35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
31420427
ZOLS s.r.o.
Hornočermánska 4, Nitra, 94901, SVK
Cievne laboratórium
doppler, pletysmograf
Tovar
1. Cievne laboratórium
|
|
---|---|
Funkcia |
Nové zariadenie na komplexné vyšetrenia v diagnostickom cievnom laboratóriu - Doppler. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vzájomné nezávislé tlakové kanály | počet | 4 | ||
Polypletysmografické (PPG) kanály | počet | 4 | ||
Doppler kanály | počet | 3 | ||
Integrovaný teplotný senzor, rozsah teplôt | °C | 2-45 | ||
Dotyková obrazovka | palec | 18 | ||
Simultánne merania | počet | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Podporované frekvencie dopplerovských sond | 4MHz, 8MHz, 10MHz |
Podporované merania | MVO/SVC, thoracic outlet syndrome, palmar arch test, penile function, stress test, venous reflux |
Podporované merania | merania krvného tlaku, simultánne 10-kanálové pulse volume recording (PVR), meranie krvného tlaku, simultánna 5-kanálová fotopletysmografia (PPG), ankle-brachial index (ABI), Raynaud's syndróm |
Merané parametre doppleru | tepl, maximálna rýchlosť, priemerná rýchlosť, diastolická rýchlosť, pulsatility index, resistance index, systolic to diastolic ration |
Prehrávanie doppleru | celé spektrum vrátane zvuku |
Doppler | 16 farieb, variabilné palety |
Konfigurovateľné reporty | áno |
Farebne odlíšené PPG senzory | áno |
Vzduchové trubice | farebne odlišné |
Podporované tlakové manžety | prstové, členkové, lýtkové, stehenné |
Automatické nafúknutie manžiet pri detekcií PPG alebo dopplerovských kriviek | áno |
Zobrazenie nafukovacích/vypúšťacích tlakových kriviek pri meraní krvného tlaku | áno |
Ovládacie prvky | klávesnica, dotyková obrazovka, diaľkový ovládač, nožný spínač |
Automatické ukladanie meraní | áno |
Licencia na prehliadacie stanice k zariadeniu | áno |
Export údajov | pdf, xls, rtf, wmv, jpeg, bmp, png, tiff, gif, mat |
Možnosti zálohovania | celá databáza, iba nové vyšetrenia, podľa užívateľom definovaných kritérií |
Offline prezeranie záznamov | áno |
Podpora USB kamery/fotoaparátu | áno |
Jazyk pracovného prostredia (vrátane chybových hlášok) | slovenský jazyk |
Operačný systém | Windows 10 |
Príslušenstvo | 2 ks 8MHz doppler sonda; 4 ks prstových PPG senzorov; 2 ks diskový PPG senzor, 5 ks tlakových manžiet; diaľkový ovládač; vozík na zostavu; tlačiareň |
Podpora sieťových protokolov | DICOM, HL7, MS SQL |
Požadované certifikáty výrobku/výrobcu | ISO 13485:2003; ISO 9001:2008; CE vyhlásenie o zhode |
Názov |
Požaduje sa dodať nový, nerepasovaný, nepoužívaný prístroj v predmete Zmluvy. |
Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzky schopnosti výrobkov v predmete Zmluvy a zaškolenia zamestnancov objednávateľa na obsluhu a údržbu na mieste plnenia. |
Požaduje sa dodanie na dohodnuté miesto plnenia: Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s., Pod Krásnou hôrkou 1, 833 48 Bratislava, Oddelenie zdravotníckej techniky. |
Objednávateľ potvrdzuje dodávku na preberacom (akceptačnom) protokole a protokole o zaškolení zamestnancov objednávateľa, ktorý pripraví dodávateľ. |
Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, katalógové číslo / referenčné číslo (ak je relevantné), výrobné číslo (ak je relevantné). |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, aj údaje o krajine pôvodu tovaru,kde bol tovar vyrobený, kód tovaru podľa platného colného sadzobníka. |
V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, je objednávateľ oprávnený v lehote do 3 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety. Všetky vzniknuté náklady spojené s reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ. |
Požaduje sa záručná lehota v trvaní min 24 mesiacov, nástup na servis do 24 hodín (v pracovných dňoch) od nahlásenia poruchy. |
Odborná údržba - pravidelný servis - bezpečnostno-technické prehliadky, opravy, údržba a testovanie v intervaloch predpísaných výrobcom musia byť vykonávané v záručnej dobe bezplatne. |
Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu objednávky objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu . |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako"nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto kúpnej zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto kúpnej zmluvy a nižšou cenou, alebo od Zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od preukázania skutočnosti uvedenej v predchádzajúcej vete, doručiť objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa tejto kúpnej zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
Požaduje sa, aby dodávateľ v čase predloženia ponuky a zároveň počas trvania zmluvy bol oprávnený na poskytnutie plnenia predmetu zákazky. |
