dodania a späť, ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním tovaru/poskytnutím služieb objednávateľovi, uvedením do prevádzky (inštaláciou), odborným zaškolením obsluhy, poskytnutím užívateľskej dokumentácie, poskytnutím licencií, ako aj poskytovanie záručného servisu v mieste inštalácie. |
27. Požaduje sa, aby v prípade ak sa úspešným dodávateľom po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk, resp. po elektronickej aukcii stane: |
a) dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky pre objednávateľa a ak jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako súčasne aktuálna alebo predtým platná jednotková cena za MJ bez DPH, za ktorú verejný objednávateľ nakupuje alebo nakupoval od dodávateľa pred vyhlásením tejto súťaže |
alebo |
b) dodávateľ, ktorý objednávateľovi predložil aktuálnu cenovú ponuku pred vyhlásením tejto súťaže a jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako cena ktorú predložil v aktuálnej cenovej ponuke pred vyhlásením tejto súťaže, |
tak objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa na podanie vysvetlenia k uvedenému a ak po prehodnotení písomného zdôvodnenia objednávateľ: |
27.1 uzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, zašle dodávateľovi oznámenie, v ktorom potvrdí oprávnenie ním ponúknutej ceny; |
27.2 neuzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, vyhradzuje si právo odstúpiť od tejto zmluvy. |
28. Požaduje sa poskytnutie služieb technickej podpory na predmet zákazky, a to minimálne po dobu 36 kalendárnych mesiacov od protokolárneho prevzatia diela objednávateľom. |
29. Nástup na záručný servis a riešenie servisných požiadaviek objednávateľa s dostupnosťou 24x7 (24 hodín 7 dní v týždni). |
30. Dodávateľ je povinný nastúpiť na odstránenie vady v lehote do dvanástich (12) hodín od nahlásenia vady a túto vadu odstrániť v lehote do dvadsiatich štyroch (24) hodín od nástupu na opravu. |
31. Objednávateľ je oprávnený vadu, ktorú zistí počas záručnej doby, nahlásiť dodávateľovi prostredníctvom klientskeho pracoviska dodávateľa. V prípade, ak komunikačným kanálom klientskeho pracoviska dodávateľa je emailová komunikácia, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia emailovej správy dodávateľom. V prípade, ak komunikačným kanálom klientskeho pracoviska dodávateľa je fax, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia faxovej správy dodávateľom. |
V prípade ak komunikačným kanálom klientskeho pracoviska dodávateľa je telefónna linka, za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo emailového potvrdenia objednávateľovi a jeho evidencia, vrátane mena oznamovateľa, telefónneho čísla pre potvrdenie a stručného opisu vady. |
32. V prípade použitia emailovej správy kvôli nedostupnosti telefónnej linky, ktorú tvrdí objednávateľ, je dodávateľ povinný preukázať, že telefónna linka bola dostupná, pokiaľ nebude súhlasiť s tvrdením objednávateľa o nedostupnosti tejto linky. Dodávateľ nenesie zodpovednosť za nedostupnosť telefónnej linky v prípade, ak dôjde k výpadku poskytovaných telekomunikačných služieb a dodávateľ túto skutočnosť preukáže objednávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený k telefonickému hláseniu podporne nahlásiť nefunkčnosť alebo vadu zariadenia tiež zaslaním emailovej správy na vyššie uvedenú emailovú adresu dodávateľa. |
33. Dodávateľ nesie zodpovednosť za to, že služby záručného servisu budú poskytované v najvyššej dostupnej kvalite tak, aby vyhovovali potrebám objednávateľa. Služby budú poskytované s náležitou odbornou starostlivosťou a prostredníctvom osôb, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu a skúsenosti nevyhnutné na plnenie svojich povinností. |
34. Požaduje sa dodržiavanie mlčanlivosti o dôverných informáciách, ktoré si Dodávateľ a Objednávateľ navzájom poskytnú v priebehu trvania zmluvného vzťahu a záručnej doby, pričom bližšie podmienky budú uvedené v zmluve. |
35. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
36. Zmluvné strany sa dohodli, že sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné neplnenie zmluvných povinností podľa tohto zmluvného vzťahu v prípade, že toto neplnenie je v dôsledku vyššej moci. Pre účely tohto zmlúvného vzťahu sa za vyššiu moc považujú prípady, ktoré nie sú závislé, ani ich nemôžu ovplyvnisť zmluvné strany, a to najmä podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu. |
Tá zmluvná strana, ktorá sa odvolá na vyššiu moc, je povinná to oznámiť druhej zmluvnej strane najneskôr do 5 (piatich) kalendárnych dní od vzniku tejto skutočnosti a môže požiadať o prípadnú úpravu podmienok zmluvy. Na požiadanie zmluvnej strany, ktorej boli avizované okolnosti vyššej moci, je povinný oznamovateľ predložiť hodnoverný dôkaz. Ak nedôjde k dohode, má zmluvná strana, ktorej boli avizované okolnosti vyššej moci, právo odstúpiť od tejto zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia oznámenia druhej zmluvnej strane. |
37.Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tejto kúpnej zmluvy sú spracúvané kupujúcim na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Bližšie informácie sú uvedené na webovom sídle objednávateľa. |