Požaduje sa aby uchádzač bol zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov. |
Požaduje sa, aby uchádzač bol zapísaný v registri partnerov verejného sektora, ak je takáto podmienka relevantná. |
Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa OPEP tým nie sú dotknuté |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska. |
Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Dodávateľ je povinný podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) dodržiavať mlčanlivosť o osobných údajoch, ako aj o všetkých skutočnostiach o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní činností vyplývajúcich z uzatvorenej kúpnej zmluvy. Zároveň je povinný o tejto povinnosti preukázateľne poučiť aj svojich zamestnancov. |
Zmluvné strany sa dohodli, že sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné neplnenie zmluvných povinností podľa tohto zmluvného vzťahu v prípade, že toto neplnenie je v dôsledku vyššej moci. Pre účely tohto zmluvného vzťahu sa za vyššiu moc považujú prípady, ktoré nie sú závislé, ani ich nemôžu ovplyvniť zmluvné strany, a to najmä podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu. |
Tá zmluvná strana, ktorá sa odvolá na vyššiu moc, je povinná to oznámiť druhej zmluvnej strane najneskôr do 5 (piatich) kalendárnych dní od vzniku tejto skutočnosti a môže požiadať o prípadnú úpravu podmienok zmluvy. Na požiadanie zmluvnej strany, ktorej boli avizované okolnosti vyššej moci, je povinný oznamovateľ predložiť hodnoverný dôkaz. ak nedôjde k dohode, má zmluvná strana, ktorá sa odvolala na vyššiu moc, právo odstúpiť od tejto zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia oznámenia druhej zmluvnej strane. |
Pokiaľ sa zmluvné strany s poukazom na „vis maior“ okolnosti dohodnú v priebehu platnosti Kúpnej zmluvy na jej zmene, dohoda musí mať formu písomného Dodatku k tejto zmluve s uvedením právne významného dôvodu. Dodatok musí byť opatrený dátumom, číslom a podpismi osôb oprávnených k tomuto právnemu úkonu za príslušnú zmluvnú stranu. |
Preukázanie splnenia predmetu zákazky: - Vlastný návrh plnenia - v rámci ponuky, ktorú dodávateľ predkladá v lehote na predkladanie ponúk: Dodávateľ preukáže splnenie predmetu zákazky prostredníctvom vlastného návrhu plnenia zákazky, ktorý predloží do kontraktačnej ponuky v lehote na predkladanie ponúk. Súčasťou vlastného návrhu plnenia bude Príloha č. 1 _Štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky - podľa vzoru uvedeného v prílohe tohto opisného formulára. |
Zo štruktúrovaného rozpočtu ceny predmetu zákazky musí jednoznačne vyplynúť, že všetky ponúkané produkty k príslušnej položke predmetu zákazky spĺňajú objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky. Objednávateľ bude akceptovať aj iný – ekvivalentný výrobok, ak má porovnateľné kvalitatívne a výkonnostné charakteristiky, technické vlastnosti, parametre a hodnoty ako tie, ktoré požaduje. |
Víťazný dodávateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy aktualizovanú prílohu č. 1 na základe výsledku ceny z elektronickej aukcie predmetu zákazky elektronicky na mail objednávateľa. |
Vyhodnotenie vlastného návrhu plnenia zákazky: Objednávateľ vyhodnotí dodávateľov vlastný návrh plnenia z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky. Splnenie požiadaviek dodávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto OF a z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa. Objednávateľ môže písomne požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov a ak je to potrebné, aj o predloženie dôkazov. |
Oznámenie o výsledku vyhodnotenia vlastného návrhu plnenia a splnenia podmienok účasti: ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, oznámi dodávateľovi, že akceptuje jeho vlastný návrh plnenia predmetu zákazky. Dodávateľ je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou. |
Ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky v zmysle OF, oznámi dodávateľovi, že neakceptuje jeho vlastný návrh plnenia a odstúpi od zmluvy v zmysle OPEP. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPEP z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
24.04.2024 00:00 — 12.06.2024 00:00
1,00 celok podľa opisu v bode 1.2 opisného formuláru
23 900,00
23 900,00
Bližšie informácie k vlastnému návrhu plnenia sa nachádzajú v "Osobitných požiadavkách" na plnenie Opisného formulára.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.04.2024 09:36
17.04.2024 09:00
17.04.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.04.2024 08:52 - Vstupná ponuka | 23 900,00 | € | Cena bez DPH |
16.04.2024 08:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.