38. Požaduje sa akceptovať záväzok dodávateľa dodržiavať etické zásady objednávateľa uvedené v Etickom kódexe obchodných partnerov spoločnosti Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a. s. (ďalej len "Etický kódex") zverejnený na webovom sídle objednávateľa www.vusch.sk, pričom v prípade zistenia, že dodávateľ Etický kódex porušuje, je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Výpovedná lehota začne plynúť 1. kalendárnym dňom mesiaca, nasledujúcom po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď objednávateľa doručená dodávateľovi a skončí sa uplynutím posledného dňa príslušného kalendárneho mesiaca. |
39. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností podľa zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov súčasne s uzatvorením kúpnej zmluvy. |
40. V prípade, ak sa na predmet zákazky vykonala prípravná trhová konzultácia, informácie k prípravnej trhovej konzultácie verejný obstarávateľ zverejňuje na www.vusch.sk/verejne-obstaravanie/. |
B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY - VLASTNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY (v rámci ponuky, ktorú dodávateľ predkladá v lehote na predkladanie ponúk): |
- dodávateľ preukáže splnenie predmetu zákazky prostredníctvom VLASTNÉHO NÁVRHU PLNENIA ZÁKAZKY v ktorom predloží: |
1. Vyplnenú Prílohu č.1 - „Špecifikácia predmetu zákazky". |
2. Vyplnenú a nacenenú Prílohu č.2 – „Kalkulácia ceny". |
3. Prospektový materiál (resp. iný ekvivalentný doklad) všetkých ponúkaných produktov. |
C. VYHODNOTENIE VLASTNÉHO NÁVRHU PLNENIA ZÁKAZKY: |
1. Objednávateľ vyhodnotí dodávateľov VLASTNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) splnenie požiadaviek dodávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto OF, z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY - VLASTNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY. |
b) objednávateľ môže písomne požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov a ak je to potrebné, aj o predloženie dôkazov. |
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia dodávateľovho VLASTNÉHO NÁVRHU PLNENIA ZÁKAZKY: |
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, oznámi dodávateľovi, že akceptuje jeho VLASTNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY. Dodávateľ následne postupuje podľa časti D. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY - PO ELEKTRONICKEJ AUKCII, |
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, oznámi dodávateľovi, že neakceptuje jeho VLASTNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY a odstúpi od zmluvy v zmysle OPEP. |
D. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY - PO ELEKTRONICKEJ AUKCII |
- dodávateľ preukáže splnenie predmetu zákazky prostredníctvom dokumentov: |
a) elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu, |
Dodávateľ zašle nižšie uvedené dokumenty na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania. |
b) s predmetom e-mailovej správy "DOKUMENTY po EA - uvedie sa názov zákazky", |
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf., |
d) najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu, |
1. Vyplnenú a nacenenú Prílohu č.2 – „Kalkulácia ceny" (ďalej len „Príloha č.2“). |
- dodávateľ predkladá Prílohu č.2 v ktorej budú uvedené jednotkové ceny a celková cena upravené podľa výsledku elektronickej aukcie. |
- dodávateľ predkladá Prílohu č.2 len v prípade, ak došlo k zmene celkovej ceny v elektronickej aukcii. Dodávateľ následne postupuje podľa časti E. bodu 1.2. |
E. VYHODNOTENIE DOKUMENTOV PO ELEKTRONICKEJ AUKCII a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY: |
1. Objednávateľ vyhodnotí dokumenty z hľadiska splnenia požiadaviek na premet zákazky: |
1.1. v prípade ak, nedošlo k zmene celkovej ceny v elektronickej aukcii: |
a) zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa časti E. bodu 2 písm. a). |
1.2. v prípade ak, došlo k zmene celkovej ceny v elektronickej aukcii: |
a) splnenie požiadaviek dodávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto OF, z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti D. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY - PO ELEKTRONICKEJ AUKCII. |
b) objednávateľ môže písomne požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov. |
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade s rámcovou dohodou, |
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, ukončí s ním zmluvný vzťah v súlade s OPEP z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
01.05.2024 00:00 — 30.04.2027 23:59
1,00 Celok (5 podpoložiek)
53 360,25
53 360,25
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanoveného predmetu zákazky sa požaduje predložiť: 1. Vyplnenú Prílohu č. 1 - "Špecifikácia predmetu zákazky" (ďalej len „Príloha č. 1“). Z vyplnenej Prílohy č. 1 musí jednoznačne vyplynúť, že všetky ponúkané produkty k príslušnej položke predmetu zákazky spĺňajú objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky. 2. Vyplnenú a nacenenú Prílohu č. 2 – „Kalkulácia ceny" (ďalej len „Príloha č. 2“). 3. Prospektový materiál (resp. iný ekvivalentný doklad) všetkých ponúkaných produktov. Prospektový materiál musí obsahovať popis funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt v súlade s Prílohou č. 1.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.04.2024 12:35
17.04.2024 11:00
17.04.2024 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.04.2024 15:25 - Vstupná ponuka | 53 355,00 | € | Cena bez DPH |
15.04.2024 15:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 53 355,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: